Het is maar waar je op geilt....quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
De politie heeft een man die voor de kerst zat te masturberen
quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
SIGNALEMENT VERDACHTE
- getinte huidskleur
- 25 - 30 jaar
- 1.75m
- zwart haar
- stoppelbaardje
- zwarte muts
- zwarte, halflange, stoffen jas
- witte oordopjes
- witte handtas![]()
![]()
https://www.rtvutrecht.nl(...)mersfoortse-bus.html
Heb jij een getinte huidskleur?quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:36 schreef goodtripbob het volgende:
Nu zit ik in een dilemma... Als ik mijzelf aangeef moet ik de gevangenis is en weet iedereen het, doe ik het niet geven ze de beelden vrij en ziet iedereen hoe ik in de bus zat te fappen...
Nee?quote:
Hierquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:02 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Nee?Zie dat ook niet in het bericht staan... Staat dat ergens anders wel dan?
Als dat het geval is dan was dit een andere busrukker en gaat dit dus niet over mij.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
SIGNALEMENT VERDACHTE
- getinte huidskleur
- 25 - 30 jaar
- 1.75m
- zwart haar
- stoppelbaardje
- zwarte muts
- zwarte, halflange, stoffen jas
- witte oordopjes
- witte handtas![]()
![]()
https://www.rtvutrecht.nl(...)mersfoortse-bus.html
Ja, het zal echt enorm veel mankracht kosten om een persberichtje te schrijven en een videootje online te zetten.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:42 schreef BasEnAad het volgende:
En maar klagen over te weinig mankracht bij de politie
Iemand laat z'n piemel zien, nou nou.
Ik kan me hier echt kwaad over maken.
Gelukkig! Wel toevallig... Dezelfde stad en datum...quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
HierJe kunt dus rustig ademhalen.
[..]
Waarom introduceren ze dan ook geen piemelvriendelijke bussen, vergelijkbaar met de stiltecoupé in de trein?quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:42 schreef BasEnAad het volgende:
En maar klagen over te weinig mankracht bij de politie
Iemand laat z'n piemel zien, nou nou.
Ik kan me hier echt kwaad over maken.
RT!quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:36 schreef Elzies het volgende:
[..]
Waarom introduceren ze dan ook geen piemelvriendelijke bussen, vergelijkbaar met de stiltecoupé in de trein?
Een man moet zich toch ongestoord kunnen masturberen?
Hoezo kon die dat niet voorkomen? Gewoon een kwestie van de deuren dicht doen en wachten op de coppers toch?quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die belde 112, maar kon niet voorkomen dat de man de benen nam.
Tjah, om buschauffeur te worden hoef je ook niet bijster intelligent te zijn...quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoezo kon die dat niet voorkomen? Gewoon een kwestie van de deuren dicht doen en wachten op de coppers toch?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:29 schreef .Alektorophobia. het volgende:
Wat zou er toch in die witte handtas zitten?
Is dat een van die foto's van de fake Hermes handtas waarmee Iwanius zo verschrikkelijk door de mand viel?quote:
Link? Ik vind/vond Iwanius z'n eetreviews altijd wel leuk maar heb geen betrapt-situaties meegemaaktquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat een van die foto's van de fake Hermes handtas waarmee Iwanius zo verschrikkelijk door de mand viel?
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:30 schreef MakkieR het volgende:
Betalen we hier nu belasting voor? laat die man lekker, hij doet verder geen vlieg kwaad.
schilders vragen er geld voor, hij doet het gratisquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Hij zit wel ongevraagd het busplafond te witten
quote:Amersfoortse busrukker heeft zich gemeld
De man die zichzelf op 23 december in een Amersfoortse bus aftrok, heeft zich gemeld bij de politie. De politie zou beelden van hem vrijgeven wanneer hij dit niet zo doen. Het gaat om een 20-jarige man uit de omgeving van Amersfoort.
De man zou in een bus zijn gestapt in de buurt van de Hogeschool van Utrecht aan De Nieuwe Poort en daar naast een 19-jarige meisje gaan zitten. Toen hij naast het meisje zat, begon hij zichzelf te bevredigen. Het meisje was erg geschrokken en rende naar de voorkant van de bus om de chauffeur te waarschuwen, maar de man was al gevlucht.
Online zetten
In de bus zaten camera’s die de daad van de man hebben vastgelegd. De politie had de dader opgedragen zich te melden, anders zouden zij de beelden openbaar maken in het programma Bureau Hengeveld.
Na deze boodschap heeft de 20-jarige man zich vandaag gemeld bij het politie bureau. Hij komt uit de omgeving Amersfoort. Hij vertelde dat zich al vaker schuldig heeft gemaakt aan schennispleging.
Op zoek naar slachtoffer
De politie is op dit moment nog op zoek naar een ander slachtoffer die door de man werd lastiggevallen op 20 januari. Dit zou zijn gebeurd in de bus van Amersfoort naar Leusden op de Hillegersbergweg.
quote:Op woensdag 8 februari 2017 16:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Er was eens een getinte rukker in de bus
die vond het in Amersfoort heel knus
Hij zat naast een lekker wijf
Zijn lul werd toen stijf
en hij besloot toen tot een echte fapklus
LA LALALA LAAA LAAA
LA LALALA LAAA LAAA
Ik blijkbaar niet. Gokte erop dat ik na beelden niet herkend zou worden. Maar blijkbaar was er nog iemand en heeft die zich aangemeld!quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:20 schreef Lunatiek het volgende:
Is er al bekend welke Fok!ker dit is?
En we hebben nog een Fokker die gezocht wordtquote:Op woensdag 8 februari 2017 18:20 schreef Lunatiek het volgende:
Is er al bekend welke Fok!ker dit is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |