quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar heb zo een verjaardag en daarna nog de stad in.
Erik Meijer?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Knap dat de slechtste analist van FOX (na Levchenko) mag opdraven.
Voor ADO, ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze wedstrijd gaat ergens om.
OM JE HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Op het zuiderpark de lange zij een warme worst supporters om je heen
Ik kijk FS3, wat een verschrikkingquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:01 schreef Tagliano het volgende:
Ron de fucking Rijk, dat ze maar veel naar de JL schakelen
Al was het laatst bij Jong Ajax erger, toen Leo Oldenburger presenteerde en Ron de Rijk commentaar gaf
Daarom schakel ik ook bijna altijd, tenzij het Eredivisiepotje wel heel boeiend isquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk FS3, wat een verschrikking
Is Reginald Waldie Blinker er nooit meer?quote:
Nee, misschien zijn ze er bij FOX achtergekomen dat die man er geen ene tyfus van snapt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Reginald Waldie Blinker er nooit meer?
Ja, anders was het een rare opmerking want Groenendijk is net wat minder slecht dan Blinkerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, misschien zijn ze er bij FOX achtergekomen dat die man er geen ene tyfus van snapt.
Dichtbij CS?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op bezoek bij een vriend. Zo maar eens een hapje eten. Stond lang in de file
Waar ga je eten?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op bezoek bij een vriend. Zo maar eens een hapje eten. Stond lang in de file
Ik heb eigenlijk nog liever geen analyse dan dit hele prutsanalistenapparaat moeten uitzitten. Morgen krijgen we vast weer die walgelijke Levchenko, Maaskant opgedrongen. Harry van der Laan vind ik nog enigszins sympathiek.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, anders was het een rare opmerking want Groenendijk is net wat minder slecht dan Blinker
Van Wolfswinkel een dikke 8.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog liever geen analyse dan dit hele prutsanalistenapparaat moeten uitzitten. Morgen krijgen we vast weer die walgelijke Levchenko, Maaskant opgedrongen. Harry van der Laan vind ik nog enigszins sympathiek.
Levchenko vind ik wel een grappige jongen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog liever geen analyse dan dit hele prutsanalistenapparaat moeten uitzitten. Morgen krijgen we vast weer die walgelijke Levchenko, Maaskant opgedrongen. Harry van der Laan vind ik nog enigszins sympathiek.
Niemand verplicht je om de analyse aan te horen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog liever geen analyse dan dit hele prutsanalistenapparaat moeten uitzitten.
Ik vind Levchenko niet grappig, met zijn kutaccent en kansloze clichés. Nog vreselijker misschien is wel hoe klef het inmiddels in die studio is. Jan-Joost die hem inmiddels Lev noemt, dan ruk ik mjn TV los.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Levchenko vind ik wel een grappige jongen.
Maar wel een kutanalist natuurlijk
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
Gyon nu al gevaarlijker dan Schaken
Klopt. Het mooie van de Serie A is dat je niet hoeft te horen wat Bert van Marwijk van een type Muntari vindt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om de analyse aan te horen.
Opgelost, slotje
Waar heb je trek in?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee. Ken niet alles zo goed. Aanrader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |