quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar heb zo een verjaardag en daarna nog de stad in.
Erik Meijer?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Knap dat de slechtste analist van FOX (na Levchenko) mag opdraven.
Voor ADO, ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze wedstrijd gaat ergens om.
OM JE HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Op het zuiderpark de lange zij een warme worst supporters om je heen
Ik kijk FS3, wat een verschrikkingquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:01 schreef Tagliano het volgende:
Ron de fucking Rijk, dat ze maar veel naar de JL schakelen
Al was het laatst bij Jong Ajax erger, toen Leo Oldenburger presenteerde en Ron de Rijk commentaar gaf
Daarom schakel ik ook bijna altijd, tenzij het Eredivisiepotje wel heel boeiend isquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk FS3, wat een verschrikking
Is Reginald Waldie Blinker er nooit meer?quote:
Nee, misschien zijn ze er bij FOX achtergekomen dat die man er geen ene tyfus van snapt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Reginald Waldie Blinker er nooit meer?
Ja, anders was het een rare opmerking want Groenendijk is net wat minder slecht dan Blinkerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, misschien zijn ze er bij FOX achtergekomen dat die man er geen ene tyfus van snapt.
Dichtbij CS?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op bezoek bij een vriend. Zo maar eens een hapje eten. Stond lang in de file
Waar ga je eten?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op bezoek bij een vriend. Zo maar eens een hapje eten. Stond lang in de file
Ik heb eigenlijk nog liever geen analyse dan dit hele prutsanalistenapparaat moeten uitzitten. Morgen krijgen we vast weer die walgelijke Levchenko, Maaskant opgedrongen. Harry van der Laan vind ik nog enigszins sympathiek.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, anders was het een rare opmerking want Groenendijk is net wat minder slecht dan Blinker
Van Wolfswinkel een dikke 8.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog liever geen analyse dan dit hele prutsanalistenapparaat moeten uitzitten. Morgen krijgen we vast weer die walgelijke Levchenko, Maaskant opgedrongen. Harry van der Laan vind ik nog enigszins sympathiek.
Levchenko vind ik wel een grappige jongen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog liever geen analyse dan dit hele prutsanalistenapparaat moeten uitzitten. Morgen krijgen we vast weer die walgelijke Levchenko, Maaskant opgedrongen. Harry van der Laan vind ik nog enigszins sympathiek.
Niemand verplicht je om de analyse aan te horen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog liever geen analyse dan dit hele prutsanalistenapparaat moeten uitzitten.
Ik vind Levchenko niet grappig, met zijn kutaccent en kansloze clichés. Nog vreselijker misschien is wel hoe klef het inmiddels in die studio is. Jan-Joost die hem inmiddels Lev noemt, dan ruk ik mjn TV los.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Levchenko vind ik wel een grappige jongen.
Maar wel een kutanalist natuurlijk
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
Gyon nu al gevaarlijker dan Schaken
Klopt. Het mooie van de Serie A is dat je niet hoeft te horen wat Bert van Marwijk van een type Muntari vindt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om de analyse aan te horen.
Opgelost, slotje
Waar heb je trek in?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee. Ken niet alles zo goed. Aanrader?
Kelderkraker in Deventer volgende weekquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
Deze gasten brengen wel een kwaliteitsimpuls. Het is veel beter dan vorige week.
Ik kijk Vitesse niet iedere week.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij speelt al een tijdje best goed juist.
Niet als we vandaag 3 punten pakken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kelderkraker in Deventer volgende week.
Rootz zou ik dan doen. Grote marktstraat. Is een Belgisch bierrestaurant.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snitzel, groentes en een lekker biertje gaan er wel in( eet alle groentes wel)
Die Feenandez is sowieso een prima voetballer voor de eredivisiequote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
Deze gasten brengen wel een kwaliteitsimpuls. Het is veel beter dan vorige week.
Ik zie ook gewoon weer goede combinaties. Dat is lang geleden.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Feenandez is sowieso een prima voetballer voor de eredivisie
Petro zit zeker in tranen op de bank?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zie ook gewoon weer goede combinaties. Dat is lang geleden.
Kastaneerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens kijken wat voor voetballers er momenteel gratis de deur uit kunnen lopen in de zomer.
Emotionele manquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Petro zit zeker in tranen op de bank?
De bezoekers zijn nog niet aan de wedstrijd begonnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voorlopig spelen we wel beter dan de bezoekers.
En Probeerstier (dit is een raadsel voor gevorderden).quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verwacht het niet, die had eigenlijk al naar Frankrijk moeten zijn.
Trybull gaat ook weg, die heeft een klein contract.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Probeerstier (dit is een raadsel voor gevorderden).
De tweedehandsautoverkoper heeft dus een grote taak te verrichten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Trybull gaat ook weg, die heeft een klein contract.
Geen idee hoe lang zijn contract loopt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tweedehandsautoverkoper heeft dus een grote taak te verrichten.
Niet in Almelo..quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hafc, gaat Armenteros nog bijtekenen?
Die overwoog ik nog in de PREMJUR CYCLING LIEKquote:
Wat interessant zeg!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die overwoog ik nog in de PREMJUR CYCLING LIEK
Het duurde heel even voor ik hem snaptequote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die overwoog ik nog in de PREMJUR CYCLING LIEK
Ik geef ze een klein kansje, maar ik verwacht het nietquote:
Via de nacompetitie kan alles.quote:
Ik vind het lastig te zeggen aangezien alles onder VVV vreselijk gelijkwaardig is dit jaarquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Via de nacompetitie kan alles.
Als ze in de groep bij Excelsior komen sluit ikhet niet uit.
Zeker na de verbouwing. Ze bleven maar volhouden dat het de fondue was die je rookquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rootz zou ik dan doen. Grote marktstraat. Is een Belgisch bierrestaurant.
PEC speelt bij Sparta dus je hebt enigszins geluk.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
Dit kunnen we dus als verloren beschouwen.
Wat ruik je dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker na de verbouwing. Ze bleven maar volhouden dat het de fondue was die je rook
Je rook af en toe een flinke rioollucht maar dat is nu dus weg. Vroeger kwam ik daar echt vaak.quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:32 schreef Sked het volgende:
Vitesse begint aan de wedstrijd en het is meteen klaar.
Bosz zou hier al met 0-4 voor hebben gestaan als hij coach van dit Vitesse was.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:32 schreef Sked het volgende:
Vitesse begint aan de wedstrijd en het is meteen klaar.
Kom er niet zo vaak, maar heb het nooit gemerkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je rook af en toe een flinke rioollucht maar dat is nu dus weg. Vroeger kwam ik daar echt vaak.
Vorige week viel het mij tegen qua tegengoals.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz zou hier al met 0-4 voor hebben gestaan als hij coach van dit Vitesse was.
Waarschijnlijk zou Bosz ook zijn weggecounterd door Feyenoord 8 dagen terug.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz zou hier al met 0-4 voor hebben gestaan als hij coach van dit Vitesse was.
Ik denk dat we dat zo wel gaan doen in de rust.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron de Rijk denkt dat we nog uren voort gaan discussiëren over de 0-2.
Ron de Rijk is seniel.
Ik overweeg een muziekje aan te zetten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat zo wel gaan doen in de rust.
Ik overweeg het schakelkanaal te gaan kijken.
Vroeger was dit gewoon afgefloten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron de Rijk denkt dat we nog uren voort gaan discussiëren over de 0-2.
Ron de Rijk is seniel.
Dan heb ik toch nog een beetje gelijk met het Wie Haalt De Kerst Niet Topic.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het einde Petrovic is.
En wie moet er dan voor in de plaats?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het einde Petrovic is.
Veel slechter ook niet. Maar wie het moet doen, geen ideequote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En wie moet er dan voor in de plaats?
Veel beter wordt dat ook niet.
Misschien laten ze Kaya het seizoen afmaken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veel slechter ook niet. Maar wie het moet doen, geen idee
Zou niet de eerste keer zijn dat bij ADO de assistent het overneemt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien laten ze Kaya het seizoen afmaken.
Heeft Leidse Fons een club?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Al kunnen ze beter even een trainer hebben die op korte termijn rust brengt en even een busje of iets dergelijks parkeert. Wie dat zou moeten zijn, geen flauw idee.
Bij Mainz kiezen ze steeds voor een intern werkzame die de coach opvolgt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat bij ADO de assistent het overneemt.
Maurice Steijn > Petrovicquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: VVV zou dit ADO hard in de kont nemen
kingfloplandquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: VVV zou dit ADO hard in de kont nemen
Balbezit zegt geen ene moer. Meest nietszeggende statistiek die er is.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
Qua balbezit en doelpogingen is het exact gelijk. Jammer de stand niet.
Aantal inworpen is nog nietszeggenderquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Balbezit zegt geen ene moer. Meest nietszeggende statistiek die er is.
Goed punt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aantal inworpen is nog nietszeggender
Het was slechts een constatering. Resultaat gaat uiteindelijk altijd boven het spel.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wees blij met de comfortabele 0-2 en zeur verder niet.
Van online content ken je niet vreten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Derksen is een rancuneuze huilebalk. Online vind ik het een sterk platform.
Ik lees met plezier de longreads.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van online content ken je niet vreten.
Als liefhebber van SCC vind ik dit raar.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Als MVV vandaag ook punten verspeelt, staat VVV alweer 11 punten voor. De kampioenschappen zijn echt nooit spannend in de JL.
Ik kan me er in de afgelopen pakweg 5-7 jaar wel wat herinnerenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Als MVV vandaag ook punten verspeelt, staat VVV alweer 11 punten voor. De kampioenschappen zijn echt nooit spannend in de JL.
2013 voor het laatst.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me er in de afgelopen pakweg 5-7 jaar wel wat herinneren
Die kan 60 min spelen zei Petroquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:18 schreef Sked het volgende:
Fernandez moet nog even door of gaat Petro zijn laatste wissel zo al gebruiken?
Daarom vroeg ik het. Je laatste wissel een half uur voor tijd gebruiken zou vrij dom zijn namelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die kan 60 min spelen zei Petro
Meer dan Barça, netjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:23 schreef Tagliano het volgende:
Jong Ajax heeft alweer de zestigste goal gemaakt dit seizoen
Setkus pakt straks nog rood.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het. Je laatste wissel een half uur voor tijd gebruiken zou vrij dom zijn namelijk.
Helaas hebben jullie geen Ricky van den Bergh meer.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Setkus pakt straks nog rood.
Ajax gaf een kampioenschap in 10 seconden uit handen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
Toch knap om de wedstrijd in 2 minuten weg te geven.
Zin in AZ.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig over anderhalve week Europees voetbal erbij.
Waarschijnlijk zendt de Belg wel AA Gent - Tottenham uit. Hoef ik niet naar AZ te kijken, heuj.quote:
Echt he, ontzettend.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:12 schreef Vasion het volgende:
En ADO zou even binnen een paar jaar Europa ingaan.Vitesse zou wel even kampioen worden. Wat zou dat Roda toch bezielen?
Ik dacht dat dat Verbeek was met zijn gelul over dat Vitesse met alleen maar buitenlanders speelde en jeugd geen kans krijgt terwijl je met vijf Nederlandse spelers begint uit de eigen jeugd...quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Knap dat de slechtste analist van FOX (na Levchenko) mag opdraven.
Verbeek een slechte analist vindenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Verbeek was met zijn gelul over dat Vitesse met alleen maar buitenlanders speelde en jeugd geen kans krijgt terwijl je met vijf Nederlandse spelers begint uit de eigen jeugd...
Wie de neuk zijn die backsquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
Opstelling AZ: Krul; Hatzidiakos, Van Eijden, Wuytens, Wijndal; Bel Hassani, Luckassen, Rienstra; Jahanbakhsh, Friday, Garcia
Die Hatzidiakos speelde vorig seizoen ook bij AZ - PSV 2-4, Wijndal maakt geloof ik z'n debuut.quote:
Komen uit de jeugd allebei?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die Hatzidiakos speelde vorig seizoen ook bij AZ - PSV 2-4, Wijndal maakt geloof ik z'n debuut.
welke?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lekker avondje voor de vleugelspelers van PSV
De nieuwe Hapsquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, die Wijndal is pas 17 zie ik nu
Misschien laten ze zich nu juist wel heel goed zien.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lekker avondje voor de vleugelspelers van PSV
Nu al?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:13 schreef Coco. het volgende:
Ik zit al klaar voor de topper van het weekend.
Lol. In de Eredivisie is die morgen om 16:45 en de algehele topper is morgen om 20:45.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:13 schreef Coco. het volgende:
Ik zit al klaar voor de topper van het weekend.
Utrecht - Heerenveen gaat tegenvallen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol. In de Eredivisie is die morgen om 16:45 en de algehele topper is morgen om 20:45.
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol. In de Eredivisie is die morgen om 16:45 en de algehele topper is morgen om 20:45.
Stonden ze eerst niet 1ste?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
YES, Ado staat volgende week echt 18e.
Begin van het seizoen was je nog aan het juichen dat ADO bovenaan stond.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
YES, Ado staat volgende week echt 18e.
quote:
Yepquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Begin van het seizoen was je nog aan het juichen dat ADO bovenaan stond.
Hoe tijden kunnen veranderen.
Ga nou niet overal zo serieus op in,quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd, broederquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen als mijn goede vriend davy meedoet.
Alsof dat een topper is. Twemte-Feyenoord en AZ-PSV zijn toch boeienderquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Utrecht - Heerenveen gaat tegenvallen.
Dat is Stijn zijn grootste zwakte.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga nou niet overal zo serieus op in,
Dat is de charme van Ajacied422.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die actie van Dembele was mooi hèquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk eerst Dortmund - Leipzig.
Dat is niet verboden.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk eerst Dortmund - Leipzig.
Puur genot jaquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die actie van Dembele was mooi hè
Was een begin ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het ging mis bij de pingel van Havenaar
Ik ken iemand die al tijden een act opvoert als liefhebber daarvanquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:31 schreef Pascalus het volgende:
De Superbowl boeit echt helemaal niemand.
Amerikaanse sportenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:31 schreef Pascalus het volgende:
De Superbowl boeit echt helemaal niemand.
Iedereen met gezond verstand.quote:
Smoofie?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ken iemand die al tijden een act opvoert als liefhebber daarvan
De eredivisie heeft lak aan gezond verstand.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen met gezond verstand.
brommertje deed het weerquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Manutelli waas op de brommer dus?
Ijshockey is wel tofquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amerikaanse sporten zijn een verschrikking.
True, maar mijn ogen zijn debiel dus ik kan die puck nooit zien. basketbal is ook wel lachen alleen ik kijk het vooral op de OS en dan is dat dus waardeloos want geen enkele spanning.quote:
Plaatselijke Fjes >>>> Superbowlquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:35 schreef Pascalus het volgende:
Willem II - Heracles >>>>> Superbowl
De enige leuke superbowl was die van 2004.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Plaatselijke Fjes >>>> Superbowl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |