Werk je daar veel mee?quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, Photoshop enzo starten bizar snel op. Echt heerlijk.
Ja nouja, ik doe techniek van websites, en krijg altijd ontwerpen als .psd aangeleverd. Het is niet dat ik er een expert in ben ofzo.quote:
Wel Horde dan, anders doe ik niet mee.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk zouden we (lees je mee GGMM?) een casual guild moeten maken en als VBL-scers lekker gaan wowen.
Pandaland was gay, Draenor was meh, heb Legion amper gespeeld omdat ik het echt strontzat was.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:32 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Maar heb sinds Draeonor WoW niet meer aangeraakt. Ook Pandaland heb ik voor 90% overgeslagen. ALleen een paar maanden voor de release en een maand na de release van WoW weer even gespeeld.
Ah dan is het wel handig ja.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja nouja, ik doe techniek van websites, en krijg altijd ontwerpen als .psd aangeleverd. Het is niet dat ik er een expert in ben ofzo.
Het beste wat je voor een MAC kan halenquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, Photoshop enzo starten bizar snel op. Echt heerlijk.
Eens.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel Horde dan, anders doe ik niet mee.
[..]
Pandaland was gay, Draenor was meh, heb Legion amper gespeeld omdat ik het echt strontzat was.
Idd, niets anders geeft je zo'n performance boost. Geloof dat tegenwoordig alles wel SSD heeft toch bij Apple? Standaard? (op de desktops na dan)quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het beste wat je voor een MAC kan halen
Wat is ETS 2?quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:44 schreef Elan het volgende:
Met heel de SC ETS 2 lijkt me wel vet. Berlijn- taferelen
Of multiplayer FM, maar weet niet of dat kan.
Multiplayer FM moet iedereen tegelijk online zijn dan voor je verder in het spel kan denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:44 schreef Elan het volgende:
Met heel de SC ETS 2 lijkt me wel vet. Berlijn- taferelen
Of multiplayer FM, maar weet niet of dat kan.
Hmmmm lastig.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Multiplayer FM moet iedereen tegelijk online zijn dan voor je verder in het spel kan denk ik.
haal ook overwatchquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk zouden we (lees je mee GGMM?) een casual guild moeten maken en als VBL-scers lekker gaan wowen.
Dat is echt kut als je maar één mannetje kan besturen, gaat iedereen egotrippen en speelt niemand afquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:45 schreef Scrummie het volgende:
11 vs 11 FIFA met VBL, maar zoveel mensen hebben hier geen PS4 gok ik.
Geen idee, nooit gedaan.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmmm lastig.
Kun je wel fatsoenlijk online spelen? Of is het echt aids?
kan prima jaquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmmm lastig.
Kun je wel fatsoenlijk online spelen? Of is het echt aids?
Ja dat werkt voor geen meter nee, maar het idee is wel tof.quote:Op woensdag 1 februari 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt kut als je maar één mannetje kan besturen, gaat iedereen egotrippen en speelt niemand af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |