SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:
Dit. Al is het maar vanwege die blonde met haar appeltietjes.quote:
Gewoon vanwege de jodelskills.quote:Op zondag 14 mei 2017 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit. Al is het maar vanwege die blonde met haar appeltietjes.
Is Hongarije ook al geïnfecteerd door de Booslims?quote:Op zondag 14 mei 2017 02:49 schreef SecretPret het volgende:
Het is zo'n fijn nummer ookal weet ik niet wat het betekent. Ik vind het echt jammer dat het zo laag is geeindigd
Klacht: vote systeem esf.
Zij is echt zo'n typisch chaturbate meisje.quote:Op zondag 14 mei 2017 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit. Al is het maar vanwege die blonde met haar appeltietjes.
quote:Op zondag 14 mei 2017 03:04 schreef LLgetikt het volgende:
lees maar, dat is de vertalingJammer wel, bepaald niet een tekst die mij aanspreekt. Had gehoopt en verwacht dat het over één of andere passionele, maar desastreuze relatie tussen een man en een vrouw zou gaan of over een oorlogssituatie of over ernstige verdeeldheid/problemen in een land. Zoiets... Maar goed, verandert uiteindelijk niet zo veel aan mijn eigen gevoel bij het nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tails tell tales
Eerlijk ik heb gekeken, en vond het ook mooiquote:Op zondag 14 mei 2017 11:53 schreef Forbry het volgende:
Terechte klacht. Veruit het meest prachtige nummer (althans, van de finale, beide halve finales heb ik niet gezien) en een uitstekende performance. Toffe outfit ook wel. Hoewel een beetje "Allahu Akbarrerig" weet het nummer me echt te raken. Samen met het nummer van België (mijn 2e favoriet) een nummer wat ik zonder twijfel nog vaak ga luisteren.
[..]
Jammer wel, bepaald niet een tekst die mij aanspreekt. Had gehoopt en verwacht dat het over één of andere passionele, maar desastreuze relatie tussen een man en een vrouw zou gaan of over een oorlogssituatie of over ernstige verdeeldheid/problemen in een land. Zoiets... Maar goed, verandert uiteindelijk niet zo veel aan mijn eigen gevoel bij het nummer.
Op basis van dit interview lijkt de achtergrond van het nummer toch wel aardig te stroken met mijn idee/gevoel daarbij, in ieder geval als het over de uitvoering gaat:quote:Op zondag 14 mei 2017 15:06 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Eerlijk ik heb gekeken, en vond het ook mooi. Maar miss kwam dat meer door zijn beleving en vertolking.
Maar toen ik de tekst lasbeetje twilightzone
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |