Moet jij wetenquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:02 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb trouwens een waterfilter gekocht waarmee je het water uit de grachten zelfs zou kunnen filteren tot veilig drinkbaar water. Handig voor op vakantie.
Hygiëne is wel belangrijk ouwe reusquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Boeiend. Ziek wordt je er niet van en als je er wel ziek van wordt ben je een zwakkeling en is het goed dat je gefilterd wordt.
fagquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hygiëne is wel belangrijk ouwe reus
Nog nooit gehad en ik heb nog nooit gelet op hygiënequote:Op donderdag 2 februari 2017 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
In dat kader
Hopelijk krijg je een keer een goede voedselvergiftiging
goor varken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:02 schreef Caland het volgende:
Heb ook al jaren dezelfde bidon in de sporttas, was hem nooit
#thuglife
Dat zijn zo'n beetje de grootste aanstellers jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:03 schreef DonRaja het volgende:
Mensen met smetvrees zijn mietjes.
- Caland
Aldus jij.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zijn zo'n beetje de grootste aanstellers ja
bahquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog nooit gehad en ik heb nog nooit gelet op hygiëne
quote:
Jij bent dan ook een student. De grootste goorlappen op deze planeet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog nooit gehad en ik heb nog nooit gelet op hygiëne
Man in de auto is gelukkig niet onze client, maar wij weten wel al wie het is naar alle schijn. Ligt zelfs een dossier hier in de kast van hemquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:02 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb trouwens een waterfilter gekocht waarmee je het water uit de grachten zelfs zou kunnen filteren tot veilig drinkbaar water. Handig voor op vakantie.
Nee dat zijn de studente(s). Die vrouwen leven echt in een broeinest van smerigheidquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een student. De grootste goorlappen op deze planeet.
die heeft vast geen glutenallergiequote:Op donderdag 2 februari 2017 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
'Viesdikke keeper kan Arsenal stoppen in FA Cup'
Die is echt #viesdik ja
Drizzt heeft dat wel en is wel vies dik. Je punt Elan?quote:
Elan is mokerdom.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drizzt heeft dat wel en is wel vies dik. Je punt Elan?
Ja, die zijn echt verschrikkelijk. Daar kom je nog niet bekende ziektes en organismes tegen...quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee dat zijn de studente(s). Die vrouwen leven echt in een broeinest van smerigheid
Die is "gewoon" iets te zwaar toch.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drizzt heeft dat wel en is wel vies dik. Je punt Elan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |