Moeten we je nu een bloemetje sturen, ofzo?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Voor het eerst in mijn leven dat ik live naar de Coupe de France kijk
Opgeleid tot basisschoollerares maar niet inzien dat dit werkt als een provocatiequote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
DAT ZE VERDULLEME VAN DE OP MOETEN AFBLIJVEN.
Welke pot?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Voor het eerst in mijn leven dat ik live naar de Coupe de France kijk
Pabotutjes zijn vaak óf fijne moppies die je maar al te graag een keer wil teabaggen, óf het zijn papperige popjes die je maar al te graag een keer wil teabaggen..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opgeleid tot basisschoollerares maar niet inzien dat dit werkt als een provocatie
Gekkigheid
Ik kwam vandaag om 20:30 thuis en toen was de dichtsbijzijnde supermarkt dicht. Gelukkig had ik nog lekkerbekjes in de koelkast liggen door een aanbieding bij de Hoogvliet eerder deze week.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Pabotutjes zijn vaak óf fijne moppies die je maar al te graag een keer wil teabaggen, óf het zijn papperige popjes die je maar al te graag een keer wil teabaggen..
Goede random post.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag om 20:30 thuis en toen was de dichtsbijzijnde supermarkt dicht. Gelukkig had ik nog lekkerbekjes in de koelkast liggen door een aanbieding bij de Hoogvliet eerder deze week.
Ik kreeg gisteren een brief van de fiscus..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag om 20:30 thuis en toen was de dichtsbijzijnde supermarkt dicht. Gelukkig had ik nog lekkerbekjes in de koelkast liggen door een aanbieding bij de Hoogvliet eerder deze week.
Creatine en koffie gaat niet goed samenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Iemand anders nog iets bij voorkeur totaal willekeurigs te melden?
Ik was net aan het stofzuigen en toen viel ineens een wiel van de stofzuiger.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg blijkbaar koppijn van mentholsigaretten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
vroeger vond ik dagen thuis zitten heel chillquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
donderdag naar de kapperquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Overwatch.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:06 schreef Typisch het volgende:
ik wil een game spelen maar weet niet welke
ik heb echt struggles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |