Dat was in het begin, sinds hij een time out heeft genomen reageert hij alleen nog selectief.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:08 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik had op een gigantische scheldpartij gehoopt, beetje jammer dit
I'm a fat faker well at least we have one thing in common then..quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:56 schreef chroestjov het volgende:
@rooftopsoccergirl / @mjwesst, ik wil niet stoken maar hij vertelde zojuist live tijdens de livestream dat hij denkt dat jij een dikke faker bent, maar nogmaals, ik wil niet stoken.
post photo with shoe on headquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:10 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
I'm a fat faker well at least we have one thing in common then..
Je snapt dat als je een post op je insta zet met braddie in de tags ofzo dat iedereen je meteen gelooft he.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:10 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Nee die apa kaak danquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat hahaha-figuur is wel erg triest
It's therequote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je snapt dat als je een post op je insta zet met braddie in de tags ofzo dat iedereen je meteen gelooft he.
Ook.quote:
link mequote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:16 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
It's therefew weeks ago
Een aantal daar sporen oprecht niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ook.
Ik maak me meer zorgen om die obsessieve volgers dan om Braddie zelf.
vind het alsnog raar allemaal.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:17 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BPLQ9QNhtwE/
Are you a shemale?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:10 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Echte internet-heldenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een aantal daar sporen oprecht niet.
Hij heeft de tag op Instagram nu gezien maar hij gelooft je nog steeds niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:10 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |