Ik ging even van mezelf uitquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier nog geen 9 uur...
[..]
Yow!quote:
Oew beter!quote:Op woensdag 1 februari 2017 16:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yow!
Zaterdagmiddag wordt mijn desk gefixt, ipv een plaatje ... ehh whatever het materiaal is, komt er een massief eiken blad op.
Nu de computer voorlopig in de woonkamer aangesloten. Zonder geluid, dat wel.
Een.. DJquote:Op woensdag 1 februari 2017 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ha knokkels!
Who needs geluid anywayz..
Ow ja, datdan weer wel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew beter!
En heb je een werkende koptelefoon voor in de tussentijd dan?
Dat zou prettig zijn. Cosmetische schade is nog wel mee te leven.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:33 schreef knokkels het volgende:
Tot zover heeft mijn actie van laatst alleen de frontcover van mijn pc gesloopt. Nu hoop ik dat mijn geluid het nog wél doet.
Mjah, de powerknop wordt niet ingedrukt als de front erop zit.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zou prettig zijn. Cosmetische schade is nog wel mee te leven.
ha, Devquote:
Even uitdeuken dan. Of duct tape over de powerknopquote:Op woensdag 1 februari 2017 17:38 schreef knokkels het volgende:
Mjah, de powerknop wordt niet ingedrukt als de front erop zit.
Best lastig
Pfoei!quote:gelukkig hebben we nog koffie
Moggequote:
Ha, Rabbit, long time.quote:
Heb nog wel een kast staan, kom maar ophalen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, de powerknop wordt niet ingedrukt als de front erop zit.
Best lastig
gelukkig hebben we nog koffie
Ben al een tijdje niet meer langs geweest, zonde eigenlijkquote:
heb je die matter transporter nou nóg niet gefixt?quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb nog wel een kast staan, kom maar ophalen.
Kun je daar in die uithoek nergens een gratis oude kast scoren?quote:Op woensdag 1 februari 2017 17:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
heb je die matter transporter nou nóg niet gefixt?
Dat moet te doen zijn ja.. Beetje jammer dat ie zo aan zijn einde is gekomen thoughquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kun je daar in die uithoek nergens een gratis oude kast scoren?
Ben benieuwd hoeveel hij nu verkooptquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Di-rect manipuleerde hitlijsten volgens voormalig zanger Tim Akkerman http://nu.nl/muziek/44345(...)er-tim-akkerman.html (via @NUnl)
Wat is me dat een verrassing zegquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Di-rect manipuleerde hitlijsten volgens voormalig zanger Tim Akkerman http://nu.nl/muziek/44345(...)er-tim-akkerman.html (via @NUnl)
Over 10 jaar dit bericht maar dan met Kensington.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat is me dat een verrassing zeg
Dan pas? Waarom nu al niet?quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Over 10 jaar dit bericht maar dan met Kensington.
Jawel. Maar eerst nog een paar jaar cashen?quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan pas? Waarom nu al niet?Lijkt me een vrij duidelijke zaak
![]()
![]()
Van nul tot bekend in ehh... 2 seconden ongeveer?
Oh ja, wacht...Ik was nog even onder de indruk dat de muziekindustrie nog puur en niet verpest was. Sorryquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jawel. Maar eerst nog een paar jaar cashen?
ben ook een paar dagen off geweestquote:Op woensdag 1 februari 2017 17:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben al een tijdje niet meer langs geweest, zonde eigenlijk
Finally free man..quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:40 schreef knokkels het volgende:
Rhythm and blues-zanger Bobby Freeman overleden
Ja zeg, blijven we bezigquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:40 schreef knokkels het volgende:
Rhythm and blues-zanger Bobby Freeman overleden
Ik kan helemaal niet draaien *twitch*quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft de server nog steeds kuren? Ik kan helemaal geen radio49 luisteren.
Yep, is weer vreemd aan het doen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft de server nog steeds kuren? Ik kan helemaal geen radio49 luisteren.
Ik wel. Zal ik dan maar wat muzikale klanken de ether in gooien?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet draaien *twitch*
Misschien komt het ooit weer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet draaien *twitch*
quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Yep, is weer vreemd aan het doen.
uiteraard, werken we aanquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien komt het ooit weer.
*positive thinking
Wie?quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat denk ik dan weer niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Over 10 jaar dit bericht maar dan met Kensington.
quote:
Ja hier. Maar mijn verzoek om ingeroosterd te worden wordt genegeerd. Dus ik ben er weer weg van.quote:
we zijn aanwezig, ik heb audio issues, kan dus niet draaien.quote:
ik heb helaas problemen om in het roosterprogramma te komen. Anders had ik je wel ingeroosterdquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja hier. Maar mijn verzoek om ingeroosterd te worden wordt genegeerd. Dus ik ben er weer weg van.
Zal ik je erop gooien?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja hier. Maar mijn verzoek om ingeroosterd te worden wordt genegeerd. Dus ik ben er weer weg van.
Ah, misschien handig dat dan even te melden. Kreeg nu het gevoel dat er expres niet gereageerd werd.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb helaas problemen om in het roosterprogramma te komen. Anders had ik je wel ingeroosterd
nee hoor, ik had het alleen niet zo een twee drie opgemerkt, bezig met troubleshooten enzquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah, misschien handig dat dan even te melden. Kreeg nu het gevoel dat er expres niet gereageerd werd.
Was er wel een roosteraar?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kijk, dat rechtvaardigt de bierprijzen...quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:27 schreef Fogel het volgende:
Ik moet nog even terugkomen op het loonniveau in Noorwegen want er stond toevallig vandaag een artikel in de krant hierover. De mediaan ligt blijkbaar op ca 62.000 euro per jaar.
* Fogel zet ABBA met Money aan
Nietusquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat rechtvaardigt de bierprijzen...
quote:
Die was er, maar die kan dus niet inloggen en meldde dat niet even.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was er wel een roosteraar?
Ik doe voorlopig even niet mee wat dat betreft...
je haat het?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:33 schreef just me het volgende:
* just me haat proberen vanuit de trein te luisteren na het overstappen
quote:
quote:20:37 - 22:40 DJ Mopperkont moppert er muzikaal op los
Klinkt lekkerquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooi, precies op tijd Green Day gemist
Heb je geen 4G? Dan gaat ie toch gewoon door?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:33 schreef just me het volgende:
* just me haat proberen vanuit de trein te luisteren na het overstappen
Ik had liever Green Day gehoord dan dit.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukt?quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil kijken of het me vanmiddag lukt.
Tsja, ik ben in mijn tienerjaren vergroeid met teringherrie.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had liever Green Day gehoord dan dit.
Nee, helaas.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het altijd vermeden en doe dat het liefst nog steeds.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik ben in mijn tienerjaren vergroeid met teringherrie.
Moet zo nog overstappen op Schiphol en kan dan rustig luisterenquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je geen 4G? Dan gaat ie toch gewoon door?
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
Moet zo nog overstappen op Schiphol en kan dan rustig luisteren
Je moest eens weten wat ik allemaal haatquote:
Achja, jij vindt Sonic Youth vast ook teringherrie.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het altijd vermeden en doe dat het liefst nog steeds.
Daarom, geen haast hoor, je moet weloverwogen beslissingen kunnen nemenquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, helaas.Ik ben blijven steken bij was vouwen en serie kijken.
![]()
![]()
Maar ik heb nog even! Komt goed. Ben wel naar de Spotify lijstjes aan het luisteren.
Haten is slecht voor de ziel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal haat
* OscarMopperkont heeft een soort van longlist bijna klaarquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom, geen haast hoor, je moet weloverwogen beslissingen kunnen nemen
Hoe long is long?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft een soort van longlist bijna klaar
Lang genoeg om er nog in te moeten snijden. En niet op de emo manier.quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achja, jij vindt Sonic Youth vast ook teringherrie.
Die ziel heb ik ook niet meer...quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Haten is slecht voor de ziel.
Ik heb al wel een aantal nummers vet gemaakt die goede kandidaat zijn voor mijn eindlijst. Een paar nummers zijn wel een zekerheidje.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom, geen haast hoor, je moet weloverwogen beslissingen kunnen nemen
Scentless Apprenticequote:
Helemaal vergeten.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Roep je als deze voorbij is? Ik heb even gemute.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |