Jij op doel..quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat werkt voor geen meter nee, maar het idee is wel tof.
grote FM competitie startenquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:47 schreef Typisch het volgende:
Ik wil best eens wat game gealtereerd opzetten voor de sc.
Maar volgens mij spelen we niet echt veel hetzelfde.
Is wel lachen man.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt kut als je maar één mannetje kan besturen, gaat iedereen egotrippen en speelt niemand af
Ja bedankt voor deze repost. Slome.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:46 schreef Doublepain het volgende:
Lekker met je kind in je handen iemand slaan
Befbekje keeper, rare snuiters zijn dat meestal.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat werkt voor geen meter nee, maar het idee is wel tof.
Klopt. Jij mag vierde man zijnquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Befbekje keeper, rare snuiters zijn dat meestal.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. Jij mag vierde man zijn.
lekker slicen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja nouja, ik doe techniek van websites, en krijg altijd ontwerpen als .psd aangeleverd. Het is niet dat ik er een expert in ben ofzo.
Beter 2x dan nietquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja bedankt voor deze repost. Slome.
Ik heb dat eens online gedaan toen met FIFA en heb die hele wedstrijd geen enkele keer de bal gehad.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is wel lachen man.
Spelen dat wel eens met een mannetje of 5. 3 voorin, 1 CAM en ik speel met any en heb een lange neger (genaamd Bahia) achterin.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. Jij mag vierde man zijn.
Mokertoffe trailer, echt top. Maar de gameplay ziet mij er iets teveel uit als een door my little pony gedrenkte CSS game.quote:
Ja snap ik, voorheen bedachte die webdesigner de gekste shit en was CSS nog niet zo ver of had je nog te maken met 60 verschillende browsers. * of _ waren toen je beste vrienden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet veel meer. Meeste maak je gewoon na met CSS enzo.
Jij speelt ook ETS2?quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:44 schreef Elan het volgende:
Met heel de SC ETS 2 lijkt me wel vet. Berlijn- taferelen
Of multiplayer FM, maar weet niet of dat kan.
Vanzelfsprekend. Allemaal luisteren naar de grote LR.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als ik reetleader mag zijn.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja snap ik, voorheen bedachte die webdesigner de gekste shit en was CSS nog niet zo ver of had je nog te maken met 60 verschillende browsers. * of _ waren toen je beste vrienden.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mokertoffe trailer, echt top. Maar de gameplay ziet mij er iets teveel uit als een door my little pony gedrenkte CSS game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |