58 dit jaar.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stien_Struis, de Radio49 relikwie
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stien_Struis, de Radio49 relikwie
Wat achter elkaar kan, daar hoef je ook niet voor te tellen...quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Draai op gevoel en weet wel wat achter elkaar kan.
Nee dat is mijn truc.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat achter elkaar kan, daar hoef je ook niet voor te tellen...
Jij draait andere muziek dan ik, ik kan niet zomaar een schuif opengooien en de boel de boel laten...quote:
zelfs de oudste zijn is niet ergquote:
Houd ervan om in 1 stijl te blijven, teveel van de hak op de tak kan ik slecht tegen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij draait andere muziek dan ik, ik kan niet zomaar een schuif opengooien en de boel de boel laten...
Mooie zelfbedachte regelquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:18 schreef peaceman het volgende:
R.E.M. mocht natuurlijk niet 2 keer in mijn 1e twee uur, maar dit is het 'onverwachte' derde uur en dan mag het weer
alles wentquote:
gelezen! luister je mee?quote:
Hartstikke duidelijkquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk toch?
Vroeg me af of ik iets vergat
en toch kan je mijn shows handelenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Houd ervan om in 1 stijl te blijven, teveel van de hak op de tak kan ik slecht tegen.
Uhu, hele avond alquote:
Da's niet helemaal wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Houd ervan om in 1 stijl te blijven, teveel van de hak op de tak kan ik slecht tegen.
ik hou van verschillende stijlen, maar probeer ze enigszins redelijk te koppelen. aan jullie de beoordelingquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja, hij is duidelijk. Misschien had je nog een linkje naar radio49 kunnen toevoegen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk toch?
Vroeg me af of ik iets vergat.
De boel blijft heel laat ik het zo zeggen, heb leren omgaan met mijn borderliner en autisme.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
en toch kan je mijn shows handelen
Je mag evengoed luisteren hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:22 schreef Stien_Struis het volgende:
Sorry, met die top 2000 heb ik niet zoveel.
Dan moet je spoilers ontwijken.. afgewezen.quote:
ach, de leeftijd is maar een getal. Het gaat erom hoe je je voelt en in het leven staat.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
alles went
ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt
Die had ik er in staan, maar vond 'm wat overbodig omdat iedereen de weg wel weet te vindenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, hij is duidelijk. Misschien had je nog een linkje naar radio49 kunnen toevoegen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ach, de leeftijd is maar een getal. Het gaat erom hoe je je voelt en in het leven staat.
awwwwwwwww you like itquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:23 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De boel blijft heel laat ik het zo zeggen, heb leren omgaan met mijn borderliner en autisme.
gezien de opgestelde keuzelijst wat mij betreft incorrect.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag evengoed luisteren hoor
3 uur lang de beste 80's nummers die niet in de lijst staan
Dan heb ik blijkbaar een remix gehoord!quote:
Shit ja!quote:
Ja klopt helemaal, mixen met House is het leukst wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's niet helemaal wat ik bedoelde.
Bij house, trance of dance draait het om de beats die exact zijn en dus een strakkere overgang vergen dan bij reggae of dub waar het allemaal wat langzamer en minder strak is...
ik ben 39, de laatste tijd voel ik me tegen de 60. Ik val uit elkaarquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ach, de leeftijd is maar een getal. Het gaat erom hoe je je voelt en in het leven staat.
je hebt altijd nog uitzending gemistquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Shit ja!
Ja, dat gaat bij mij ook voor.
Je bent medeverantwoordelijkquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gezien de opgestelde keuzelijst wat mij betreft incorrect.
Leuk voor je.quote:
Geen idee welke dit was, ik kan het slecht luisteren momenteelquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb ik blijkbaar een remix gehoord!
Was in ieder geval de versie die in disco's gedraaid werd.
gewoon niet op social media kijken en meteen s nachts kijken of zondagochtend.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je spoilers ontwijken.. afgewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |