Nieuwpoortstraat. Man, man, man wat zou mijn leven er mooi uitzien als ik niet dagelijks in Amsterdam zou staan Zo, dat is er ook weer uit.quote:
Het zijn je hondjes niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:23 schreef Smoofie het volgende:
Mods, zet even de OP vam 2 a 3 topics geleden terug.
Waarom is toch prima zoquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:23 schreef Smoofie het volgende:
Mods, zet even de OP van 2 a 3 topics geleden terug.
Gaat bij strafrecht vooral om nuances, die vind ik niet zo snel digitaal.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Digitaal kan ik dingen veel sneller vinden.
Bezwaar maken. Was het druk? Kon het parkeervlak nog worden gebruikt?quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Amsterdam![]()
Mijn werkbus stond met 1 wiel net in een parkeervak waardoor mijn ontheffing niet meer telde. Wat een flikkers.
100% en de gemeente was nog de opdrachtgever ook. Ach ja... Boete nummer 3 al van dit jaar. Daar gaat mijn voornemen dit jaar geen boetes te rijdenquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaat bij strafrecht vooral om nuances, die vind ik niet zo snel digitaal.
[..]
Bezwaar maken. Was het druk? Kon het parkeervlak nog worden gebruikt?
Ontbijt meestal ook laatquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tamelijk laat Inso, ondanks dat uur tijdsverschil.
Dan bezwaar maken, 90% kans dat de rechter akkoord gaat als er nog gewoon geparkeerd kan worden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
100% en de gemeente was nog de opdrachtgever ook. Ach ja... Boete nummer 3 al van dit jaar. Daar gaat mijn voornemen dit jaar geen boetes te rijden
Bijna in heel 2016 was de SC vrij doodquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Je druk maken over de slowchatOP is zo 2016.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |