Nope.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:11 schreef Stien_Struis het volgende:
http://radio49.nl/listen.pls of anders de nu luisteren link op R49 site proberen.
Xiialive staat er toch echt inquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan XiiaLive niet vinden in de appstore.
Ja vermoed dat de boel nu weer te dicht gespijkerd is.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope.
Is er een extra firewall? Ik zie soms ook een opstartsite voordat ik op de site kom.
Dat is de anti DDOS controlequote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope.
Is er een extra firewall? Ik zie soms ook een opstartsite voordat ik op de site kom.
Ikheb het zelfs zojuist geinstalleerd...quote:
Ik ben niet gek...quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ikheb het zelfs zojuist geinstalleerd...
Think out of the box...quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als app voor de Iphone, maar werkt ook op de Ipad, ik kon 'm eerst ook niet vinden
Gevonden! Hij staat niet onder ipad maar iPhone.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ikheb het zelfs zojuist geinstalleerd...
volledig webadres intypen, heeft MadMaster me geleerdquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan hem ook niet toevoegen. Jullie hebben hem al toegevoegd en daarom misschien ook luisteren.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:26 schreef Stien_Struis het volgende:
Luisteren lukt op dit moment alleen via browser via Luister nu link.
ik heb de link die MM heeft gegeven gebruikt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volledig webadres intypen, heeft MadMaster me geleerd
Externe players willen bij mij ook niet op het moment, alleen via site werkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dan stop ik met porveren. Peaceman heeft hem nu ook op de pc aangezet. Dat geluid is alleen wat minder.
okay! 👍🏼quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Externe players willen bij mij ook niet op het moment, alleen via site werkt.
vanaf 21.00quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat kan ik genieten van alle metalen van peace?
zenuwen gieren door je keel ?quote:
One, Two, Three Four Fivequote:
Yeah, goede suggestie Madquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Think out of the box...
Get Yourself an Android
nee, test ging goedquote:
Komt vanzelf goed.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, test ging goed![]()
ik zit eerder met een te lange playlist, waardoor ik telkens denk: ja maar die wil ik wel draaien...en dan ga ik weer schuiven
en anders komt struise stien to the rescuequote:
weet ik.. kan vaker draaien natuurlijk...quote:
Geen playlist is te langquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, test ging goed![]()
ik zit eerder met een te lange playlist, waardoor ik telkens denk: ja maar die wil ik wel draaien...en dan ga ik weer schuiven
hahaha je bedoelt extreem veel verlengen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen playlist is te lang![]()
Potentiële nachtdj gespot
Mijn playlist is altijd te lang.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen playlist is te lang![]()
Potentiële nachtdj gespot
doe ik nooit hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
hahaha je bedoelt extreem veel verlengen?
Vandaar dat je roosteraar bentquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn playlist is altijd te lang.
con sugar?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:35 schreef Stien_Struis het volgende:
Speciaal voor Knokkels: Cafe Leche
dan ben ik al lang een keer beneden geweest om te vragen waar hij blijft.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
doe ik nooit hoor![]()
*kuch*
"Oh, verrek, is het al 7 uur 's ochtends? Misschien maar eens naar bed"
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan ben ik al lang een keer beneden geweest om te vragen waar jij blijft.
Ik draai gewoon hele nacht muziek en vrouw slaapt naast woonkamer.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan ben ik al lang een keer beneden geweest om te vragen waar hij blijft.
Dat zou hier zomaar kunnen. Ik slaap wel boven dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik draai gewoon hele nacht muziek en vrouw slaapt naast woonkamer.
jij bent wel heul, heul erg Knokkelsquote:
Ze slaapt er altijd prima op, is het ook wel gewend natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou hier zomaar kunnen. Ik slaap wel boven dan.
noordwesthollands doof hequote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
jij bent wel heul, heul erg Knokkels
Ja daar kan ik me iets bij voorstellen, jij mag je echt gelukkig prijzen met die muts van jequote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze slaapt er altijd prima op, is het ook wel gewend natuurlijk.
Van die lekkere dub bassen, tril je lekker van in slaapquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze slaapt er altijd prima op, is het ook wel gewend natuurlijk.
en wind tegenquote:
dat verklaart alles... die hersens van hem zijn gewoon een beetje poreus geworden...quote:
immerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |