Normaal is heel easy ja. Begin je vaak in 7 i.v.m. vorige games en dan ben je ook zo in 1.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Normaal, zelfs met 4* teams veel te makkelijk.
Sinds 2012 denk ik , maar game niet meer.quote:
Waarom heb jij je niet geplaatst dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gasten als AA9 hebben zich ook geplaatst, en dat zijn toch een van de slechtste spelers
Geloof me, het was een fluke. Ik heb genoeg vrienden waar ik regelmatig van verlies omdat ze gewoon simpelweg beter zijn dan ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:47 schreef hafcfan het volgende:
Winnen we toch nog een keer een prijs
[..]
Ik heb nog geen weekend leaque gedaanHeel weinig gespeeld vorig jaar. Weinig tijd gehad. Maar als je in de top 100 komt ben je ook al zeer goed hoor. Waarom ga jij niet voor Ajax spelen? Maar Heracles heeft er wel ziek geluk mee dat die kerel toevallig ook een supporter van ze was anders kon een betere club hem wel nemen. Snap echt niet dat PSV en Ajax geen topper hebben.
Kon die kerel er geen FT job van maken dan? Ik weet wel dat die Brian er makkelijk van kan leven, maar geen idee wat het precies schuift. Lijkt me wel chill. Van je hobby je werk makenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Geloof me, het was een fluke. Ik heb genoeg vrienden waar ik regelmatig van verlies omdat ze gewoon simpelweg beter zijn dan ik.
Ik ga ook niet voor Ajax spelen omdat dat simpelweg niet kanAls ik dat als fulltime baan zou kunnen doen had ik het blind gedaan, geen twijfel. Ik ken wel iemand die benaderd was voor AZ maar dat vanwege zijn studie gewoon niet kon doen.
Milan spelers toen_O_quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Normaal is heel easy ja. Begin je vaak in 7 i.v.m. vorige games en dan ben je ook zo in 1.
[..]
Sinds 2012 denk ik , maar game niet meer.
Speel misschien 3/4 potjes als ik tijd heb per weekquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom heb jij je niet geplaatst dan?
Volgens mij is Milan nog steeds het beste FIFA elftal ooit. Laagste was 87 ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Milan spelers toen_O_
[..]
Speel misschien 3/4 potjes als ik tijd heb per week
hafcfan en Brammes posten wel vaker hier hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:50 schreef Saind het volgende:
Wie zijn deze mensen en waarom posten ze hier
Wie is befbekje eigenlijk? Hoorde iets van Niek?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hafcfan en Brammes posten wel vaker hier hoor.
Brammes zegt me niksquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hafcfan en Brammes posten wel vaker hier hoor.
een soort tumor met vingersquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie is befbekje eigenlijk? Hoorde iets van Niek?
Misschien eens in het Ajax-topic posten dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Brammes zegt me niks
maar goed, zal aan mij liggen dan
Ja hij liet n1ek- bannen en is nu terug op dit account.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie is befbekje eigenlijk? Hoorde iets van Niek?
http://www.futhead.com/12/players/?league=31&club=47quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens mij is Milan nog steeds het beste FIFA elftal ooit. Laagste was 87 ofzo
Die overigens ook een permban zou moeten hebben, maar hij komt zijn woorden niet naquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij liet n1ek- bannen en is nu terug op dit account.
Het zit balls deep bij jou, hè?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die overigens ook een permban zou moeten hebben, maar hij komt zijn woorden niet na
Net zo'n laffe hond als Elan is
Hij zit in het laatste jaar van een HBO opleiding en zou op stage gaan naar het buitenland. Derhalve gewoon maar even niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kon die kerel er geen FT job van maken dan? Ik weet wel dat die Brian er makkelijk van kan leven, maar geen idee wat het precies schuift. Lijkt me wel chill. Van je hobby je werk maken
Ik post hier eigenlijk alleen maar voetbalinhoudelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Brammes zegt me niks
maar goed, zal aan mij liggen dan
Denk vooral onder de jeugd, maar het is al wel een serieus iets geworden. Zal nog wel groeien.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben wel benieuwd in hoeverre die E-divisie een hype zal worden onder de grote massa.
Huh.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedereen is zek er 40 jaar ouder
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik post hier eigenlijk alleen maar voetbalinhoudelijk.
Ze gaan het wel op FOX uitzenden en ook in stadions voor de wedstrijden of tijdens de rust dacht ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk vooral onder de jeugd, maar het is al wel een serieus iets geworden. Zal nog wel groeien.
Salarispost vrij nu Muhren weg is daar.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Krul naar AZ....hebben ze gisteren VI gekeken ofzo?
Anders overleef ik dit nietquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:02 schreef Smoofie het volgende:
G gedropped? waarom zou je G doen op een dinsdagavond?
inb4 een ongelooflijke zaadpotquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond kijken we allemaal naar Liverpool v Chelsea.
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond kijken we allemaal naar Liverpool v Chelsea.
Ah.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan natuurlijk nu op zoek gaan naar alle slowchats die een eigen OP hebben en die vervolgens te hunten en aan te passen.
Maar zo kinderachtig ben ik denk ik niet.
Dan is het toch mooi om een wedstrijdje mee te pakken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, vriendin is pas na 22.00 thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |