Ah is nog steeds wel interessant verderquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:53 schreef Befbekje het volgende:
Nee, ik ontwerp marketing- en reclamecampagnes en doe ook aan videobewerking en wat aan fotografie, maar Photoshop en alles daaromtrent ben ik niet echt een kanjer in..
Jammer dat je dat niet wil delen dan, ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:56 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een ansichtkaartenlijn.. Heb afgelopen najaar overal en nergens in Europa als een Japanner staan fotograferen en ben dat nu aan het bewerken voor kaarten.. Dat wil ik ook moet iets speciaal in de markt zetten.. Die ansichtkaartenlijn met een merk an sich worden, dat als je ergens in een stad staat dat je aan het labeltje de kaarten herkent aan het merkje, zeg maar..
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet wil delen dan, ben wel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2017 21:01:15 ]
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]Bouw je die app zelf of huur je daar mensen voor in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Daar heb je studenten voor.. Zit met een hogeschool om de tafel om dat project te laten uitvoeren..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bouw je die app zelf of huur je daar mensen voor in?
Wel een leuk ideequote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daar heb je studenten voor.. Zit met een hogeschool om de tafel om dat project te laten uitvoeren..
quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2017 21:07:05 ]
Hey, ik eet ook kwark. Maar die van mij zou nog wel wat langer goed zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:39 schreef GGMM het volgende:
Ik eet nu magere kwark die t/m 31 januari goed is.
Als ik morgen niet meer post ben ik dood.
Geniet er van makkerquote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hey, ik eet ook kwark. Maar die van mij zou nog wel wat langer goed zijn.
Ik had vandaag geen kwark op mijn werk en ben het vanavond ook weer vergeten te halen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:39 schreef GGMM het volgende:
Echt een kutleven heb je.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had vandaag geen kwark op mijn werk en ben het vanavond ook weer vergeten te halen.
kutlevenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had vandaag geen kwark op mijn werk en ben het vanavond ook weer vergeten te halen.
Gebruik je kwarkbuksquote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey ik ook!quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:39 schreef GGMM het volgende:
Zelf een cumshot mee gemaakt en naar je vriend gestuurd?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
Ik had gisteren een bak kwark die op 14 februari verliep.
Superromantisch.
Je eigen kwark is altijd 3 dagen goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:39 schreef GGMM het volgende:
Cums hotquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelf een cumshot mee gemaakt en naar je vriend gestuurd?
Muziek en gif matchen niet.quote:
Alles is verlicht van Jonathan Safran Foer.. Mooi en tegelijk leuk boek van een Joodse Amerikaan die op zoek gaat naar het oorlogsverleden van zijn familie in/uit Oekraïne..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik zoek nog wat leuks om te bestellen bij bol.com zodat ik geen verzendkosten heb.
Suggesties? De dildo's voor jullie moeders zijn uitverkocht.
Welke categorie sjef?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik zoek nog wat leuks om te bestellen bij bol.com zodat ik geen verzendkosten heb.
https://www.bol.com/nl/p/(...)et/9200000002756318/quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Hartstijlquote:
Powerbank?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoek je nog een leuke NL crime docu?
PS4.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
Hools VBL heeft ook een standaard OP.
Switch is voor erbij johquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fuck een PS4.
Ik wacht op de Nintendo switch
Ik koop 'm puur voor BotW. En kartquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Switch is voor erbij joh. Maar ik wacht tot dat ding gekraakt is. Denk ik. Vast niet.
gewoon wat randoms bestellenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Kalm jojo.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
DAT ZE VERDULLEME VAN DE OP MOETEN AFBLIJVEN.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
DAT ZE VERDULLEME VAN DE OP MOETEN AFBLIJVEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |