SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Kloptquote:
Nouja, mis je het eerste half uurtje, toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Shit ja!
Ja, dat gaat bij mij ook voor.
en dan ook nog mooie deuntjesquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:28 schreef Stien_Struis het volgende:
De show gaat helemaal strak tot nu. Geluid ok. Verbinding ok.
Na WidM schakel ik inquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:28 schreef D. het volgende:
Nouja, mis je het eerste half uurtje, toch?
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:28 schreef Stien_Struis het volgende:
De show gaat helemaal strak tot nu. Geluid ok. Verbinding ok.
ach ja, Radio49 houdt me weer jongquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
knokkels wat vervelend dat je je zo voelt...
alleen nog wat geluid erbij.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
ach ja, Radio49 houdt me weer jong
knokkels ik kan die ene foto niet zo snel vindenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
knokkels wat vervelend dat je je zo voelt...
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoe lang ga je door is dan de volgende vraag.
Zit er geen onboard geluid op dat moederbord van je of is dat ook al gesloopt?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
ach ja, Radio49 houdt me weer jong
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:32 schreef just me het volgende:
Knokkels.... tja.... zeg het maar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:32 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
euhhhhhh......quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:32 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die hoge broeken altijd erg lelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:32 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik het weer gedaanquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:37 schreef Stien_Struis het volgende:
Tsja, geen geluid en dan die foto er nog overheen, die arme jongen is weer weken offline.
en uiteraard de album versiequote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, deze hype.
Wel een lekkere hype
Heerlijk nummer.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, deze hype.
Wel een lekkere hype
wie?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had gewoon moeten stoppen met luisteren, iemand probeert mij te trollen
huh ?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had gewoon moeten stoppen met luisteren, iemand probeert mij te trollen
ja ik had wat dingen over k-otic lopen roepen in de top 2000 reeks en volgens mij ook een paar keer hier (over mijn eerste paar singles en albums)quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik had wat dingen over k-otic lopen roepen in de top 2000 reeks en volgens mij ook een paar keer hier
is natuurlijk tóeval dat dat net na Split Enz komt.. (wat mijn zo ongeveer persoonlijke favoriet is, toch zeker top 3)
er gebeuren meer vreemde dingen hier, zo vreemd, dat Diaan er zelfs van verdacht wordt dat ze steeds naast Oscar Mopperkont op de bank zitquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik had wat dingen over k-otic lopen roepen in de top 2000 reeks en volgens mij ook een paar keer hier (over mijn eerste paar singles en albums)
is natuurlijk tóeval dat dat net na Split Enz komt.. (wat mijn zo ongeveer persoonlijke favoriet is, toch zeker top 3)
Dat vind ik dan weer niet gek.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
er gebeuren meer vreemde dingen hier, zo vreemd, dat Diaan er zelfs van verdacht wordt dat ze steeds naast Oscar Mopperkont op de bank zit
Prima. Heb zelf geen feesboek.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:51 schreef Diaan73 het volgende:
Stien, ik zag dat je zo nog even gaat draaien. Zal ik het op Facebook zetten?
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet gek.
Maar ik geloof wel dat k-otic een klein beetje voor mij was
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
er gebeuren meer vreemde dingen hier, zo vreemd, dat Diaan er zelfs van verdacht wordt dat ze steeds naast Oscar Mopperkont op de bank zit
en zo brengen we de roddels in de wereldquote:
Roddels??quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
en zo brengen we de roddels in de wereld
tis maar goed dat ik de waarheid weetquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
en zo brengen we de roddels in de wereld
Heb je al gerekend zodat je goed uitkomt?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
tis maar goed dat ik de waarheid weet
Dat dénk je maar! Degene die bij jou op de bank zit, is stiekem just me met een pruik op.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
tis maar goed dat ik de waarheid weet
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat dénk je maar! Degene die bij jou op de bank zit, is stiekem just me met een pruik op.
als het goed is kom ik op secondenwerk na goed uit en als ik misrekent heb, dan breekt ie wat af of ik houd iets over.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb je al gerekend zodat je goed uitkomt?
Knap gedaan!!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het goed is kom ik op secondenwerk na goed uit en als ik misrekent heb, dan breekt ie wat af of ik houd iets over.
whehehehehehequote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
knokkels ik kan die ene foto niet zo snel vinden
Dan komt het goed.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het goed is kom ik op secondenwerk na goed uit en als ik misrekent heb, dan breekt ie wat af of ik houd iets over.
Gorillazquote:
Gaan de treinen nu nog dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:56 schreef just me het volgende:
[..]niet verder vertellen
maar ik ga zo wel in mijn eigen bed slapen![]()
Dank voor de silent disco Peacemanquote:
ow toch net iets te lang?quote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:00 schreef just me het volgende:
dank voor de fijne muziekjes
![]()
* just me gaat lekker slapen
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaan de treinen nu nog dan?
Of brengt peaceman je netjes thuis, hoffelijk alsie is
slaal lekker. Uurtjes van Stien staan op Facebook!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:00 schreef just me het volgende:
dank voor de fijne muziekjes
![]()
* just me gaat lekker slapen
Als ie over een tijdje op de bank zit te trillen, moet je hem toch even de kans geven om te dj'en hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
een nieuwe hobby / verslaving is geboren.![]()
het leek hier of ie er precies bij de laatste seconden uitklaptequote:
zit een kleine vertraging tussen wat jij hoort lokaal, en wat er over de stream komt.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
het leek hier of ie er precies bij de laatste seconden uitklapte
Dat zal niet aan mij liggen. Ik luister vaker naar radio49 en hier aanwezig dan peaceman.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ie over een tijdje op de bank zit te trillen, moet je hem toch even de kans geven om te dj'en hoor
ja maar kan nooit veel geweest zijn... maar ja.. ik hoorde het niet en jij ook nietquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
zit een kleine vertraging tussen wat jij hoort lokaal, en wat er over de stream komt.
In onze wereld he, gaat alles gewoon goedquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar kan nooit veel geweest zijn... maar ja.. ik hoorde het niet en jij ook niet
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
In onze wereld he, gaat alles gewoon goed
" love everybody make them feel good about themselves.. " zoals PSOTUSA al zongen eerder deze avondquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
In onze wereld he, gaat alles gewoon goed
Presidents Of The USA. Ik mis zequote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
" love everybody make them feel good about themselves.. " zoals PSOTUSA al zongen eerder deze avond
zijn niet officieel uit elkaar toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Presidents Of The USA. Ik mis ze![]()
En nee, daarmee bedoel ik niet Trump
Klopt ook weer, alleen kan ik ze nu niet luisteren. Dat bedoelde ik meerquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
zijn niet officieel uit elkaar toch?
Onboard al geprobeerd?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klopt ook weer, alleen kan ik ze nu niet luisteren. Dat bedoelde ik meer
Dit slaapt geweldig.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:12 schreef Diaan73 het volgende:
Stien! Ik wilde naar bed... Maar dat kan nu niet.
Dat wordt op de bank slapen dan.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan boven niets horen omdat het via mobiel niet lukt...
haha ik ga zo toch maar naar boven. Ik moet morgenvroeg om 10:00 uur weer langs voetbalveld staan.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat wordt op de bank slapen dan.
heb ik het bed voor mij alleen, want ik ga m wel zo opzoekenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat wordt op de bank slapen dan.
Funny that, die wil ook niet werken.quote:
Xiialive al op je telefoon gezet?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan boven niets horen omdat het via mobiel niet lukt...
Dat zou ik zéker gaan uitzoeken als ik jou was.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:19 schreef knokkels het volgende:
Mmmmmmmmm... wacht, zou ik dit kunnen declareren bij mijn inboedelverzekering? Dat schiet me ineens te binnen.
Ik zou het sws proberen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Funny that, die wil ook niet werken.
Mmmmmmmmm... wacht, zou ik dit kunnen declareren bij mijn inboedelverzekering? Dat schiet me ineens te binnen.
Alles staat goed nu, je ken tekeer gaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb ik het bed voor mij alleen, want ik ga m wel zo opzoeken![]()
Dank voor alle hulp stien
dat ga ik evrn doen. Op ipad pakte hij het adres niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Xiialive al op je telefoon gezet?
Hoewel ik redelijk in de buurt van de oorsprong zit, wordt reggae bij het gezelschap hier niet zo gewaardeerd, dus ik ga afhaken.
Adios!
Niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat ga ik evrn doen. Op ipad pakte hij het adres niet.
Adios.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel ik redelijk in de buurt van de oorsprong zit, wordt reggae bij het gezelschap hier niet zo gewaardeerd, dus ik ga afhaken.
Adios!
ik kreeg een foutmelding. Fogel ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Gewoon http://radio49.nl/listen.pls als favoriet toevoegen en gaan...
Ik heb het hier gewoon draaien...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik kreeg een foutmelding. Fogel ook.
heb je er nog wat van mee kunnen pakken?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:23 schreef MadMaster het volgende:
En Peacemen nog bedankt voor de debuutdeuntjes...
De link in app of externe player werkt op dit moment niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik kreeg een foutmelding. Fogel ook.
have fun Madquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adios!
Momentje, ik heb nog een alternatieve link...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De link in app of externe player werkt op dit moment niet.
Dat zei je inderdaad al. Ik wacht gewoon af.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De link in app of externe player werkt op dit moment niet.
security check failed, krijg ikquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:30 schreef MadMaster het volgende:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Probeer die eens, die draait nu, as we speak, bij mij via Xiialive prima
Lukt helaas ook niet.... Dan houdt het even op. Komt wel weer goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:30 schreef MadMaster het volgende:
Unable to addquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Xiia?
De normale url doet het daar inderdaad niet, deze wel...
hij opent zelfs in Chrome gewoonquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:30 schreef MadMaster het volgende:
Hij doet het echt niet. Ik krijg hem niet toegevoegd.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het bewijs...
De onderste versie werkt niet trouwens.
LoL.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Blij dat ik nu eindelijk eens de originelen hoor van al die kutcovers.
Vreemd.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij doet het echt niet. Ik krijg hem niet toegevoegd.
Ik ga nu naar bed, maar ik laat morgen even zien welke melding ik krijg.![]()
Had je post ook nog heul niet gezien, hallee Possie.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om.
Reagea is niet mijn ding, sorry.
Hoi Stien.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Had je post ook nog heul niet gezien, hallee Possie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi Stien.Yo man, alles flex daar? Draai beetje van Piet zijn HD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het moeten weten!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Yo man, alles flex daar? Draai beetje van Piet zijn HD.
Ben ook wat verkouden al tijdje, griep krijg ik nooit echt en tsja die baantjes tegenwoordig is alles met contract en na 3 jaar of tegenwoordig 2 ken je optiefen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had het moeten weten!![]()
Mwa, heb de griep, voel me belabberd en ben mijn baan kwijt maar verder gaat alles op zich wel ok.
Ik heb t net pas gevat helaas...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben ook wat verkouden al tijdje, griep krijg ik nooit echt en tsja die baantjes tegenwoordig is alles met contract en na 3 jaar of tegenwoordig 2 ken je optiefen.
Na 3 maanden mag je dan ineens weer terugkomen met uiteraard weer tijdelijk contract.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t net pas gevat helaas...
Ja idd, je past niet in het team, je inzet, instelling en klanten omgang zijn erg goed maar helaas verlengen we je contract niet.
Wait WUTT??![]()
Inzet, instelling en klanten omgang zijn erg goed maar je geeft me geen nieuw contract....
Nee, mijn contract is 2x verlengd maar aan het einde van de 2e gaven ze me niet de laatste omdat ze niet wilde dat ik de hoop kreeg op een vast contract....quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Na 3 maanden mag je dan ineens weer terugkomen met uiteraard weer tijdelijk contract.
Vast contract geven is iets waar werkgevers tegenwoordig allergisch voor zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, mijn contract is 2x verlengd maar aan het einde van de 2e gaven ze me niet de laatste omdat ze niet wilde dat ik de hoop kreeg op een vast contract....![]()
Ik heb 3 maanden gratis gewerkt voor hun (ivm stage mbt mn opleiding) en dat ene jaar was hun terug betaling aan mij oid denk ik dan...
Klopt, al moet ik wel zeggen dat ik de oudste was (40) en de rest jongere van 21 va 25. Op de 1 of andere manier werkte dat voor hun niet...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vast contract geven is iets waar werkgevers tegenwoordig allergisch voor zijn.
Voor de gein solliciteer ik nog weleens op mijn 57e, ben al blij wanneer er antwoord komt.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt, al moet ik wel zeggen dat ik de oudste was (40) en de rest jongere van 21 va 25. Op de 1 of andere manier werkte dat voor hun niet...
Dan mag je idd heeeel erg blij zijn want antwoorden is er tegenwoordig niet meer bij...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Voor de gein solliciteer ik nog weleens op mijn 57e, ben al blij wanneer er antwoord komt.
Ze weten niet wat ze missen, kan heleboel.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan mag je idd heeeel erg blij zijn want antwoorden is er tegenwoordig niet meer bij...
Tja hier hetzelfde man! Ik kan die afdeling leiden en beter runnen dan dat broekie wat er nu staat mja hij is zoon van de baas en volgt een managers opleiding op hbo niveau...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze weten niet wat ze missen, kan heleboel.
Zo werkt dat, heb ook ooit op familie bedrijf gewerkt met ouwe kerel, zijn wijf en 2 kinderen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja hier hetzelfde man! Ik kan die afdeling leiden en beter runnen dan dat broekie wat er nu staat mja hij is zoon van de baas en volgt een managers opleiding op hbo niveau...
Pa was idd wel ok, al heb ik hem weinig gesproken maar qua hart zat het goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:46 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zo werkt dat, heb ook ooit op familie bedrijf gewerkt met ouwe kerel, zijn wijf en 2 kinderen.
Pa was wel ok maar de rest deugde niet.
Het was wel grappig, toen ik vertelde dat ik leukere baan had gevonden, kon ik ineens fikse salarisverhoging krijgen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pa was idd wel ok, al heb ik hem weinig gesproken maar qua hart zat het goed.![]()
![]()
Toen mijn moeder overleden was mocht ik de camper van mijn pa in zijn winkel te koop ophangen. Familie gaat voor alles zei hij toen.![]()
Zijn zoons.... tja ze denken het goed te doen maar....
Hahahaha, ja daar zou ik dan ook niet meer in trappen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het was wel grappig, toen ik vertelde dat ik leukere baan had gevonden, kon ik ineens fikse salarisverhoging krijgen.
Te laat, zo werkt dat niet bij mij.
Heb genoeg poen tot mijn pensioen maar deze tijden lijken me erg lastig. Wil zelf best nog wel wat toevoegen maar de manier waarop dat tegenwoordig gaat die staat me tegen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha, ja daar zou ik dan ook niet meer in trappen.
Kan ik me voorstellen ja. Ik zou zeggen, geniet van je geld en doe alleen dat wat jij wil. Begin evt een eigen zaak als je wat meer wil betekenen (niet voor de poen) maar anders zou ik de rest van de wereld lekker in zn sok laten gaar koken.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb genoeg poen tot mijn pensioen maar deze tijden lijken me erg lastig. Wil zelf best nog wel wat toevoegen maar de manier waarop dat tegenwoordig gaat die staat me tegen.
Heb je het zolang volgehouden?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Stien, bedankt voor de deuntjes, ik ga maffen
Ga zo nog wat meer oude doos doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dre is wel 1 van mijn rap helden.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ga zo nog wat meer oude doos doen.
Ok, jammer maar ik heb er wel van genoten!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Doe nog 1 nummertje hierna en dan kap ik ermee.
Het was leuk maar de pap is ff op nu.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok, jammer maar ik heb er wel van genoten!![]()
Thx voor het switchen en bedankt voor al je lekkere tunes!![]()
dan zeg ik tegen jou welterustenquote:
Dat zijn niet al te veel uurtjes !quote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zo rond 13:00u word ik weer wakker gok ik.
quote:
Het kan ook 14u worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
Dat zijn niet al te veel uurtjes !
fris en fruitig aan de koffie. Zo lekker vroeg de stad in om boodschappen te doen, mijn kinderen komen lunchen en ik ga ze eens verwennenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
goed kopje koffie voor m'n neus en hoe issie daar?
Ach als je geen plannen hebt maakt het toch niet uitquote:
Mijn plannen zijn meestal vaag.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ach als je geen plannen hebt maakt het toch niet uit
Bij mijn zus spijker ik die plankjes aan haar oren.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:10 schreef Karzai het volgende:
oke dat doen moeders heik ga vanmiddag weer even naar m'n zus samen met moeders paar plankjes ophangen
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn plannen zijn meestal vaag.
mijn zoon is tegenwoordig niet meer op vrijdag vrij maar op maandag dus hijquote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:10 schreef Karzai het volgende:
oke dat doen moeders heik ga vanmiddag weer even naar m'n zus samen met moeders paar plankjes ophangen
die kletst de oren van je kop?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Bij mijn zus spijker ik die plankjes aan haar oren.
Ik zie geen foto.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:11 schreef Diaan73 het volgende:
@MM
[ afbeelding ]
Dit is de foutmelding....
Zie DM.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het lukt me niet om een foto te posten vanaf de ipad.
Mogguh Meltingquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh is het hier ook al zo ver dat er foto's ge-dmd worden?
alle externe players werken niet nu.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie geen foto.
Dit is hem dus:
[ afbeelding ]
Ik kan gewoon luisteren via XiiaLive en Winamp.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
alle externe players werken niet nu.
Ja zo komen de roddels de wereld in zoals just me vannacht al zei.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh is het hier ook al zo ver dat er foto's ge-dmd worden?
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zo komen de roddels de wereld in zoals just me vannacht al zei.
is het misschien zo dat het wel lukt op het moment dat de link al (eerder) is toegevoegd? Maar dat het niet lukt om de link nu nog toe te voegen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan gewoon luisteren via XiiaLive en Winamp.
Een foto is ook een berichtjequote:
Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
is het misschien zo dat het wel lukt op het moment dat de link al (eerder) is toegevoegd? Maar dat het niet lukt om de link nu nog toe te voegen.
Ach ja, fok roddels. Praat me er niet over.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Had ze zeker wat wijntjes op hihiquote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Is just me aan het roddelen geweest vannacht?
deze o.a.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
quote:
Wat denk je van het complete repertoire van Vader Abraham?quote:
kan het soms aan de beveiliging van het bewuste apparaat liggen?quote:
Ik heb geen idee eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
kan het soms aan de beveiliging van het bewuste apparaat liggen?
Repertoire van vader abraham vond ik prima. Ik kan helaas niet luisteren.... Ik moet naar een verjaardag.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat denk je van het complete repertoire van Vader Abraham?
Grapje...
Oldies.... die ik donderdag niet heb kunnen draaien.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Repertoire van vader abraham vond ik prima. Ik kan helaas niet luisteren.... Ik moet naar een verjaardag.
Daar zie ik ze niet voor aan eigenlijk. Maar ik denk dat ik maar even ga....quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Misschien kunnen ze op de verjaardag fijne muziek op zetten..... oldies bijvoorbeeld.
Van 19.00 tot 20.45.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar zie ik ze niet voor aan eigenlijk. Maar ik denk dat ik maar even ga....
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
just me: penningmeesteres, Godmother en roddeltante in één.quote:
de vorige keer bleek dat even tot half 2 te durenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar zie ik ze niet voor aan eigenlijk. Maar ik denk dat ik maar even ga....
Het is zaterdag avond, er staat geen tijdstip bij. Kan natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Van 19.00 tot 20.45.
Mooi op tijd thuis.
klinkt wel erg uh... uh...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:44 schreef Melting het volgende:
[..]
just me: penningmeesteres, Godmother en roddeltante in één.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
Over 13 minuten begint de wedstrijd van Twan. Dat gaan we niet redden.
Ja, logisch als je op fok blijft hangenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
Veel plezier in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
en alvast bedankt hèquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 09:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, logisch als je op fok blijft hangen
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat ook maar eens douchen en zich mentaal voorbereiden op de supermarkt
Succes allen.quote:
Lijkt nu net of we de finale kandidaten zijn voor the Voice ofzo. "Succes allen!"quote:
Ik ken de Voice niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lijkt nu net of we de finale kandidaten zijn voor the Voice ofzo. "Succes allen!"
Ik ken het alleen van naam. Maar het is zo'n talentenjacht show...quote:
Dat wist ik ook nog. Maar verder......quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van naam. Maar het is zo'n talentenjacht show...
Lennon vindt het erg leuk en we kijken af en toe met hem.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van naam. Maar het is zo'n talentenjacht show...
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
Het is al rust... We hebben max 5 minuten gezien.![]()
Wel een goal gemist van Twan.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
Het is al rust... We hebben max 5 minuten gezien.![]()
Wel een goal gemist van Twan.
We krijgen zo nog een tweede helft. En het is maar een oefenwedstrijd. We zijn er bijna altijd.quote:
Je weet dat zaterdag een rustdag is?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:17 schreef just me het volgende:
boodschappen voor de lunch zijn gedaan, het lijkt wel een 5 sterren buffet; huis is opgeruimd en fris
Nu nog wat voorjaarsbolletjes in een bakje zetten en ik ben weer tevreden
hup Twan
![]()
Elke dag is een rustdag....quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet dat zaterdag een rustdag is?
ik heb nu plm 30 minuten rustquote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet dat zaterdag een rustdag is?
tssssk zo oud ben je nog nietquote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Elke dag is een rustdag....
KLopt, dus zijn die rustdagen perfect.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nu plm 30 minuten rust
[..]
tssssk zo oud ben je nog niet![]()
Merel, Junior én kabouter 2.0quote:
quote:
Spons in de hand, en dan kun je meteen de ramen lappen.quote:
Die wacht denk ik op een upgradequote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:32 schreef Melting het volgende:
[..]Gezellig.
Komt kabouter 1.0 niet mee?
We gaan ook nog op stap voor mijn kleurenanalyse, dus IK sta dit keer in de hoofdrolquote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die wacht denk ik op een upgrade
Kleurenanalyse; wit, rood of rose?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:52 schreef just me het volgende:
[..]
We gaan ook nog op stap voor mijn kleurenanalyse, dus IK sta dit keer in de hoofdrol
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kleurenanalyse; wit, rood of rose?
Spannend!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:52 schreef just me het volgende:
[..]
We gaan ook nog op stap voor mijn kleurenanalyse, dus IK sta dit keer in de hoofdrol
[..]
Wat leuk! 👍🏼quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:52 schreef just me het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet van mijquote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat leuk! 👍🏼
Twan heeft gelijk gespeeld. Tweede helft ging niet zo goed. Twan was ook erg aan het mopperen.
[..]
Voordat er roddels komen....quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet van mij
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Komt er inmiddels muziek uit die iPad van Diaan of...?
Via Xiia of TuneIn?
Goedemorgen!
Heb je TuneIn geprobeerd?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het opgegeven en wacht even bericht Melting af.
Goedemorgen!![]()
Die heb ik wel geprobeerd met de eerste link, de tweede nog niet. Dat ga ik nog even proberen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je TuneIn geprobeerd?
Ik heb daarin gisteren de URL verwijderd en weer toegevoegd, werkt meteen.
Geen typo gemaakt?
En anders geef ik het ook ook op...
Die eerste doet het inderdaad niet, de tweede wel...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heb ik wel geprobeerd met de eerste link, de tweede nog niet. Dat ga ik nog even proberen.
Het is gelukt met TuneInquote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die eerste doet het inderdaad niet, de tweede wel...
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:47 schreef just me het volgende:
zo en nu weet ik het, Ik ben een cool type
![]()
Weer met je hoofd in de koelkast blijven staan?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:47 schreef just me het volgende:
zo en nu weet ik het, Ik ben een cool type
![]()
ja dat is beter voor de witte wijnquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weer met je hoofd in de koelkast blijven staan?
Dat klinkt erg Rorschach...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:06 schreef just me het volgende:
had vanmiddag mijn kleren kleuren analyse
nee joh valt best mee, grappig om te merken dat je toch bij je oude vertrouwde kleuren blijft en ik heb nu kleuren gezien die bij me passen die ik niet zo snel zou proberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |