Dit heb ik nog nooit gehad.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hebt ook gewoon water dat vreselijk naar plastic smaakt.
De smaak van het water uit de kraan hier boven en beneden verschilt al veelquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Water uit de kraan is het beste, ik weet het zeker.
In Nederland wel, niet overal helaas.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat verschil merk ik niet echt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De smaak van het water uit de kraan hier boven en beneden verschilt al veel
Zoals in Rotterdam.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hebt ook gewoon water dat vreselijk naar plastic smaakt.
sow.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent ook echt een vies gezwel
Lekker koud waterquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Water heeft de smaak van puurheid
Of glazen fles.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een megapetfles van Spaquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Of glazen fles.
Lege beugel van Grolsch vullen met kraanwater, heb je altijd halve liter water mee
Luie vetzakquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:54 schreef Typisch het volgende:
ik moet zo taart halen
helemaal geen zin in
Litertje in een beugelfles naast het bed.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Of glazen fles.
Lege beugel van Grolsch vullen met kraanwater, heb je altijd halve liter water mee
Die denken nog steeds dat de ouderen het heel slecht hebben. Geef ze een CBS-plaatje en ze zeggen dat het CBS een kutinstituut is.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:55 schreef Typisch het volgende:
https://fd.nl/economie-po(...)lannen-pvv-sp-50plus
50 kanker plus
quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:55 schreef Typisch het volgende:
https://fd.nl/economie-po(...)lannen-pvv-sp-50plus
50 kanker plus
Slijtvast, vaatwasbestendig, halve liter. Niks mis mee.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt kankeronhandig
Haha, nee.quote:
quote:
quote:Jongeren de dupe van pensioenplannen PVV, SP en 50Plus
Jongere generaties gaan zwaar bloeden als de pensioenvoorstellen van onder meer PVV, SP en 50Plus daadwerkelijk ten uitvoer worden gebracht. De pensioenuitkering van jongeren kan dan straks tot mogelijk 30% lager uitvallen. Het kabinet noemt dit ongewenst, zo schrijft verantwoordelijk PvdA-staatssecretaris Jetta Klijnsma van Sociale Zaken maandagochtend in een brief aan de Tweede Kamer.
Klijnsma heeft het Centraal Planbureau (CPB) laten doorrekenen wat het effect is op de pensioenen als de zogeheten rekenrente wordt verhoogd. De oppositiepartijen SP, PVV en 50Plus roepen Klijnsma al enige tijd op die rekenrente, waartegen pensioenfondsen hun toekomstige verplichtingen moeten berekenen, op te schroeven. Mede omdat de rente - en daarmee ook de rekenrente - momenteel erg laag is, staan fondsen er al enige tijd veelal niet goed voor.
Inflatie
Volgens het CPB leidt een optrekking van de rekenrente echter niet tot een betere financiële positie van de pensioenfondsen. Er komt dan niet meer geld in de pot; het geld wordt alleen op een andere manier tussen jong en oud verdeeld. Als pensioenfondsen immers hun verplichtingen tegen een hogere rente moeten becijferen, lijkt hun huidige uitgangspositie op papier rooskleuriger. Daardoor mogen zij de pensioenen weer laten meestijgen met de inflatie.
Dat is in het voordeel van de gepensioneerden, die meer geld krijgen, aldus het CPB. Er blijft uiteindelijk minder geld over voor de toekomstige generaties die zodoende mogelijk een 30% lager pensioen tegemoet kunnen zien. Klijnsma laat in de Kamerbrief weten dat zowel jong als oud op een goede oudedagsvoorziening moet kunnen rekenen en dat zij bij haar standpunt blijft dat er niet gemorreld moet worden aan de rekenrente.
Stijgende levensverwachting
Veel politieke partijen maken zich al enige tijd grote zorgen over het Nederlandse pensioenstelsel, dat niet alleen last heeft van de lage rentestanden maar ook van de alsmaar stijgende levensverwachting en van tegenvallende beleggingsresultaten op de beursen. Bovendien bouwen veel Nederlanders tegenwoordig onvoldoende of geen pensioen op, omdat het pensioensparen voor onder meer zelfstandigen zonder personeel erg duur is.
De Sociaal-Economische Raad (SER) en het ministerie van Sociale Zaken werken daarom al enige tijd aan maatregelen om het pensioenstelsel toekomstbestendiger te maken. Volgens vooral PVV en 50Plus zijn grootscheepse hervormingen overbodig. Zij zien de rekenrente als boosdoener. Klijnsma waarschuwt al langer voor het gevaar van het opschroeven van die rente.
Is veel duurzamer dan iedere keer een petfles te gebruiken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
even googel gebruikt
waarom de fuck heeft iedereen ineens zo een ding?
plastic flesjes hergebruiken is niet aanbevolen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een megapetfles van Spa.
Heb jij altijd een kraan mee onderweg?quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:57 schreef Caland het volgende:
Niet gewoon met je bek onder een kraan gaan hangen
Zoals het hoort, lekker lurkenquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:57 schreef Caland het volgende:
Niet gewoon met je bek onder een kraan gaan hangen
Zal mij een worst wezen of het aanbevolen isquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
plastic flesjes hergebruiken is niet aanbevolen.
Heeft toch meer met bacteriën te maken?quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
plastic flesjes hergebruiken is niet aanbevolen.
gaskraanquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij altijd een kraan mee onderweg?
quote:
Wie is toch dat meisje met die gasfles op haar rug?quote:
Treadmill Reviews liet de flesjes van atleten testen in een laboratorium. De waterflessen waren een week lang gebruikt door de sporters. Het flesje met de meeste bacteriën (900.000 kolonie vormende eenheden per vierkante centimeter - afgekort KVE), bevatte er méér dan de gemiddelde toiletpot, zo meldt Metro UK.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft toch meer met bacteriën te maken?
Wat maakt dat nou in godsnaam uitquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Treadmill Reviews liet de flesjes van atleten testen in een laboratorium. De waterflessen waren een week lang gebruikt door de sporters. Het flesje met de meeste bacteriën (900.000 kolonie vormende eenheden per vierkante centimeter - afgekort KVE), bevatte er méér dan de gemiddelde toiletpot, zo meldt Metro UK.
De onderzoekers testten ook waterflesjes van gewone mensen en die bevatten een stuk minder bacteriën. ‘Slechts’ 313.499 per vierkante centimeter. Om te vergelijken: het speeltje van je hond of kat heeft 2.937 KVE bacteriën per vierkante centimeter.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:59 schreef Saind het volgende:
Freek Vonk moet eens met pijlstaartroggen gaan zwemmen
Daarom zit ik ook niet met mijn bek aan die flesquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Treadmill Reviews liet de flesjes van atleten testen in een laboratorium. De waterflessen waren een week lang gebruikt door de sporters. Het flesje met de meeste bacteriën (900.000 kolonie vormende eenheden per vierkante centimeter - afgekort KVE), bevatte er méér dan de gemiddelde toiletpot, zo meldt Metro UK.
De onderzoekers testten ook waterflesjes van gewone mensen en die bevatten een stuk minder bacteriën. ‘Slechts’ 313.499 per vierkante centimeter. Om te vergelijken: het speeltje van je hond of kat heeft 2.937 KVE bacteriën per vierkante centimeter.
Boeiend. Ziek wordt je er niet van en als je er wel ziek van wordt ben je een zwakkeling en is het goed dat je gefilterd wordt.quote:
Alleen mensen met smetvrees maken zich hier zorgen overquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
goed voor de weerstandquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet jij wetenquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:02 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb trouwens een waterfilter gekocht waarmee je het water uit de grachten zelfs zou kunnen filteren tot veilig drinkbaar water. Handig voor op vakantie.
Hygiëne is wel belangrijk ouwe reusquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Boeiend. Ziek wordt je er niet van en als je er wel ziek van wordt ben je een zwakkeling en is het goed dat je gefilterd wordt.
fagquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hygiëne is wel belangrijk ouwe reus
Nog nooit gehad en ik heb nog nooit gelet op hygiënequote:Op donderdag 2 februari 2017 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
In dat kader
Hopelijk krijg je een keer een goede voedselvergiftiging
goor varken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:02 schreef Caland het volgende:
Heb ook al jaren dezelfde bidon in de sporttas, was hem nooit
#thuglife
Dat zijn zo'n beetje de grootste aanstellers jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:03 schreef DonRaja het volgende:
Mensen met smetvrees zijn mietjes.
- Caland
Aldus jij.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zijn zo'n beetje de grootste aanstellers ja
bahquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog nooit gehad en ik heb nog nooit gelet op hygiëne
quote:
Jij bent dan ook een student. De grootste goorlappen op deze planeet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog nooit gehad en ik heb nog nooit gelet op hygiëne
Man in de auto is gelukkig niet onze client, maar wij weten wel al wie het is naar alle schijn. Ligt zelfs een dossier hier in de kast van hemquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:02 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb trouwens een waterfilter gekocht waarmee je het water uit de grachten zelfs zou kunnen filteren tot veilig drinkbaar water. Handig voor op vakantie.
Nee dat zijn de studente(s). Die vrouwen leven echt in een broeinest van smerigheidquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een student. De grootste goorlappen op deze planeet.
die heeft vast geen glutenallergiequote:Op donderdag 2 februari 2017 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
'Viesdikke keeper kan Arsenal stoppen in FA Cup'
Die is echt #viesdik ja
Drizzt heeft dat wel en is wel vies dik. Je punt Elan?quote:
Elan is mokerdom.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drizzt heeft dat wel en is wel vies dik. Je punt Elan?
Ja, die zijn echt verschrikkelijk. Daar kom je nog niet bekende ziektes en organismes tegen...quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee dat zijn de studente(s). Die vrouwen leven echt in een broeinest van smerigheid
Die is "gewoon" iets te zwaar toch.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drizzt heeft dat wel en is wel vies dik. Je punt Elan?
Hebben jullie nog echt veel fysieke dossiers dan? Waarom niet digitaalquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Man in de auto is gelukkig niet onze client, maar wij weten wel al wie het is naar alle schijn. Ligt zelfs een dossier hier in de kast van hem
Nee, die is "gewoon" teringdikquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is "gewoon" iets te zwaar toch.
Vrouwen zijn toch altijd zo opgeruimd en netjesquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee dat zijn de studente(s). Die vrouwen leven echt in een broeinest van smerigheid
quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus GGMM die zijn eigen vissen nog laat verdrinken
Omdat alles hier nog gewoon met papier wordt aangeleverd. Ik scan wel alles in om een beetje te digitaliseren maar mwah. Het heeft ook weinig zin als dat vertiefte ebola UWV alles dubbelzijdig blijft aanleveren. Dan ben je dus echt een hele dag bezig om een dossiertjes in te scannen. Strafzaken gaan wel al digitaal, maar iedereen blijft het printen omdat ICT en overheid een slechte combi is.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben jullie nog echt veel fysieke dossiers dan? Waarom niet digitaal
Als ze oud, lelijk en dik zijn wel ja.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch altijd zo opgeruimd en netjes
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus GGMM die zijn eigen vissen nog laat verdrinken
Nee joh, bij sommige huizen heb je gelijk een soa als je binnenstapt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch altijd zo opgeruimd en netjes
Ik print nauwelijks nog, behalve als dingen de lijn in gaan. Volgens mij is het de bedoeling dat we rond de zomer over gaan op papierloos werken en eparaferen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Omdat alles hier nog gewoon met papier wordt aangeleverd. Ik scan wel alles in om een beetje te digitaliseren maar mwah. Het heeft ook weinig zin als dat vertiefte ebola UWV alles dubbelzijdig blijft aanleveren. Dan ben je dus echt een hele dag bezig om een dossiertjes in te scannen. Strafzaken gaan wel al digitaal, maar iedereen blijft het printen omdat ICT en overheid een slechte combi is.
Don, niet doen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wiens vissen heb je dan laten verdrinken?
Najah het heeft op zich zelf niet zo veel nut. Als jij een digitaal dossier hebt (soms van 1.000 pagina's) is het ook niet heel chill om stuken eruit de halen voor je pleidooi.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik print nauwelijks nog, behalve als dingen de lijn in gaan. Volgens mij is het de bedoeling dat we rond de zomer over gaan op papierloos werken en eparaferen.
Digitaal kan ik dingen veel sneller vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah het heeft op zich zelf niet zo veel nut. Als jij een digitaal dossier hebt (soms van 1.000 pagina's) is het ook niet heel chill om stuken eruit de halen voor je pleidooi.
Dan heb ik juist meer een idee dat het een chaos is, maar jonge dames willen er toch altijd fris uitzien enzo. Raar dat hun thuisbasis dat dan niet isquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze oud, lelijk en dik zijn wel ja.
Waar?quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Amsterdam![]()
Mijn werkbus stond met 1 wiel net in een parkeervak waardoor mijn ontheffing niet meer telde. Wat een flikkers.
Terecht.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Amsterdam![]()
Mijn werkbus stond met 1 wiel net in een parkeervak waardoor mijn ontheffing niet meer telde. Wat een flikkers.
Amsterdammersquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Amsterdam![]()
Nopequote:Op donderdag 2 februari 2017 15:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hygiene is belangrijk tijdens koken
Dan hoop ik dat Stijn vanochtend schoon was.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hygiene is belangrijk tijdens koken
Doodmaken dat volkquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Amsterdam![]()
Je eigen schuld.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Amsterdam![]()
Soms is papier wat fijner dan alles digitaal om te werken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Digitaal kan ik dingen veel sneller vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |