Ja, ik had ook meer van de jury verwacht. Toen hij daar zo achter bleef zag ik het linker rijtje niet meer gebeuren. Blij dat ik het daar mis had.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het leek mij juist meer een jury dan een televoting nummer. Televoting uiteindelijk drie keer zo hoog ofzo.
8e is toch top 10?quote:Op zondag 14 mei 2017 12:56 schreef ato het volgende:
Goed liedje, mooie liveperfomance. Had nog hoger gemogen.
Bij mij top 10)
hij bedoelt top 8quote:
Ik had de eerste keer nogal moskeegevoel.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:17 schreef ijs_beer het volgende:
De live uitvoering heeft me over gehaald, eerst vond ik dit echt maar jammerend gezeik.
Ik bedoelde in mijn persoonlijk top 10)quote:
Ik schreef hierboven al dat ik wel vind dat het nummer een intermezzo nodig heeft en ik in die zin het rapstukje wel o.k. vind, maar echt weg ben ik er niet van. Had ik een (langere) vioolsolo of iets dergelijks als intermezzo waarschijnlijk toch leuker gevonden. In dit interview wordt trouwens gemeld waarom er voor dat rapgedeelte gekozen was (sowieso wel een leuk interview vind ik):quote:Op maandag 15 mei 2017 01:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond dit de allereerste keer niks maar uiteindelijk ook plekje gekregen in mijn hart. Enige wat ik liever anders had gezien was dat rapstukje. Heb ook gestemd op Hongarije. (En Roemenië en Portugal)
Het Allahu Akbar-gehalte is er ook gewoon. Zelf was ik wel meteen helemaal weg van het nummer, though.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had de eerste keer nogal moskeegevoel.
Maar live, wat een held. Uitstekend en stijlvol en boeiend, eigen taal deed het goed bij publiek
Door deze vertolking een instant kleine crush op deze manquote:Op zondag 14 mei 2017 16:29 schreef Forbry het volgende:
Ik ben vandaag een schoonmaakdag aan het houden en heb het nummer al zo'n beetje de hele dag op 'repeat' staan. Tussendoor loop ik steeds naar het scherm omdat ik het liedje op zichzelf ook geweldig vind, maar toch vooral ook wel de hele vertolking. Dat zowel stoere/mannelijke als kwetsbare/gevoelige van hem en dan nog die danseres en violiste... vind het echt heel mooi.
Ach de vakjury is toch ook nauwelijks "vak" te noemen als je ziet wat voor blamages er uit komen bij een Cyprus/griekenland en zo. Daar is niets professioneels meeer aan. Dat mensen thuis voor bevriende landen stemmen, a la. Maar een VAK jury zou zich ver van dat soort geneuzel moeten houden en voor kwaliteit moeten gaan.quote:Op zondag 14 mei 2017 07:47 schreef Morri2 het volgende:
Vreemd. Ik dacht ook dat dit bij de vakjury wat hoger zou scoren. Ik zag het zeker niet als favoriet, maar ik vond het persoonlijk een van de betere nummers. Niet zo 13 in een dozijn zoals het merendeel gisterenavond, en toch niet 'gimicky'. Ik heb er een stem aan gespendeerd. Ik had nooit verwacht dat het publiek er toch nog flink voor zou gaan. Erg verrassend.
Ja, dat vind ik ergens ook wel.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:41 schreef Ang3l het volgende:
Ondergewaardeerd nummer. Vond het, ondanks super repetatief te zijn, een erg fijn nummer. Zijn stem, de viol, het ritme. Fijn! Het heeft iets magisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |