quote:Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.
Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:
"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.
Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.
De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.
Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.
Game on!![]()
alleen die toon al van jou. jij probeert mij nu iets in de schoenen te schuiven wat pertinent niet waar. echte fokker ben jequote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij weidt je gehele U.I. aan het belachelijk maken van een verstandelijk beperkte jongen met obesitas, als jij het verband niet ziet tussen jouw eigen opmerking en dat gegeven dan zie ik de toekomst somber in voor jou.
Lekker tomatensaus als smoothie drinken mmmmhhhhquote:
die vent mag echt een kogel krijgenquote:
Je lijkt aangedaan terwijl ik de situatie gewoon zo objectief als mogelijk probeer te omschrijven.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alleen die toon al van jou. jij probeert mij nu iets in de schoenen te schuiven wat pertinent niet waar. echte fokker ben je
Zou Braddie echt een idioot zijn?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:12 schreef Chai het volgende:
Filmt hij nou tijdens het autorijden vanuit de losse pols?
Hij had eerst een houdertje oid waarmee zijn camera fungeerde als dashcam.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou Braddie echt een idioot zijn?
Boeiend, hij heeft toch de reflexen van een kat zoals je kon zien toen met die gevarendriehoek. Komt wel goed.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:12 schreef Chai het volgende:
Filmt hij nou tijdens het autorijden vanuit de losse pols?
link?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boeiend, hij heeft toch de reflexen van een kat zoals je kon zien toen met die gevarendriehoek. Komt wel goed.
Heeft iemand die?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Is verwijderd uiteraard, maar zijn wel gifjes van.
prachtig hoe braad die brief open maakt!quote:
Ben benieuwd of hij meeleest.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:35 schreef Chai het volgende:
Oh het is weer tijd om gothic Cynthia te demoniseren.
Paxcon zou jij Braddie doen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:37 schreef Paxcon het volgende:
Bragde, kan er aub een herupload komen van dat liedje van Bas zit zonder auto
doen we dan maar voor braadlapquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:36 schreef Toto69 het volgende:
Verzoek aan Ijsmuts om een andere UI in te stellen.
Ja terwijl hij altijd predikt dat je niet moet oordelen over een persoon op basis van hoe hij of zij is op internet.quote:
Casey was echt goed. Maar ook omdat hij op een hele andere manier tegen vlogs aankeek. Hij zag elk youtube-videootje als een eigen film. een mini film.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:43 schreef cherrycoke het volgende:
jammer dat casey neistat niet meer vlogt dat was de enige waar ik met een grote glimlach iedere dag naar keek. heb nog geen vervanging gevonden.
Echt hequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja terwijl hij altijd predikt dat je niet moet oordelen over een persoon op basis van hoe hij of zij is op internet.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:49 schreef Chai het volgende:
Vond dat gekanker wel spectaculair. Wanneer zou Bradge een petje gaan dragen?
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:49 schreef Chai het volgende:
Vond dat gekanker wel spectaculair. Wanneer zou Bradge een petje gaan dragen?
Hij werd boos op mij vanwege reacties over kloons in dit topic. En ging me uitschelden voor dun.quote:
dunne autist*quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij werd boos op mij vanwege reacties over kloons in dit topic. En ging me uitschelden voor dun.
Ik wil niet stoken, maar doe het toch. Maar echt, ik wil niet stoken hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:56 schreef chroestjov het volgende:
@rooftopsoccergirl, ik wil niet stoken maar hij vertelde zojuist live tijdens de livestream dat hij denkt dat jij een dikke faker bent, maar nogmaals, ik wil niet stoken.
Fijn dat je de grap even uitlegt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:57 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar doe het toch. Maar echt, ik wil niet stoken hoor
Ik hem ook niet dus dat hebben we dan ook opgelost.quote:
HAHA take that bradgequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik hem ook niet dus dat hebben we dan ook opgelost.
Maar Braddie, zou je me wel doen als ik er uit zag als rooftopsoccergirl?
/sohomoquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:01 schreef Paxcon het volgende:
Die andere petjesboy was wel cute
nohomo
Ja mooi hequote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:03 schreef Toto69 het volgende:
Een van z'n scharreltjes was een negerin
Dat was in het begin, sinds hij een time out heeft genomen reageert hij alleen nog selectief.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:08 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik had op een gigantische scheldpartij gehoopt, beetje jammer dit
I'm a fat faker well at least we have one thing in common then..quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:56 schreef chroestjov het volgende:
@rooftopsoccergirl / @mjwesst, ik wil niet stoken maar hij vertelde zojuist live tijdens de livestream dat hij denkt dat jij een dikke faker bent, maar nogmaals, ik wil niet stoken.
post photo with shoe on headquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:10 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
I'm a fat faker well at least we have one thing in common then..
Je snapt dat als je een post op je insta zet met braddie in de tags ofzo dat iedereen je meteen gelooft he.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:10 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Nee die apa kaak danquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat hahaha-figuur is wel erg triest
It's therequote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je snapt dat als je een post op je insta zet met braddie in de tags ofzo dat iedereen je meteen gelooft he.
Ook.quote:
link mequote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:16 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
It's therefew weeks ago
Een aantal daar sporen oprecht niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ook.
Ik maak me meer zorgen om die obsessieve volgers dan om Braddie zelf.
vind het alsnog raar allemaal.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:17 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BPLQ9QNhtwE/
Are you a shemale?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:10 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Echte internet-heldenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een aantal daar sporen oprecht niet.
Hij heeft de tag op Instagram nu gezien maar hij gelooft je nog steeds niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:10 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Hehe let me find the chat I had with him on IGquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij heeft de tag op Instagram nu gezien maar hij gelooft je nog steeds niet.
post please OCquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:29 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Hehe let me find the chat I had with him on IG
De livestreams zijn wat dat betreft inderdaad altijd wel een beetje confronterend.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:17 schreef Rectum het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik meer fan ben van de vlogjes. Live is onze Bradley maar een naar persoontje.
het is nog steeds gaande.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja lap, was het maar tot 10 uur?
Bedankt!quote:
is echt geen flikker aanquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Kappen met livestreamen op vrijdagavond, dan kan ik vrijwel nooit kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hoofdzakelijk doodsaai dus hier haak ik af. Hoor het morgen wel als ik nog wat gemist heb.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:44 schreef Barrah het volgende:
WTF gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hoofdzakelijk doodsaai dus hier haak ik af. Hoor het morgen wel als ik nog wat gemist heb.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:56 schreef chroestjov het volgende:
Dit doet een beetje aan als zo'n moment dat je wel klaar bent met het aanwezige bezoek maar dat je toch maar gaat zitten wachten tot de gast uit zichzelf zegt dat hij of zij weer naar huis gaat.
wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hoofdzakelijk doodsaai dus hier haak ik af. Hoor het morgen wel als ik nog wat gemist heb.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
Gelezen & genoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hoofdzakelijk doodsaai dus hier haak ik af. Hoor het morgen wel als ik nog wat gemist heb.
WTF dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hoofdzakelijk doodsaai dus hier haak ik af. Hoor het morgen wel als ik nog wat gemist heb.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hoofdzakelijk doodsaai dus hier haak ik af. Hoor het morgen wel als ik nog wat gemist heb.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Is er dit weekend nog kans op een cover van RHCP - Under the bradge?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hoofdzakelijk doodsaai dus hier haak ik af. Hoor het morgen wel als ik nog wat gemist heb.
nondejuquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:20 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Is er dit weekend nog kans op een cover van RHCP - Under the bradge?
En ik altijd maar denken dat je een vrouw bent.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:30 schreef Moira. het volgende:
Mijn vriendin is overigens nog steeds nieuwsgierig
Ben ik ook nog steeds eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat je een vrouw bent.
Whehe, nja mijn verloofde loopt hier ook al een tijdje rond dus denk dat de meeste mensen wel de puzzel kunnen maken dat het een gewone vriendin betreftquote:
Wow nog op school zitten maar wel al verloofd zijn, gas erop! Bradge is ook tof, het zou gek zijn als je vriendin hem níet kon waarderen!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, nja mijn verloofde loopt hier ook al een tijdje rond dus denk dat de meeste mensen wel de puzzel kunnen maken dat het een gewone vriendin betreft
Verder beetje biertjes en vloggers genieten toch?
Zij had dit pareltje in te brengen:
En ze kon Bradge oprecht wel waarderen
Of juist heel traag studerenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:50 schreef leolinedance het volgende:
Wow nog op school zitten maar wel al verloofd zijn, gas erop!
Ben 24 maatquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wow nog op school zitten maar wel al verloofd zijn, gas erop! Bradge is ook tof, het zou gek zijn als je vriendin hem níet kon waarderen!
Ik zit aan de whiskey nu. Zo maar eens mee stoppen want morgen word ik weer veel te vroeg gewekt door een baby
Pay close attention or else you'll miss what's happening
Bradley tekent zijn doodvonnis. Oom George een lul noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hoofdzakelijk doodsaai dus hier haak ik af. Hoor het morgen wel als ik nog wat gemist heb.
O ja, deze manquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, nja mijn verloofde loopt hier ook al een tijdje rond dus denk dat de meeste mensen wel de puzzel kunnen maken dat het een gewone vriendin betreft
Verder beetje biertjes en vloggers genieten toch?
Zij had dit pareltje in te brengen:
En ze kon Bradge oprecht wel waarderen
HELD, dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hoofdzakelijk doodsaai dus hier haak ik af. Hoor het morgen wel als ik nog wat gemist heb.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
Waarom reageert braddie niet in dit topic?
Damn, maar even teruglezen als ik weer thuis ben, dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hoofdzakelijk doodsaai dus hier haak ik af. Hoor het morgen wel als ik nog wat gemist heb.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Wat een toewijdingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hoofdzakelijk doodsaai dus hier haak ik af. Hoor het morgen wel als ik nog wat gemist heb.
Alles gelezen en zo voelde het net alsof je er weer helemaal bij was. Wel ironisch dat hij nu een hekel lijkt te hebben aan zijn voormalige bescherm engelen hier op FOK!
En dat terwijl velen hier hem juist adoreren. Heeft hij nog iets laten horen over onze lofzang over zijn zangkwaliteiten?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat een toewijding
Alles gelezen en zo voelde het net alsof je er weer helemaal bij was. Wel ironisch dat hij nu een hekel lijkt te hebben aan zijn voormalige bescherm engelen hier op FOK!
Topic opgezocht over Penisbaard. Wat een oppertrollquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je lijkt aangedaan terwijl ik de situatie gewoon zo objectief als mogelijk probeer te omschrijven.
Deze post deed mij overigens denken aan een andere toon, namelijk Toon Naus:
Lolquote:Petjesmeneer weet niet wat het verschil is tussen een machinist en een conducteur. Als hij met de trein rijdt ziet hij nooit een conducteur.
Blijkbaar is de oomkloon een gevoelig punt.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die vond ik ook leuk ja
En die rant over/tegen jou
"Welke oom?" "Ik weet oprecht niet wat er bedoeld wordt!!!" "Oprecht!!!"quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Blijkbaar is de oomkloon een gevoelig punt.
Dan heb je stront in je ogen, want daily vlog 1 en 2 zijn langsgekomen en als laatst de livestream.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:51 schreef RedFever007 het volgende:
sinds het topic door hugecool op slot werd gedaan heb ik geen braadvlog meer gezien.
Ja livestream gemistquote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heb je stront in je ogen, want daily vlog 1 en 2 zijn langsgekomen en als laatst de livestream.
Hahahaha zieke vent jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hoofdzakelijk doodsaai dus hier haak ik af. Hoor het morgen wel als ik nog wat gemist heb.![]()
Iedereen hier vindt het anders geweldigquote:
Ik heb het met veel plezier gelezenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:39 schreef Barrah het volgende:
[..]
Iedereen hier vindt het anders geweldig.
Anderen zitten uit hun neus te vreten tijdens de stream. Dan doe ik liever wat productiefs
Top vent, meteen even samenvattingen schrijven voor het nageslachtquote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:39 schreef Barrah het volgende:
[..]
Iedereen hier vindt het anders geweldig
Anderen zitten uit hun neus te vreten tijdens de stream. Dan doe ik liever wat productiefs![]()
held ben jequote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:39 schreef Barrah het volgende:
[..]
Iedereen hier vindt het anders geweldig
Anderen zitten uit hun neus te vreten tijdens de stream. Dan doe ik liever wat productiefs![]()
Bedankt voor deze gedetailleerde notulen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hoofdzakelijk doodsaai dus hier haak ik af. Hoor het morgen wel als ik nog wat gemist heb.
Ik ben allang blij als hij één van de beloofde twee aanlevert.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:34 schreef Barrah het volgende:
Maandag een weegmoment. Zou het gelijk de beloofde meetvlog worden?
Net zoals de weegschaal tussen wasmachine en tafeltje neerzetten, just saying.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:27 schreef Ingolstadt het volgende:
Die lengte boeit mij niet zoveel, alleen al omdat dat makkelijker te faken is
Nee, geen eigen kanaal! Gewoon Rooftopsoccergirl's bolle blanke reedt en Brad's onderkin als guest appearances in het BradgeOnDemand and SnapBradge concept integreren! BradgeTV is going places! #wouldsubscribequote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:44 schreef Barrah het volgende:
Volgens Brad is Rooftopsoccergirl een dikke faker. Zo fake als de tieten van Jenna Jameson. Dat Instagram-account zegt niks volgens hem. Hij vindt het moeilijk te geloven dat zo'n random chick speciaal naar FOK! toekomt om over Bradge te lullen. Dat kan toch niet anders zijn dan een kloon.
Brad's onderkin krijgt een eigen YT-kanaal zodra iemand (?) normaal leert te doen.
Ja dit ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:12 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ik heb de Vreelandvlog nu vaker gezien dan de voorstelvlog.
Kan er niet vaak genoeg naar kijken. Heerlijk stukje Nederland is dat toch ook. Geen wonder dat Bradley er zo verzot op isquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:12 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ik heb de Vreelandvlog nu vaker gezien dan de voorstelvlog.
Gewicht van de camera moet toch gecompenseerd worden....quote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:14 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Net zoals de weegschaal tussen wasmachine en tafeltje neerzetten, just saying.
Toch fijn dat hij dat speciaal voor ons heeft opgemetenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:52 schreef Paxcon het volgende:
Leuke vlog
Moest lachen om specifieke details, zoals dat de paaltjes op de brug 1,8m uit elkaar staan
Hij is er tussen gaan liggen en gebruikte zijn lichaamslengte + penislengte om tot die conclusie te komenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:53 schreef Barrah het volgende:
[..]
Toch fijn dat hij dat speciaal voor ons heeft opgemeten
Braddie is toch helemaal geen 1,40mquote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hij is er tussen gaan liggen en gebruikte zijn lichaamslengte + penislengte om tot die conclusie te komen
Het zou pas boeiend zijn als Braad bij Editie NL zou komenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:17 schreef Buurtzwaan het volgende:
wow, ze komt zelfs voor in een aflevering van editie nl.
Braddie zou het JeugdJournaal moeten presenteren gapquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het zou pas boeiend zijn als Braad bij Editie NL zou komen
Ik weet niet of dat een mijlpaal of een dieptepunt moet zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het zou pas boeiend zijn als Braad bij Editie NL zou komen
Zou haar rakenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:17 schreef Buurtzwaan het volgende:
wow, ze komt zelfs voor in een aflevering van editie nl.
Gelukkig dat er ook bankjes beschikbaar zijn gesteld aan al die zwervers in Vreeland.quote:
http://www.vreelandbode.n(...)e-nr-91-okt-2015.pdfquote:
Wauw, Vreeland. Kende ik nog nietquote:
Nu We Er Toch Zijn met Braddiequote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:42 schreef Hondenbrok het volgende:
[..]
Braddie zou het JeugdJournaal moeten presenteren gap
Hij is helemaal niet autiscishquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:55 schreef DoubleDip het volgende:
Moest lachen toen hij zei dat de paaltjes 1 meter 80 uit elkaar stonden. Typisch zo'n autistenfeitje weer.
Hij heeft gereageerd op twitter.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:55 schreef DoubleDip het volgende:
Moest lachen toen hij zei dat de paaltjes 1 meter 80 uit elkaar stonden. Typisch zo'n autistenfeitje weer.
Zeg braddel, ben je niet bang dat er een keer in je schuurtje ingebroken zal worden? Je laat openbaar zien dat er voor een paar duizend euro in staat. Zo'n schuurdeurtje is zo open...quote:
Pleonasme weer ditquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:19 schreef Toto69 het volgende:
Min of meer is DD een kutwijf aldus bradge
Ik ben niet Braddiequote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:26 schreef Gutz het volgende:
[..]
Zeg braddel, ben je niet bang dat er een keer in je schuurtje ingebroken zal worden? Je laat openbaar zien dat er voor een paar duizend euro in staat. Zo'n schuurdeurtje is zo open...
Ik dol maar johquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:41 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
[..]
De mods kunnen zien dat mijn IP adress niet overeenkomt met die van Braddie.
Ik niet. Braddel kan niet zonder aandacht van fok, en buurtzwaan begint ook met een b. 1+1=Braddiequote:
Je kent me tochquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:43 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hier.Gutz is er van overtuigd zo te zien.
Buurtzwaan typt veel te netjes en consistent voor Braddiequote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:43 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ik niet. Braddel kan niet zonder aandacht van fok, en buurtzwaan begint ook met een b. 1+1=Braddie
Iedereen kent meneer Bradge hierquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:39 schreef EstherMTS het volgende:
Kent iemand persoonlijk een populaire vlogger?
Maar, wist wel verrekte snel na Braddie zn upload te zeggen dat er een nieuwe blog was...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Buurtzwaan typt veel te netjes en consistent voor Braddie
Als al die fans hier 1/2 keer per dag kijken dan krijg je dat al snelquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:50 schreef Gutz het volgende:
[..]
Maar, wist wel verrekte snel na Braddie zn upload te zeggen dat er een nieuwe blog was...
[ afbeelding ]
Welkom bij de club van 26quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn als zuurstof voor onze goedlachse vriendquote:Op zondag 5 februari 2017 04:21 schreef Barrah het volgende:
Beste Braddie, als je niet wilt dat je boeiende feitjes autistisch overkomen, doe dan de volgende keer zulke verkeersborden even goed in beeld brengen... Verder leuk dat je meeleest. Het lukt je steeds beter om hier niet te komen hè? Groeten, die kut-KLB'ers.
Ah kak die kan ik niet zien. DM?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:18 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij heeft gereageerd op twitter.
Nou maak je me nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:19 schreef Toto69 het volgende:
Min of meer is DD een kutwijf aldus bradge
quote:Op zondag 5 februari 2017 00:13 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Welkom bij de club van 26
volgend jaar de club van 27...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
quote:Op zondag 5 februari 2017 04:21 schreef Barrah het volgende:
Beste Braddie, als je niet wilt dat je boeiende feitjes autistisch overkomen, doe dan de volgende keer zulke verkeersborden even goed in beeld brengen... Verder leuk dat je meeleest. Het lukt je steeds beter om hier niet te komen hè? Groeten, die kut-KLB'ers.
Of je bent een vrouw die niet snapt dat 1.80 genoeg is om de doorgang voor alle auto's te versperren.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:55 schreef DoubleDip het volgende:
quote:
Neuh, het is aardig stil rondom Braddiequote:Op zondag 5 februari 2017 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
Is er gisteravond nog iets bijzonders gebeurd wat ik moet terug lezen of kan ik gewoon weer inhaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |