Dat kan echt elke redelijke speler.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Altijd divisie 1 geweest vriend..
Dat is echt niet speciaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Altijd divisie 1 geweest vriend..
Niet van UT hé, zoals al die youtubers met een full pace team, kan ik ook welquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat kan echt elke redelijke speler.
Dp heeft gelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent een beetje een zeikerd met je OP gelul.
zo, dat moest gezegd.
In die ander zat ik ook altijd 1. Ik wil mezelf nou geen wereldspeler noemenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet van UT hé, zoals al die youtubers met een full pace team, kan ik ook wel
Ik zeg alleen dat ik die gast wel kan hebben, zo goed zijn die gasten nietquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In die ander zat ik ook altijd 1. Ik wil mezelf nou geen wereldspeler noemen
Was echt aids om die divisie in te komen. Eerste 7 divisies kan je gewoon ongeslagen doorkomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In die ander zat ik ook altijd 1. Ik wil mezelf nou geen wereldspeler noemen
Kap nou maarquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik die gast wel kan hebben, zo goed zijn die gasten niet
Normaal of UT? Met UT vond ik het helemaal kut doordat je met een flut team begon en sommigen toen al flinke wereldteams hadden.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Was echt aids om die divisie in te komen. Eerste 7 divisies kan je gewoon ongeslagen doorkomen.
Aha, dacht dat dat toernooi in Parijs was?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:42 schreef hafcfan het volgende:
Brammes,
finale wordt gespeeld op zaterdag 6 mei in Madrid. Kwalificatie voor dit evenement vormt een belangrijke stap in aanloop naar de FIFA Interactive World Cup, de absolute WK-finale die komende augustus in Londen wordt gespeeld.
Kwalificatie voor de regionale finale in Madrid dwong Bryan af door in het FUT Champions Season bij de top twaalf te eindigen. Het FUT Champions Season vond verdeeld over drie weekenden in januari plaats. Per weekend stonden er veertig wedstrijden op het programma. Van de in totaal 120 wedstrijden wist Bryan er 117 te winnen. Bryan is een van de slechts drie Nederlanders die zich heeft weten te plaatsen voor ‘Madrid’.
Normaal, zelfs met 4* teams veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Normaal of UT? Met UT vond ik het helemaal kut doordat je met een flut team begon en sommigen toen al flinke wereldteams hadden.
Hallo Harry Piekema,quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Aha, dacht dat dat toernooi in Parijs was?
Wel ziek van hem. Ben zelf 1 keer in top 100 gekomen bij die weekend league maar toen zat echt alles mee. Ging toen 36-4 maar had net zo goed 20-20 kunnen zijn.
Hoe lang speel je al UT?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Normaal of UT? Met UT vond ik het helemaal kut doordat je met een flut team begon en sommigen toen al flinke wereldteams hadden.
Godverdomme dan kan ik er dus echt niks van.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat kan echt elke redelijke speler.
Flikker lekker een pleuris eind op vieze potloodventer.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hallo Harry Piekema,
Kan dit gelul even in het desbetreffende topic van/voor voetbalspelletjes?
Groet,
Sjef van Oekel..
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Flikker lekker een pleuris eind op vieze potloodventer.
Ik heb nog geen weekend leaque gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Aha, dacht dat dat toernooi in Parijs was?
Wel ziek van hem. Ben zelf 1 keer in top 100 gekomen bij die weekend league maar toen zat echt alles mee. Ging toen 36-4 maar had net zo goed 20-20 kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |