Ja terwijl hij altijd predikt dat je niet moet oordelen over een persoon op basis van hoe hij of zij is op internet.quote:
Casey was echt goed. Maar ook omdat hij op een hele andere manier tegen vlogs aankeek. Hij zag elk youtube-videootje als een eigen film. een mini film.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:43 schreef cherrycoke het volgende:
jammer dat casey neistat niet meer vlogt dat was de enige waar ik met een grote glimlach iedere dag naar keek. heb nog geen vervanging gevonden.
Echt hequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja terwijl hij altijd predikt dat je niet moet oordelen over een persoon op basis van hoe hij of zij is op internet.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:49 schreef Chai het volgende:
Vond dat gekanker wel spectaculair. Wanneer zou Bradge een petje gaan dragen?
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:49 schreef Chai het volgende:
Vond dat gekanker wel spectaculair. Wanneer zou Bradge een petje gaan dragen?
Hij werd boos op mij vanwege reacties over kloons in dit topic. En ging me uitschelden voor dun.quote:
dunne autist*quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij werd boos op mij vanwege reacties over kloons in dit topic. En ging me uitschelden voor dun.
Ik wil niet stoken, maar doe het toch. Maar echt, ik wil niet stoken hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:56 schreef chroestjov het volgende:
@rooftopsoccergirl, ik wil niet stoken maar hij vertelde zojuist live tijdens de livestream dat hij denkt dat jij een dikke faker bent, maar nogmaals, ik wil niet stoken.
Fijn dat je de grap even uitlegt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:57 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar doe het toch. Maar echt, ik wil niet stoken hoor
Ik hem ook niet dus dat hebben we dan ook opgelost.quote:
HAHA take that bradgequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik hem ook niet dus dat hebben we dan ook opgelost.
Maar Braddie, zou je me wel doen als ik er uit zag als rooftopsoccergirl?
/sohomoquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:01 schreef Paxcon het volgende:
Die andere petjesboy was wel cute
nohomo
Ja mooi hequote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:03 schreef Toto69 het volgende:
Een van z'n scharreltjes was een negerin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |