het meisje naast me vind van wel. Die is voor sporting volgens mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2-0 voor Porto, zo spannend dus niet meer.
Ik baal dat ik tijdens de eerste helft mijn pa gezelschap ging houden bij AZ-PSVquote:
weinig verbetering?quote:
Eerste helft was al compleet bizar qua gebeurtenissen. Jammer dat Eurosport vrijdag PSG uitzendt.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik baal dat ik tijdens de eerste helft mijn pa gezelschap ging houden bij AZ-PSV![]()
Maarja toch genoten van de tweede helft.
hoe weet je dat ik dan naar huis ga?quote:
Tegen wie moeten ze dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste helft was al compleet bizar qua gebeurtenissen. Jammer dat Eurosport vrijdag PSG uitzendt.
Deze?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genoa, daar speelt de zoon van Simeone.
Dan ben ik in Bangkokquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik dan naar huis ga?
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL / [Centraal] Portugese Primeira Liga
In VBL SC praten we toch nooit over voetbalquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier mag je ook over voetbal praten
Live topics zijn de grootste aids sindS freddy mercury
hoezo daar?quote:
bedankt maar ik doe hier niets meequote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL / [Centraal] Portugese Primeira Liga
Ik noteer dit even.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
bedankt maar ik doe hier niets mee
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
bedankt maar ik doe hier niets mee
waarvan aktequote:
ze is daar 14quote:Op zondag 5 februari 2017 03:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En zou die chick met roze pruik compleet in tweeën scheuren, godverdomme
quote:Op zondag 5 februari 2017 03:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En zou die chick met roze pruik compleet in tweeën scheuren, godverdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |