Welke Fokker zou het zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
blank met bril in de leeftijd van 16 jaar.
Inderdaad. Volkomen normaal gedrag...quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:11 schreef Boca_Raton het volgende:
'het slachtoffer werd van een rijdende haarknipper'. Slachtoffer nog wel.
Jee, ze raakte wat haren kwijt, merkte het niet eens tot ze thuis was. Het groeit gewoon weer aan hoor.
Zou dat serieus ook je reactie zijn wanneer zoiets bij jou zou gebeuren? Dan zou je gewoon je schouders ophalen, en je op geen enkele manier aangetast voelen in je lichamelijke integriteit?quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Jee, ze raakte wat haren kwijt, merkte het niet eens tot ze thuis was. Het groeit gewoon weer aan hoor.
Ik val over het woord 'slachtoffer'.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Zou dat serieus ook je reactie zijn wanneer zoiets bij jou zou gebeuren? Dan zou je gewoon je schouders ophalen, en je op geen enkele manier aangetast voelen in je lichamelijke integriteit?
Had je liever 'klant' gelezen dan?quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik val over het woord 'slachtoffer'.
Zo noem je iemand die verminkt wordt ja.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik val over het woord 'slachtoffer'.
Als iemand over een drempel struikelt is er ook gelijk een slachtoffer.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:49 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Had je liever 'klant' gelezen dan?
slachtofferquote:Op woensdag 8 februari 2017 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als iemand over een drempel struikelt is er ook gelijk een slachtoffer.
Een raar figuur heeft wat haren afgeknipt. Dat is pech en vervelend.
Emotioneel leed? Ik noem het pech. Je hebt ook gewoon pech in het leven.quote:Op woensdag 8 februari 2017 21:14 schreef Steef121 het volgende:
[..]
slachtoffer
het slachtoffer zelfst.naamw.Uitspraak: [ˈslɑxtɔfər] Verbuigingen: slachtoffer|s (meerv.) iemand die door een gebeurtenis nadeel of leed heeft.
Pittig accuraat dus, me dunkt. Een hap haar missen door een gebeurtenis kan zeker nadelig opgevat worden. Daarbij kun je denken dat de slachtoffers zich aangetast voelen in hun veiligheidsgevoel en kun je spreken van emotioneel leed.
Ik kan me voorstellen dat datzelfde meisje, op datzelfde fietspad, voortaan met een hele andere beleving als voorheen zal fietsen. Wat als die gek met zijn schaar was uitgestoken? Misschien houdt hij haar wel in de gaten? Komt hij daar vaker?quote:Op woensdag 8 februari 2017 21:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Emotioneel leed? Ik noem het pech. Je hebt ook gewoon pech in het leven.
Hier kan ik niet tegen, dit emotioneel leed noemen. Het meisje had niet eens wat gemerkt.
Dat riepen ze ook toen die moffenhoeren werden kaalgeschoren.quote:
Ik weet niet waar je woont maar je maakt in de Randstad wel meer rare dingen mee.quote:Op woensdag 8 februari 2017 21:26 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat datzelfde meisje, op datzelfde fietspad, voortaan met een hele andere beleving als voorheen zal fietsen. Wat als die gek met zijn schaar was uitgestoken? Misschien houdt hij haar wel in de gaten? Komt hij daar vaker?
Ben jij zijn klant ofzo?
Ik woon in Zoetermeer en kom vaak in Den Haag en Rotterdam. Dus ben wel bekend met randstedelijke praktijken. Voor de rest heeft dat ook een toegevoegde waarde van 0,0.quote:Op woensdag 8 februari 2017 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont maar je maakt in de Randstad wel meer rare dingen mee.
Als ik het over leed heb dan heb ik het over pijn, fysiek en/of mentaal. En dus niet over rare ervaringen.
Nee, pech is een ongelukje, iets dat je overkomt dor toeval, dit is een gerichte aanval en had lelijke gevolgen kunnen hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2017 21:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Emotioneel leed? Ik noem het pech.
Wel eens van lichamelijke integriteit gehoord? Artikel 11 van de grondwet.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:11 schreef Boca_Raton het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |