Ik ging even van mezelf uitquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier nog geen 9 uur...
[..]
Yow!quote:
Oew beter!quote:Op woensdag 1 februari 2017 16:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yow!
Zaterdagmiddag wordt mijn desk gefixt, ipv een plaatje ... ehh whatever het materiaal is, komt er een massief eiken blad op.
Nu de computer voorlopig in de woonkamer aangesloten. Zonder geluid, dat wel.
Een.. DJquote:Op woensdag 1 februari 2017 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ha knokkels!
Who needs geluid anywayz..
Ow ja, datdan weer wel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew beter!
En heb je een werkende koptelefoon voor in de tussentijd dan?
Dat zou prettig zijn. Cosmetische schade is nog wel mee te leven.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:33 schreef knokkels het volgende:
Tot zover heeft mijn actie van laatst alleen de frontcover van mijn pc gesloopt. Nu hoop ik dat mijn geluid het nog wél doet.
Mjah, de powerknop wordt niet ingedrukt als de front erop zit.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zou prettig zijn. Cosmetische schade is nog wel mee te leven.
ha, Devquote:
Even uitdeuken dan. Of duct tape over de powerknopquote:Op woensdag 1 februari 2017 17:38 schreef knokkels het volgende:
Mjah, de powerknop wordt niet ingedrukt als de front erop zit.
Best lastig
Pfoei!quote:gelukkig hebben we nog koffie
Moggequote:
Ha, Rabbit, long time.quote:
Heb nog wel een kast staan, kom maar ophalen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, de powerknop wordt niet ingedrukt als de front erop zit.
Best lastig
gelukkig hebben we nog koffie
Ben al een tijdje niet meer langs geweest, zonde eigenlijkquote:
heb je die matter transporter nou nóg niet gefixt?quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb nog wel een kast staan, kom maar ophalen.
Kun je daar in die uithoek nergens een gratis oude kast scoren?quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
heb je die matter transporter nou nóg niet gefixt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |