Nu komt GGMM aanzetten met dat gayballquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:58 schreef Typisch het volgende:
Er is toch wel een game die we hier een beetje met een paar spelen?
Zero Hourquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
RA@
Generals en dan metname Generals zero hour
Lekker hoor. Maar goed, nu jimbo nog zover krijgen en we hebben de basis al van het dreamteamquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik speelde op Sylvanas. En later op Stormscale.
De Simsquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:58 schreef Typisch het volgende:
Er is toch wel een game die we hier een beetje met een paar spelen?
echt blij wordt je niet van die tientallen js frameworksquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]idd. Het is echt genot dat je al die verschillen niet meer hebt met browsers, zoveel minder frustratie. En CSS support ook, al mag de ontwikkeling soms nog wel wat sneller gaan.
Nee, dat is inderdaad 1 grote rotzooi aan het worden, al zijn er wel favorieten.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
echt blij wordt je niet van die tientallen js frameworks
Lulhannes.. Documentaire is al twee jaar oud.. Heb 'm in oktober nog in Kopenhagen op een hotelkamer liggen kijken op Deense tv.. Kom eens met iets nieuws en spannends ofzo.. Lulhannes..quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Mocht je je vervelen is Satudarah One Blood een goeie docu
staat op de site van NPO
/tip
angular, react en vuequote:Op woensdag 1 februari 2017 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad 1 grote rotzooi aan het worden, al zijn er wel favorieten.
DP is zojuist genadeloos op zijn plek gezet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Lulhannes.. Documentaire is al twee jaar oud.. Heb 'm in oktober nog in Kopenhagen op een hotelkamer liggen kijken op Deense tv.. Kom eens met iets nieuws en spannends ofzo.. Lulhannes..
Ik heb wel eens wat gespeeld met React maar verder niets, nog niet nodig geweest professioneel gezien. jQuery ander doeleinde als die anderen maar gebruik ik soms. Is het je werk?quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
angular, react en vue
Ik ken ze alle drie niet
Alleen jquery als je die al meetelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |