Your loss. Als je ook maar één moment gehouden hebt van wow pvp dan is dit de kers op de taart.quote:
twitter:JinekLive twitterde op woensdag 01-02-2017 om 19:33:04Robbert Coppens, directeur Mandemakers Keukens, reageert vanavond bij #jinek op vloggers @CMWynia en @bucketboystv. https://t.co/q9domkGwUX reageer retweet
genotquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:42 schreef Doublepain het volgende:
twitter:JinekLive twitterde op woensdag 01-02-2017 om 19:33:04Robbert Coppens, directeur Mandemakers Keukens, reageert vanavond bij #jinek op vloggers @CMWynia en @bucketboystv. https://t.co/q9domkGwUX reageer retweet
quote:Hallo, ik ben Christien; moeder van vier zonen, ondernemer, model, vlogger voor LibelleTV. Na de dood van mijn man in 2008 heb ik het liefdesgeluk weer gevonden
mijn post ookquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
M'n posts in FB worden verwijderd. JAMMER.
Jammer dat je moeder nooit een abortus heeft overwogen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij had twee goede punten.. Toen kreeg je een kind..
Jammer dat jouw moeder dat wel heeft gedaan en er alsnog iets levensvatbaar is uitgekomen.. En hier postquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jammer dat je moeder nooit een abortus heeft overwogen.
geen idee, heb hem altijd een matige keeper gevonden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft apart om hem daar te zien.
Gezelligheid troef in de VBL SCquote:
Befbekje verneukt het ook best ergquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gezelligheid troef in de VBL SC
quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kan dit gedoe niet een keer bestraft worden? Met kanker zus en zo de hele tijd..
quote:
Ik vond hem bij Ajax een paar seizoenen best goed gewoon, een verademing na Vermeer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee, heb hem altijd een matige keeper gevonden.
Had ik al gezegd dat het hier kanjergezellig is?quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gezelligheid troef in de VBL SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |