Ik chill 'em wel als dps, aankutten met m'n undead affliction warlock ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als ik reetleader mag zijn.
Ik zal mijn moeder even vragen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:53 schreef Befbekje het volgende:
Iemand die met mij Microsoft Train Simulator wil spelen?
Je noemt mij?quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik chill 'em wel als dps, aankutten met m'n undead affliction warlock ofzo.
vind de stijl juist wel dopequote:Op woensdag 1 februari 2017 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij gaan het niet eens worden dus laten we er maar niet over in discussie gaan
Ik ga direct een computer bestellen!quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Allemaal luisteren naar de grote LR.
Somsquote:
Nog een hordequote:Op woensdag 1 februari 2017 21:55 schreef Typisch het volgende:
Ik heb nog een orc warlock. Van Catalysm hoogste level.
Ze wilde ook al niet toen ik gisterenavond de volgende keer een gangbang voorstelde.. Wat een hoer met een eigen willetje is het ook, die moer van jou..quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal mijn moeder even vragen.
Nee, ze wil niet.
Blizzardgoden. Wil nog steeds weer Diablo 3 aanschaffen. Dat heb ik echt heel veel gespeeld op PS4.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind de stijl juist wel dope
maar dat is sowieso iets wat blizzard imo goed doet
quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga direct een computer bestellen!
Daar heeft ze normaal niet veel moeite mee, dus ik denk dat het aan jou ligt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ze wilde ook al niet toen ik gisterenavond de volgende keer een gangbang voorstelde.. Wat een hoer met een eigen willetje is het ook, die moer van jou..
die heb ik ook nog staan op battle.netquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Blizzardgoden. Wil nog steeds weer Diablo 3 aanschaffen. Dat heb ik echt heel veel gespeeld op PS4.
40/45% kans.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Hoe groot is de kans dat het vanavond weer over Trump gaat bij de live talkshows?
Maakt me niet uit, dat kijk ik toch niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Hoe groot is de kans dat het vanavond weer over Trump gaat bij de live talkshows?
Ik speelde vroeger op Dunemaul waar Jimbo later ook op bleek te hebben gespeeld. Wat een genotquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor wel welke server het wordt
Dat is het ook wel ja, denk ik. Niet gedaan maar leent zich er uitstekend voor natuurlijk. Speelt gewoon heerlijk weg, die game.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
die heb ik ook nog staan op battle.net
op ps4 had ik een ruildeal met iemand van de foks maar die heeft er geen zin meer in geloof ik
lijkt me wel leuke couch co-op
Ik speelde op Sylvanas. En later op Stormscale.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger op Dunemaul waar Jimbo later ook op bleek te hebben gespeeld. Wat een genot
FIFAquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:58 schreef Typisch het volgende:
Er is toch wel een game die we hier een beetje met een paar spelen?
Red Alert 2..quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:58 schreef Typisch het volgende:
Straks BotWquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:58 schreef Typisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |