Nouja 5 van die gokjes en als er een goed valt is het primaquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toevallig bekijk ik nu een samenvatting van hun, hebben ook wel aardig stadionnetje hoor koekoek.
Maar ook bij zo'n club kan je toch wel ambitieuzer te werk gaan dan één of ander negertje van ADO kopen.
Ik zou dan toch meer gaan voor gokjes waarvan de kans iets groter is dat diegene slaagt.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja 5 van die gokjes en als er een goed valt is het prima
Ik voel mij eerder verbonden met Union.. Hertha is de club van de rijken uit het Westenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij wel eens bij Hertha kijken?
Ahja ik weet niet hoeveel afstand er tussen die clubs isquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik voel mij eerder verbonden met Union.. Hertha is de club van de rijken uit het Westen..
Ja, Union is tweede Bundesliga..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ahja ik weet niet hoeveel afstand er tussen die clubs is
Union voetbalt in de 2. Bundesliga?
Sommige clubs.. Sommige vallen vies tegen.. Ik zag een tijd terug Greuther Furth tegen Bochum van Verbeekie.. Dat zag er vreselijk uitquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zitten nog steeds wel grote clubs met volle stadions volgens mij.
Bied je aan, heb je een jobkequote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan jij trouwens niet even een nieuw logo ontwerpen voor Union Berlin, Befbekje
Dat Düsseldorf heeft gewoon een stadion van 50.000 wat altijd vol zit volgens mij. Bij dat 1860 Munchen is het wel triest, in de Allianz Arena en dan voor 10 man en een paardenkopquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Sommige clubs.. Sommige vallen vies tegen.. Ik zag een tijd terug Greuther Furth tegen Bochum van Verbeekie.. Dat zag er vreselijk uit..
Heb jij eigenlijk een site met je portfolio? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:48 schreef Befbekje het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Trolli_Arena
^^ Jij liever dan ik.. Wel mooie stadionnaam..
Ik was in oktober een paar dagen in München.. Ik heb helemaal niets gezien van/voor/over 1860.. Zelfs niet in de Allianz Arena..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Düsseldorf heeft gewoon een stadion van 50.000 wat altijd vol zit volgens mij. Bij dat 1860 Munchen is het wel triest, in de Allianz Arena en dan voor 10 man en een paardenkop
Ik heb een bedrijfssite, ja.. Maar dat gaat hier niet online, zoals je begrijptquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een site met je portfolio? Ben wel benieuwd
DM? Ik zal het niet delen met de rest danquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb een bedrijfssite, ja.. Maar dat gaat hier niet online, zoals je begrijpt..
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DM? Ik zal het niet delen met de rest dan
Ik had er ooit een genotsFM game meequote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik was in oktober een paar dagen in München.. Ik heb helemaal niets gezien van/voor/over 1860.. Zelfs niet in de Allianz Arena..
Oh ik dacht dat jij ook grafisch vormgever was.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:50 schreef Befbekje het volgende:
Ik doe zelf overigens niets wat grafisch ontwerp betreft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |