ja voor m'n bijbaan ontwikkeling en onderhoud van een webapplicatiequote:Op woensdag 1 februari 2017 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat gespeeld met React maar verder niets, nog niet nodig geweest professioneel gezien. jQuery ander doeleinde als die anderen maar gebruik ik soms. Is het je werk?
Ah, leuke bijbaan danquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja voor m'n bijbaan ontwikkeling en onderhoud van een webapplicatie
Heb jij in je bijbaan eigenlijk bijgehouden hoeveel aardappels je in Keppel en omstreken heb staan ploegen?quote:
Nee, ik had geen bijbaan, te druk met je moeder.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb jij in je bijbaan eigenlijk bijgehouden hoeveel aardappels je in Keppel en omstreken heb staan ploegen?
Ah.. Oké..quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik had geen bijbaan, te druk met je moeder.
Ik zit op Nordrassil, chille server wel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger op Dunemaul waar Jimbo later ook op bleek te hebben gespeeld. Wat een genot
Ja.. Kankerchille server..quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit op Nordrassil, chille server wel.
Wat studeer je dan? Misschien kan je terug komen na je studie?quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
zeker alleen vandaag laatste dag ivm afstuderen vanaf maandag
Daarom via hamachi met je matties spelen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:02 schreef onlogisch het volgende:
2on2 Fallen Empire
Beste map. Heerlijk om dit 2v2 te spelen. Zo eeuwig zonde dat je dit niet meer online kan spelen. En nog meer zonde dat de stekker uit cnc3 is getrokken
Eh. Ja.quote:
HAMACHI | Japans Restaurantquote:
noobquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAMACHI | Japans Restaurant
www.hamachi.nl/
Hamachi is een Japans restaurant in Schiedam, gevestigd aan het begin van de Lange Nieuwstraat
https://www.vpn.net/quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAMACHI | Japans Restaurant
www.hamachi.nl/
Hamachi is een Japans restaurant in Schiedam, gevestigd aan het begin van de Lange Nieuwstraat
Niet gekliktquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is maar één legend. En dat is Vurtne
Best mage ever lived.
Your loss. Als je ook maar één moment gehouden hebt van wow pvp dan is dit de kers op de taart.quote:
twitter:JinekLive twitterde op woensdag 01-02-2017 om 19:33:04Robbert Coppens, directeur Mandemakers Keukens, reageert vanavond bij #jinek op vloggers @CMWynia en @bucketboystv. https://t.co/q9domkGwUX reageer retweet
genotquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:42 schreef Doublepain het volgende:
twitter:JinekLive twitterde op woensdag 01-02-2017 om 19:33:04Robbert Coppens, directeur Mandemakers Keukens, reageert vanavond bij #jinek op vloggers @CMWynia en @bucketboystv. https://t.co/q9domkGwUX reageer retweet
quote:Hallo, ik ben Christien; moeder van vier zonen, ondernemer, model, vlogger voor LibelleTV. Na de dood van mijn man in 2008 heb ik het liefdesgeluk weer gevonden
mijn post ookquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
M'n posts in FB worden verwijderd. JAMMER.
Jammer dat je moeder nooit een abortus heeft overwogen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij had twee goede punten.. Toen kreeg je een kind..
Jammer dat jouw moeder dat wel heeft gedaan en er alsnog iets levensvatbaar is uitgekomen.. En hier postquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jammer dat je moeder nooit een abortus heeft overwogen.
geen idee, heb hem altijd een matige keeper gevonden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft apart om hem daar te zien.
Gezelligheid troef in de VBL SCquote:
Befbekje verneukt het ook best ergquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gezelligheid troef in de VBL SC
quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kan dit gedoe niet een keer bestraft worden? Met kanker zus en zo de hele tijd..
quote:
Ik vond hem bij Ajax een paar seizoenen best goed gewoon, een verademing na Vermeer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee, heb hem altijd een matige keeper gevonden.
Had ik al gezegd dat het hier kanjergezellig is?quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gezelligheid troef in de VBL SC
Heb 'm hier gepost.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn post in FB
Waarom ie ie weg?
Ik heb vandaag niet in de feedback gekeken.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn post in FB
Waarom ie ie weg?
even rekken strekken danquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dankje. Als die er invliegt maak ik iedereen wakker denk ik.
Tagliano wel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet in de feedback gekeken.
Stfu drizzt, vuile tyfustukker dit is serieus.quote:
Ik zie het, ik zie het.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stijn, kijk hoe JoJo wordt genoemd..onze matriarch.
Ik maakte een grapje he tegenover drizzt, vandaar de PIquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
City heeft nu als enige van de top 6 deze speelronde gewonnen.
Sorry, teruggezet voor je.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje he tegenover drizzt, vandaar de PI…
Niet zo pijnlijk als de vijftig stokslagen en de twintig centimeter lange vleesboom van de koning die de spelers ieder voor zich nog op en in hun aars krijgen..quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:19 schreef Doublepain het volgende:
Wel pijnlijk voor Marokko
Konden zomaar in de finale staan
Bedankt befbekjequote:Op woensdag 1 februari 2017 23:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Niet zo pijnlijk als de vijftig stokslagen en de twintig centimeter lange vleesboom van de koning die de spelers ieder voor zich nog op en in hun aars krijgen..
Ik heb liever dat Arsenal dat eens misloopt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:14 schreef Typisch het volgende:
zou wel genot zijn als city en united de cl mislopen
ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Arsenal dat eens misloopt.
Misschien dat ze dan eens ander beleid gaan voeren, nu blijven ze rondjes draaien in hetzelfde cirkeltje.quote:
twitter:Blondemevrouw1 twitterde op dinsdag 31-01-2017 om 21:56:52Waarom de jeugd op de #PVV stemt en waarom de realisten begrijpen dat een revolutie tegen islam noodzakelijk is. https://t.co/7PKvTveIKH reageer retweet
Walgelijk filmpjequote:Op woensdag 1 februari 2017 23:36 schreef Doublepain het volgende:
twitter:Blondemevrouw1 twitterde op dinsdag 31-01-2017 om 21:56:52Waarom de jeugd op de #PVV stemt en waarom de realisten begrijpen dat een revolutie tegen islam noodzakelijk is. https://t.co/7PKvTveIKH reageer retweet
2014 belde, ze willen hun filmpje terug.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:36 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stfu drizzt, vuile tyfustukker dit is serieus.
Knut-sanquote:
Mwa, vandaag niet echt goed te pas. Vanmiddag wat liggen slapen op de bank, na het avondeten weer en nu klaarwakkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |