Hebben jullie nog echt veel fysieke dossiers dan? Waarom niet digitaalquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Man in de auto is gelukkig niet onze client, maar wij weten wel al wie het is naar alle schijn. Ligt zelfs een dossier hier in de kast van hem
Nee, die is "gewoon" teringdikquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is "gewoon" iets te zwaar toch.
Vrouwen zijn toch altijd zo opgeruimd en netjesquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee dat zijn de studente(s). Die vrouwen leven echt in een broeinest van smerigheid
quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus GGMM die zijn eigen vissen nog laat verdrinken
Omdat alles hier nog gewoon met papier wordt aangeleverd. Ik scan wel alles in om een beetje te digitaliseren maar mwah. Het heeft ook weinig zin als dat vertiefte ebola UWV alles dubbelzijdig blijft aanleveren. Dan ben je dus echt een hele dag bezig om een dossiertjes in te scannen. Strafzaken gaan wel al digitaal, maar iedereen blijft het printen omdat ICT en overheid een slechte combi is.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben jullie nog echt veel fysieke dossiers dan? Waarom niet digitaal
Als ze oud, lelijk en dik zijn wel ja.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch altijd zo opgeruimd en netjes
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus GGMM die zijn eigen vissen nog laat verdrinken
Nee joh, bij sommige huizen heb je gelijk een soa als je binnenstapt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch altijd zo opgeruimd en netjes
Ik print nauwelijks nog, behalve als dingen de lijn in gaan. Volgens mij is het de bedoeling dat we rond de zomer over gaan op papierloos werken en eparaferen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Omdat alles hier nog gewoon met papier wordt aangeleverd. Ik scan wel alles in om een beetje te digitaliseren maar mwah. Het heeft ook weinig zin als dat vertiefte ebola UWV alles dubbelzijdig blijft aanleveren. Dan ben je dus echt een hele dag bezig om een dossiertjes in te scannen. Strafzaken gaan wel al digitaal, maar iedereen blijft het printen omdat ICT en overheid een slechte combi is.
Don, niet doen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wiens vissen heb je dan laten verdrinken?
Najah het heeft op zich zelf niet zo veel nut. Als jij een digitaal dossier hebt (soms van 1.000 pagina's) is het ook niet heel chill om stuken eruit de halen voor je pleidooi.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik print nauwelijks nog, behalve als dingen de lijn in gaan. Volgens mij is het de bedoeling dat we rond de zomer over gaan op papierloos werken en eparaferen.
Digitaal kan ik dingen veel sneller vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah het heeft op zich zelf niet zo veel nut. Als jij een digitaal dossier hebt (soms van 1.000 pagina's) is het ook niet heel chill om stuken eruit de halen voor je pleidooi.
Dan heb ik juist meer een idee dat het een chaos is, maar jonge dames willen er toch altijd fris uitzien enzo. Raar dat hun thuisbasis dat dan niet isquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze oud, lelijk en dik zijn wel ja.
Waar?quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Amsterdam![]()
Mijn werkbus stond met 1 wiel net in een parkeervak waardoor mijn ontheffing niet meer telde. Wat een flikkers.
Terecht.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Amsterdam![]()
Mijn werkbus stond met 1 wiel net in een parkeervak waardoor mijn ontheffing niet meer telde. Wat een flikkers.
Amsterdammersquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Amsterdam![]()
Nopequote:Op donderdag 2 februari 2017 15:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hygiene is belangrijk tijdens koken
Dan hoop ik dat Stijn vanochtend schoon was.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hygiene is belangrijk tijdens koken
Doodmaken dat volkquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Amsterdam![]()
Je eigen schuld.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Amsterdam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |