Bovengemiddeld hoor. Normaal is zoiets als: razende apenaids in Kingstown zijn holquote:Op maandag 30 januari 2017 19:19 schreef richolio het volgende:
Slechte TT, ik wist het ook allemaal niet hoor.
Dat mocht niet meer na 50 delen.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bovengemiddeld hoor. Normaal is zoiets als: razende apenaids in Kingstown zijn hol
Ohquote:Op maandag 30 januari 2017 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bovengemiddeld hoor. Normaal is zoiets als: razende apenaids in Kingstown zijn hol
dat zegt mani zijn moeder ook altijd, dan zeg ik dat ze de enige is en gaat ze het bed opmakenquote:
Heeft zich laten wegpesten door een 12-jarig kind, net als die andere aardige jongen.quote:
Beschouw jij je UI eigenlijk als een onderdeel of afspiegeling van je identiteit?quote:Op maandag 30 januari 2017 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat mocht niet meer na 50 delen.
Hoe hard ben je getriggered?quote:Op maandag 30 januari 2017 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beschouw jij je UI eigenlijk als een onderdeel of afspiegeling van je identiteit?
Gewoon een vraagje naar aanleiding van een gesprekje dat ik vanmiddag met Fokker had in deze wonderschone SC.quote:
volgens mij waren er niet nog meer aardige jongensquote:Op maandag 30 januari 2017 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft zich laten wegpesten door een 12-jarig kind, net als die andere aardige jongen.
Member Southpark?quote:Op maandag 30 januari 2017 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beschouw jij je UI eigenlijk als een onderdeel of afspiegeling van je identiteit?
Webschip was ook een aardige jongen.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij waren er niet nog meer aardige jongens
en die heeft zich weg laten jagen door een 12 jarige?quote:Op maandag 30 januari 2017 19:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Webschip was ook een aardige jongen.
Geen idee of dat de reden is waarom hij nooit meer online is. Maar het was wel een aardige jongen.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
en die heeft zich weg laten jagen door een 12 jarige?
wat een homo
Ik heb er pas 1 gehad, deze week krijg ik de 2e. Is om de twee weken dus, en dat is dan B12.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:51 schreef Fokker89 het volgende:
Yoki? Voel je je nu ook beter na die vitamine injecties?
Ah, nou hopelijk komt het dan nog..quote:Op maandag 30 januari 2017 19:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er pas 1 gehad, deze week krijg ik de 2e. Is om de twee weken dus, en dat is dan B12.
Vitamine D heb ik eerst 6 weken lang 1 keer per week een ampul van 25.000 IE als opstartfase en daarna 1 keer per week een pilletje. Merk er nog niet heel erg veel van.
In je hol.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu we het over de duivel hebben.. Waar is Kingstown eigenlijk gebleven?
Hihihquote:Op maandag 30 januari 2017 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan zoek je je heil op FOK! toch fijn ergens anders? Ik mijd bepaalde SC's soms ook wel eens als ik er even geen zin in heb. Lijkt me niet meteen reden om alle SC's te laten sluiten.
De UI-FSB.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:38 schreef Specularium het volgende:
Henk Efteling zit wel even net iets te spastisch te doen over al die UI's.
Met zijn politiepet.
Wanneer krijg je dat?quote:Op maandag 30 januari 2017 19:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er pas 1 gehad, deze week krijg ik de 2e. Is om de twee weken dus, en dat is dan B12.
Vitamine D heb ik eerst 6 weken lang 1 keer per week een ampul van 25.000 IE als opstartfase en daarna 1 keer per week een pilletje. Merk er nog niet heel erg veel van.
Ik dacht al, wat kriebelt daar toch.quote:
Mijn neefje had dat ook, ook met B12 volgens mij. Werd wel even gevaarlijk voor hem volgens mij, want het sloeg niet echt aan. Weet niet precies hoe het nu zitquote:Op maandag 30 januari 2017 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wordt niet zo goed opgenomen, en wie wil er nou geen dikke spuit in zijn bil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |