Dat moet te doen zijn ja.. Beetje jammer dat ie zo aan zijn einde is gekomen thoughquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kun je daar in die uithoek nergens een gratis oude kast scoren?
Ben benieuwd hoeveel hij nu verkooptquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Di-rect manipuleerde hitlijsten volgens voormalig zanger Tim Akkerman http://nu.nl/muziek/44345(...)er-tim-akkerman.html (via @NUnl)
Wat is me dat een verrassing zegquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Di-rect manipuleerde hitlijsten volgens voormalig zanger Tim Akkerman http://nu.nl/muziek/44345(...)er-tim-akkerman.html (via @NUnl)
Over 10 jaar dit bericht maar dan met Kensington.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat is me dat een verrassing zeg
Dan pas? Waarom nu al niet?quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Over 10 jaar dit bericht maar dan met Kensington.
Jawel. Maar eerst nog een paar jaar cashen?quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan pas? Waarom nu al niet?Lijkt me een vrij duidelijke zaak
![]()
![]()
Van nul tot bekend in ehh... 2 seconden ongeveer?
Oh ja, wacht...Ik was nog even onder de indruk dat de muziekindustrie nog puur en niet verpest was. Sorryquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jawel. Maar eerst nog een paar jaar cashen?
ben ook een paar dagen off geweestquote:Op woensdag 1 februari 2017 17:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben al een tijdje niet meer langs geweest, zonde eigenlijk
Finally free man..quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:40 schreef knokkels het volgende:
Rhythm and blues-zanger Bobby Freeman overleden
Ja zeg, blijven we bezigquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:40 schreef knokkels het volgende:
Rhythm and blues-zanger Bobby Freeman overleden
Ik kan helemaal niet draaien *twitch*quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft de server nog steeds kuren? Ik kan helemaal geen radio49 luisteren.
Yep, is weer vreemd aan het doen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft de server nog steeds kuren? Ik kan helemaal geen radio49 luisteren.
Ik wel. Zal ik dan maar wat muzikale klanken de ether in gooien?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet draaien *twitch*
Misschien komt het ooit weer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet draaien *twitch*
quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Yep, is weer vreemd aan het doen.
uiteraard, werken we aanquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien komt het ooit weer.
*positive thinking
Wie?quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat denk ik dan weer niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Over 10 jaar dit bericht maar dan met Kensington.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |