Maar hij moet ook nog een Freek de Jonge-UIquote:Op zondag 5 februari 2017 09:26 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag is de dag dat Onlo een noot noot UI mag.
Waarom?quote:Op zondag 5 februari 2017 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hij moet ook nog een Freek de Jonge-UI.
Jammer dit.quote:
Eerst maar die noot noot ui.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gewed met hem dat Jørgensen boven de 17 goals uit zou komen. Nog vier goals te gaan.
sowquote:Op zondag 5 februari 2017 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben alweer weg.
Goedemorgen Bb.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:33 schreef Befbekje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg nooit vat op die Balkanmeiden, maar goddomme, vooral de Kroatische blijven de lekkerste..
Leuk. De vogeltjesdans.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben alweer weg.
nog gekotst?quote:Op zondag 5 februari 2017 04:52 schreef JanCees het volgende:
Heb m'n kots emmer alvast jaar gelegd #stabielezijligging
Neem koffie. Koffie maakt alles beter.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik zo geil als boter ontwaakt ben..
Ik heb al bijna vier weken geen koffie meer gedronken.. Ik voel mij een ander mens..quote:Op zondag 5 februari 2017 09:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neem koffie. Koffie maakt alles beter.
Oh.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb al bijna vier weken geen koffie meer gedronken.. Ik voel mij een ander mens..
ik drink geen koffiequote:Op zondag 5 februari 2017 09:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neem koffie. Koffie maakt alles beter.
Moffenhoeren zijn de lekkerste slettenquote:Op zondag 5 februari 2017 10:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hoor dat doe ik niet. Anders ben ik een nazihoer blijkbaar.
Dat ben je sowieso.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Najaquote:Op zondag 5 februari 2017 10:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op zondag 5 februari 2017 10:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2017 09:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben twee keer wezen sporten afgelopen week.. Ik voel mij als herboren..
Sportschool.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo mede sc'ers wat gaan jullie doen vandaag?
Gymsessiequote:Op zondag 5 februari 2017 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo mede sc'ers wat gaan jullie doen vandaag?
Niet zo vreemd. 70% van de gemaakte dönner broodjes voldoen niet aan de hygiëne, bij 30% werd zelfs de ecoli bacterie aangetroffenquote:Op zondag 5 februari 2017 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mmm ik wel
Broodje doner eruit gekotst
lolquote:Op zondag 5 februari 2017 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sportschool.
Feyenoord kijken.
Racen met mijn zoon. (Is GGMM er? Dan edit ik dit gauw)
En dan ook nog eens de combinatie met teveel alcohol waarschijnlijk..quote:Op zondag 5 februari 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo vreemd. 70% van de gemaakte dönner broodjes voldoen niet aan de hygiëne, bij 30% werd zelfs de ecoli bacterie aangetroffen
je bent zelf een ecoli bacteriequote:Op zondag 5 februari 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo vreemd. 70% van de gemaakte dönner broodjes voldoen niet aan de hygiëne, bij 30% werd zelfs de ecoli bacterie aangetroffen
ik ga zo ff een stuk fietsen met mijn dochter, ik denk door de duinen van Kijkduin naar Scheveningen, daar ergens lunchen en weer terugquote:
Ik zal René even appen..quote:Op zondag 5 februari 2017 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ga zo ff een stuk fietsen met mijn dochter, ik denk door de duinen van Kijkduin naar Scheveningen, daar ergens lunchen en weer terug
zit ook vaak halal varken inquote:Op zondag 5 februari 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |