Ondertussen zijn de protesten overgenomen door wat het lijkt vooral Antifa leden en wordt er vuurwerk gegooid richting de universiteit. Voor bezoekers is het in ieder geval niet meer veilig:quote:A speech by right-wing commentator Milo Yiannopoulos at UC Berkeley was canceled Wednesday night after protests erupted.
Black-clad protestors were seen throwing fireworks at police and at the student union center on the Berkeley campus where the Breitbart editor was expected to speak. They were also seen tearing down metal barriers.
UC Berkeley police said on Twitter that Yiannopoulos had left the campus.
"I have been evacuated from the IJC Berkeley campus after violent left-wing protestors tore down barricades, lit fires, threw rocks and Roman candles at the windows and breached the ground floor of the building," Yiannopoulos posted on his verified Facebook account.
A planned speech by Yiannopoulos at UC Davis was also canceled last month in response to protests.
Filmpje van rellen:twitter:janeygak twitterde op donderdag 02-02-2017 om 04:39:45My friend was giving an interview when some coward peppersprayed her #Berkeley https://t.co/CDpEqDsw2A reageer retweet
twitter:AlexAldridge20 twitterde op donderdag 02-02-2017 om 04:00:22UC Berkeley rioters going wild. What's wrong with people. #rioters https://t.co/RYf0O0bM6i reageer retweet
twitter:sahilchinoy twitterde op donderdag 02-02-2017 om 05:07:22Things are getting violent - smashing ATMs #MiloAtCal https://t.co/6acLn9q8P2 reageer retweet
twitter:michael_bodley twitterde op donderdag 02-02-2017 om 05:23:37WOAH. Protestors blocked car in Berkeley. Driver ran them over. Sped off. #Milo https://t.co/GeVVphFxjd reageer retweet
Hmm bron uit de OP komt gewoon van CNN en wat mij betreft is het belangrijk dat colleges die juist als beacon moeten dienen van free speech dit ook mogen blijven doen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 05:45 schreef Stabiel het volgende:
Dit boeit niemand. Laat die nietszeggende Amerikaanse issues lekker op Breitbart en Fox News blijven.
Dit boeit niemand in Nederland, behalve dan een paar losgeslagen Trump-adepten op Fok! die sinds de Amerikaanse verkiezingen elke scheet uit de VS breed uitmeten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 05:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmm bron uit de OP komt gewoon van CNN en wat mij betreft is het belangrijk dat colleges die juist als beacon moeten dienen van free speech dit ook mogen blijven doen.
Dat het JOU niets boeit is een ander verhaal, maar bedankt voor de bump.
Het gaat niet alleen om Milo, bovendien zijn er wel meer mensen dan enkel trump adepten die het amerikaans politieke/maatschappelijke klimaat volgen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 05:52 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Dit boeit niemand in Nederland, behalve dan een paar losgeslagen Trump-adepten op Fok! die sinds de Amerikaanse verkiezingen elke scheet uit de VS breed uitmeten.
Wie geeft een neuk om dd speech van Milo Yiannopoulos?
Ach dat doet de USA ook met andere landen dus whats new....quote:Op donderdag 2 februari 2017 07:34 schreef TheJanitor het volgende:
Zo tegen haat zijn en dan alles kapotslaan als er iemand komt spreken met een andere mening.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 08:15 schreef Gunner het volgende:
Wie is die Milo en zou ik die moeten kennen?
Ah de army of lovequote:
De spreekwoordelijke linkse vlek.quote:Op donderdag 2 februari 2017 07:34 schreef TheJanitor het volgende:
Zo tegen haat zijn en dan alles kapotslaan als er iemand komt spreken met een andere mening.
twitter:OccupyOakland twitterde op donderdag 02-02-2017 om 05:14:42We won this night. We will control the streets. We will liberate the land. We will fight fascists. We will dismantl... https://t.co/RczCAVreTb reageer retweet
twitter:SarahKSilverman twitterde op donderdag 02-02-2017 om 05:41:04WAKE UP & JOIN THE RESISTANCE. ONCE THE MILITARY IS W US FASCISTS GET OVERTHROWN. MAD KING & HIS HANDLERS GO BYE B… https://t.co/dxRQH7jfXM reageer retweet
twitter:stillgray twitterde op donderdag 02-02-2017 om 04:06:36Chants of "Mexico!" "Fuck you Nazi scum!" and "I'll kill you!" as man is pummeled on the ground by rioters. https://t.co/G2CqvfhOpP reageer retweet
twitter:almostjingo twitterde op donderdag 02-02-2017 om 05:23:09Young girl doing nothing, has head smashed with a pole then she's tear gassed by #antifa hello @ucdp_cal... https://t.co/6b0VdZGMaO reageer retweet
twitter:wongalum twitterde op donderdag 02-02-2017 om 05:09:47Fresh graffiti outside Noah's Bagels #MiloAtCal https://t.co/HGyCSXd3dy reageer retweet
Perfecte reactie op deze idioterie.quote:
Knettergek deze mensen. En dan denken dat ze moreel superieur zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:21 schreef SuicideErrorist het volgende:
twitter:SarahKSilverman twitterde op donderdag 02-02-2017 om 05:41:04WAKE UP & JOIN THE RESISTANCE. ONCE THE MILITARY IS W US FASCISTS GET OVERTHROWN. MAD KING & HIS HANDLERS GO BYE B… https://t.co/dxRQH7jfXM reageer retweet
twitter:stillgray twitterde op donderdag 02-02-2017 om 04:06:36Chants of "Mexico!" "Fuck you Nazi scum!" and "I'll kill you!" as man is pummeled on the ground by rioters. https://t.co/G2CqvfhOpP reageer retweet
twitter:almostjingo twitterde op donderdag 02-02-2017 om 05:23:09Young girl doing nothing, has head smashed with a pole then she's tear gassed by #antifa hello @ucdp_cal... https://t.co/6b0VdZGMaO reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:wongalum twitterde op donderdag 02-02-2017 om 05:09:47Fresh graffiti outside Noah's Bagels #MiloAtCal https://t.co/HGyCSXd3dy reageer retweet
Misschien wordt het eens tijd om de universiteiten in de VS (en ook in Europa) grondig schoon te vegen door staatsingrepen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:39 schreef LuNaTiC het volgende:
Ongelooflijk dat die studentjes zo getriggerd raken door zo'n relnicht/beroepsprovocateur als Milo.
Sowieso is het weinig hoopvol wat de universiteiten allemaal gaan afleveren in de komende jaren, gezien de ontwikkelingen van de laatste maanden/jaren. Die SJW-plaag is echt ontzettend sneu.
Sowieso is alles wat vanaf 2012 afgeleverd is door uni's op deze wereld ronduit triest qua niveau en ontwikkeling te noemen. Ruggengraatloze SJW met een verwrongen wereldbeeld van heb ik jou daar.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:39 schreef LuNaTiC het volgende:
Ongelooflijk dat die studentjes zo getriggerd raken door zo'n relnicht/beroepsprovocateur als Milo.
Sowieso is het weinig hoopvol wat de universiteiten allemaal gaan afleveren in de komende jaren, gezien de ontwikkelingen van de laatste maanden/jaren. Die SJW-plaag is echt ontzettend sneu.
Rechtse relnicht die goed kan trollen. Weet de special snowflakes zo te triggeren dat ze compleet flippen. Is ook tegen feminisme.quote:Op donderdag 2 februari 2017 08:15 schreef Gunner het volgende:
Alleen als het ze zelf uitkomt. Maar er wel prat op gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 08:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Links en vrijheid van meningsuiting.![]()
![]()
![]()
een homofiele jood, maar hij is rechts dus hij is een nazi.quote:Op donderdag 2 februari 2017 08:15 schreef Gunner het volgende:
Echt bi-zar. Wat een volk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:20 schreef Murdera het volgende:
http://www.economist.com/(...)r-critics-think-free
Een interessant stuk over de angst voor vrijheid van meningsuiting in amerikaanse (en ook europese) universiteiten.
Milo is altijd open voor een inhoudelijk discussie, maar zijn tegenstanders zijn daar zelden of nooit toe in staat, ze willen rellen, gillen en verstoren. Zij zijn degene die zich gedragen als de nieuwe facistenquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
Een normale discussie is al niet eens meer mogelijk. De andere partij overschreeuwen of mond dood maken lijkt de norm te zijn aan beide zijden. Lekkere tijden gaan dat worden de komende jaren.
Waarom reageer je hier dan?quote:Op donderdag 2 februari 2017 05:52 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Dit boeit niemand in Nederland, behalve dan een paar losgeslagen Trump-adepten op Fok! die sinds de Amerikaanse verkiezingen elke scheet uit de VS breed uitmeten.
Wie geeft een neuk om de speech van Milo Yiannopoulos?
Milo trollt niet, hij voert inhoudelijk debatten. Hij is niet tegen feminisme, hij toont aan dat de mensen die de vrouwenbeweging gekaapt hebben geen gelijk hebben, met inhoudelijke argumentenquote:Op donderdag 2 februari 2017 09:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Rechtse relnicht die goed kan trollen. Weet de special snowflakes zo te triggeren dat ze compleet flippen. Is ook tegen feminisme.
Tldr: Milo is iemand die ze bij dwdd haten.
Dit boeit meer dan genoeg mensen. Iemand wordt het spreken onmogelijk gemaakt omdat studenten zich op een schandalige manier misdragen. Het raakt de freedom of speech, het gaat over een land waar heel veel over te doen is momenteel; een land dat tot op het bot toe verdeeld is.quote:Op donderdag 2 februari 2017 05:45 schreef Stabiel het volgende:
Dit boeit niemand. Laat die nietszeggende Amerikaanse issues lekker op Breitbart en Fox News blijven.
Milo is een beetje een ongrijpbaar fenomeen. Kan enorm genieten van zijn debatten met feministen, zijn rol in Gamergate, hij zit aan de goede kant als het gaat om freedom of speech. Tegelijkertijd vind ik hem irrationeel als het gaat om geloof/religie, zijn kijk op homoseksualiteit. Hard maken dat ie trollt kan ik niet, maar hij heeft er wel belang bij om controversieel te zijn en in het nieuws te komen. Dankt ie nu ook zijn grote bekendheid aan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Milo trollt niet, hij voert inhoudelijk debatten. Hij is niet tegen feminisme, hij toont aan dat de mensen die de vrouwenbeweging gekaapt hebben geen gelijk hebben, met inhoudelijke argumenten
Dat kun je gerust zeggen. De samenleving in de VS dreigt compleet ontwricht te raken. Dat men tot op het bot toe verdeeld is, was al duidelijk, maar dit soort geweld is zeldzaam. Het is te hopen dat het niet verder escaleert of dat het schering en inslag wordt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:17 schreef Mani89 het volgende:
Het is echt doodeng wat er op die Amerikaanse universiteiten afspeelt. Wat een freakshow.
Keurige reactie, inderdaad. En ironisch genoeg bereikt hij met dit filmpje een veel, veel groter publiek dan hij anders had bereikt op die universiteit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Perfecte reactie op deze idioterie.
Op basis waarvan trek je de conclusie dat deze groepen infiltreren in de Democratische partij? Alsof de Democratische partij dit excessieve geweld toejuicht of faciliteert...quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:37 schreef hunter2011 het volgende:
Denk dat we getuige zijn van een toenemende infiltratie van radicalen,fascisten, anarchisten en marxisten in de democratische partij.
Dit betekent ook de ondergang van die partij.
Hij is vermakelijk, intelligent, zet je aan het denken. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, en is altijd bereid een inhoudelijk debat te voeren daar waar hij gastspreker is. Helaas zie je zelden iemand die er inhoudelijk op in gaat, laat staan met goede argumenten komt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:31 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Milo is een beetje een ongrijpbaar fenomeen. Kan enorm genieten van zijn debatten met feministen, zijn rol in Gamergate, hij zit aan de goede kant als het gaat om freedom of speech. Tegelijkertijd vind ik hem irrationeel als het gaat om geloof/religie, zijn kijk op homoseksualiteit. Hard maken dat ie trollt kan ik niet, maar hij heeft er wel belang bij om controversieel te zijn en in het nieuws te komen. Dankt ie nu ook zijn grote bekendheid aan.
Sommigen van zijn opinies vind ik echter wel zo absurd dat ik haast wel denk dat ie moet trollen...
Ik ken FOK!'ers die dergelijk gedrag toejuichen en die lachen wanneer de stenen door de ruiten vliegen bij PVV-kandidaat-politici. Extreemlinkse en -rechtse groeperingen die geweld gebruiken moeten keihard worden aangepakt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Extreem links tuig die aan de ene kant zit te janken dat Trump gevaarlijk en niet 'open minded' is, maar vervolgens zelf mensen met de dood bedreigen, mishandelen en de boel vernielen als iemand een andere mening heeft. Zelfde zie je bij protesten tegen Wilders, Pegida, AfD, etc.
Dit soort volk is veruit het meest intolerant en het gevaarlijkst.
De fascisten van de toekomst zullen zich ant-fascisten noemen...quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Extreem links tuig die aan de ene kant zit te janken dat Trump gevaarlijk en niet 'open minded' is, maar vervolgens zelf mensen met de dood bedreigen, mishandelen en de boel vernielen als iemand een andere mening heeft. Zelfde zie je bij protesten tegen Wilders, Pegida, AfD, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit helpt ook niet echt.twitter:SarahKSilverman twitterde op donderdag 02-02-2017 om 05:41:04WAKE UP & JOIN THE RESISTANCE. ONCE THE MILITARY IS W US FASCISTS GET OVERTHROWN. MAD KING & HIS HANDLERS GO BYE B… https://t.co/dxRQH7jfXM reageer retweet
Dit dus. Dat beetje trollen dat hij doet, maakt hem juist zo vermakelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij is vermakelijk, intelligent, zet je aan het denken. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, en is altijd bereid een inhoudelijk debat te voeren daar waar hij gastspreker is. Helaas zie je zelden iemand die er inhoudelijk op in gaat, laat staan met goede argumenten komt.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 05:45 schreef Stabiel het volgende:
"boeit niemand"twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 02-02-2017 om 12:13:13If U.C. Berkeley does not allow free speech and practices violence on innocent people with a different point of view - NO FEDERAL FUNDS? reageer retweet
De boze blanke man stelt niets voor in vergelijking met de boze blanke democraat.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Ja maar aangezien hij het eerder wel goed schrijft en de I en J naast de U liggen denk ik dat het een foutje is.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:23 schreef hugecooll het volgende:
Maakt ie nou van IJ een U of is dat wat anders? In dat stukje in de OP dus
Boze blanke sociologie studenten. De AFA kinderen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:20 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
De boze blanke man stelt niets voor in vergelijking met de boze blanke democraat.
De naam democraten kunnen ze ook beter veranderen, ze zijn alleen democraat als ze hun zin krijgen.
Twee vermakelijke en intelligente stellingen van Milo in 'artikelen' op Breitbart:quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij is vermakelijk, intelligent, zet je aan het denken. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, en is altijd bereid een inhoudelijk debat te voeren daar waar hij gastspreker is. Helaas zie je zelden iemand die er inhoudelijk op in gaat, laat staan met goede argumenten komt.
quote:Birth Control Makes Women Unattractive and Crazy”
“Would You Rather Your Child Had Feminism or Cancer?”
Heb je wel eens één van zijn lezingen gekeken of zijn artikelen gelezen, of heb je dit gewoon gecopypaste van een haatsite zonder de context te kennen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:46 schreef OllieA het volgende:
[..]
Twee vermakelijke en intelligente stellingen van Milo in 'artikelen' op Breitbart:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
gewoon gecopypaste van een haatsite zonder de context te kennen
http://www.breitbart.com/(...)illary-you-did-this/quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je wel eens één van zijn lezingen gekeken of zijn artikelen gelezen, of heb je dit gewoon gecopypaste van een haatsite zonder de context te kennen?
Lees ze eens, en zoals ik zei, je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar het is en blijft inhoudelijk, vermakelijk en intelligent. En ja, ook provokant.
http://www.breitbart.com/(...)ttractive-and-crazy/
Je gaat niet in op mijn post, je geeft geen antwoord.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:03 schreef OllieA het volgende:
[..]
http://www.breitbart.com/(...)illary-you-did-this/
Ik heb me de laatste tijd redelijk in zijn werkjes verdiept, en beschouw hem als troll. Vind z'n ideeën de diepgang hebben van een platbodem.
Het is jammer dat snowflakes zich zo laten triggeren...
Als jij onmiddellijk begint met te stellen dat ik het wel ergens gecopypaste zal hebben, zie ik verder niet zoveel zin in een discussie met je. Jij je standpunt, ik mijn standpunt. Veel plezier verder.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je gaat niet in op mijn post, je geeft geen antwoord.
Je komt nu met een commentaar op een speech , en je geeft een mening zonder deze te onderbouwen.
Wie heeft er nu geen diepgang?
Ik stelde dat niet, ik vroeg dat. En liet vervolgens zien dat je tweede "quote" helemaal geen stelling van hem was maar een vraagstellling van Michigan Review.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
Als jij onmiddellijk begint met te stellen dat ik het wel ergens gecopypaste zal hebben, zie ik verder niet zoveel zin in een discussie met je. Jij je standpunt, ik mijn standpunt. Veel plezier verder.
Je weet zelf ook wel dat die vraagstelling van Michigan Review werd gedaan ter promotie van een 'lezing' van Milo. Dat Milo kraait van de pret bij dit soort provocerende stellingen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik stelde dat niet, ik vroeg dat. En liet vervolgens zien dat je tweede "quote" helemaal geen stelling van hem was maar een vraagstellling van Michigan Review was.
Nu speel je de beledigde leverworst, maar je geeft nog steeds geen antwoord.
Over een gebrek aan diepgang gesproken.
Ik ben niet zo gecharmeerd van provoceren en je vervolgens verschuilen achter: het is ironie, het is het spiegelen van links, en dat soort truukjes die door Milo worden gebruikt.quote:Little did I realise when I coined the #FeminismIsCancer hashtag that it would end up in the mouth of the Democratic nominee for President.
Dat was ik.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
Als jij onmiddellijk begint met te stellen dat ik het wel ergens gecopypaste zal hebben, zie ik verder niet zoveel zin in een discussie met je. Jij je standpunt, ik mijn standpunt. Veel plezier verder.
Ahumquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:36 schreef OllieA het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat die vraagstelling van Michigan Review werd gedaan ter promotie van een 'lezing' van Milo. Dat Milo kraait van de pret bij dit soort provocerende stellingen.
[..]
Ik ben niet zo gecharmeerd van provoceren en je vervolgens verschuilen achter: het is ironie, het is het spiegelen van links, en dat soort truukjes die door Milo worden gebruikt.
Maar als jij dat wel grappig en intelligent vindt, ga je gang.
Leuk beeld, overigens: beledigde leverworst.
Dit is feitelijk niet correct.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:46 schreef OllieA het volgende:
[..]
Twee vermakelijke en intelligente stellingen van Milo in 'artikelen' op Breitbart:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ahum
Je zei
[..]
Dit is feitelijk niet correct.
Maar ga lekker door met bokken.
Milo is grappig, rationeel en inhoudelijk sterk. Hij heeft de manier gevonden om wensdenkend links te bestrijden, en ze kunnen er niet mee omgaan. Hoe meer geweld zij plegen hoe meer mensen zullen overstappen naar de redelijke kant.quote:
Klopt, hij kreeg 20 minuten lang het woord live op Fox News en er wordt over bericht door alle MSM. Zijn tegenstanders maken hem alleen maar groter en groter.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Keurige reactie, inderdaad. En ironisch genoeg bereikt hij met dit filmpje een veel, veel groter publiek dan hij anders had bereikt op die universiteit.
En?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Kijk, de opening van een lezing van Milo. Komt geen Michigan Review aan te pas. En die hashtag negeer je ook voor het gemak.
Het zou mensen in Nederland wel moeten boeien want hetzelfde gaat hier eveneens gebeuren als de PVV de grootste partij word.quote:Op donderdag 2 februari 2017 05:52 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Wie geeft een neuk om de speech van Milo Yiannopoulos?
Nederland is geen VS. Wij kennen hier een coalitiestelsel. Zelfs al gaat de PVV regeren, dan nog zal zij haar krankzinnige beleid niet uit kunnen voeren.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:10 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het zou mensen in Nederland wel moeten boeien want hetzelfde gaat hier eveneens gebeuren als de PVV de grootste partij word.
Tonight, Fox 10 Phoenix anchor John Hook, during a live broadcast of the Berkeley riots, argued that “MILO made his point without saying a word.” LOLquote:Op donderdag 2 februari 2017 05:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om Milo, bovendien zijn er wel meer mensen dan enkel trump adepten die het amerikaans politieke/maatschappelijke klimaat volgen.
Als je er geen neuk om geeft hoef je hier natuurlijk ook niet te reageren.
Hier doen die linksen ook zulke dingen. Maar intussen de bek vol hebben van Make Love Not War!quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:17 schreef Mani89 het volgende:
Het is echt doodeng wat er op die Amerikaanse universiteiten afspeelt. Wat een freakshow.
+1quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sowieso is alles wat vanaf 2012 afgeleverd is door uni's op deze wereld ronduit triest qua niveau en ontwikkeling te noemen. Ruggengraatloze SJW met een verwrongen wereldbeeld van heb ik jou daar.
Terwijl juist de leukste discussies zijn met mensen die lijnrecht tegen over je staan in opvattingen. tenminste dat vind ik, zolang je beide op een beschaafde wijze discussie voert en elkaar in hun waarde laat. helaad gebeurt dat steeds minder.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:11 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dit dus. Dat beetje trollen dat hij doet, maakt hem juist zo vermakelijk.
Het is toch altijd weer verbazingwekkend dat het zo'n vent onmogelijk wordt gemaakt om een
avondje te komen praten op een universiteit omdat hij niet in het plaatje past.
Laatste van Trump is, dat hij de funding gaat stopzetten...grab them in their wallet!quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit boeit meer dan genoeg mensen. Iemand wordt het spreken onmogelijk gemaakt omdat studenten zich op een schandalige manier misdragen. Het raakt de freedom of speech, het gaat over een land waar heel veel over te doen is momenteel; een land dat tot op het bot toe verdeeld is.
Het is bizar om dat "nietszeggend" te noemen.
Hopelijk lukt het de universiteit om de belangrijkste aanstichters van dit geweld te schorsen; om nog maar te zwijgen over het geweld dat richting de politie is gebruikt. De zweep erover.
Inderdaad, daarvoor zijn dit soort bijeenkomsten...quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Terwijl juist de leukste discussies zijn met mensen die lijnrecht tegen over je staan in opvattingen. tenminste dat vind ik, zolang je beide op een beschaafde wijze discussie voert en elkaar in hun waarde laat. helaad gebeurt dat steeds minder.
Alleen op Joop.nl zie ik niks. Te pijnlijk zeker...een homo jood die aangevallen wordt door het linkse zooitje vanwege vrije meningsuiting.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klopt, hij kreeg 20 minuten lang het woord live op Fox News en er wordt over bericht door alle MSM. Zijn tegenstanders maken hem alleen maar groter en groter.
LOL!quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Is het in plaats van een oudere rijke blanke man een flamboyante homosexuele joods Griekse immigrant die graag zijn kromzwaard in de poepert van negers drukt is het nog niet goed voor extreemlinks...
Bij DWDD zitten ze al met een natte broek!quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:10 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het zou mensen in Nederland wel moeten boeien want hetzelfde gaat hier eveneens gebeuren als de PVV de grootste partij word.
Dan gaat alles extra onder het vergrootglas en uitvergroot worden om te destabiliseren.
De voorgedrukte aangifte formulieren enkele jaren terug waren slechts een voorproefje van massale linkse hysterie.
Hier zie je geen discussies op tv, daarvoor moet je naar Cafe Weltschmerzquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Terwijl juist de leukste discussies zijn met mensen die lijnrecht tegen over je staan in opvattingen. tenminste dat vind ik, zolang je beide op een beschaafde wijze discussie voert en elkaar in hun waarde laat. helaad gebeurt dat steeds minder.
Hij is een Trump supporter.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |