Dit inderdaad, ik moet toegeven: je hebt ballen nodig om dit naar het ESF te sturen en het is inderdaad wat anders dan al die ballads, maar het is niet een lied wat ik zelf heel leuk vind.quote:Op zondag 19 februari 2017 01:17 schreef libranl het volgende:
Hongarije heeft in ieder geval niet voor veiligheid gekozen en lef wordt soms beloond. Ben niet erg enthousiast, zou dit nummer zelf nooit opzetten.
Op 1.55 zingt die trouwens "Wim de Bie zat te poepen", maar dat even terzijde.quote:Op zondag 19 februari 2017 00:22 schreef Greys het volgende:
http://www.songfestivalwe(...)pai-wint-a-dal-2017/
Hongarije wordt in Kiev vertegenwoordigd door Joci Pápai. De zanger won vanavond de finale van A Dal 2017. Via televoting kreeg de 35-jarige Pápai met Origo de meeste stemmen.
quote:Op zondag 19 februari 2017 15:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op 1.55 zingt die trouwens "Wim de Bie zat te poepen", maar dat even terzijde.
[ afbeelding ]
Sorry, what has been heard cannot be unheard
Hahaquote:Op zondag 19 februari 2017 15:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 februari 2017 15:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op 2.03 zingt hij 'k wil lekker een biertjequote:Op zondag 19 februari 2017 15:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik begin m ook steeds meer te waarderen. Oprechte emotie.quote:Op zondag 30 april 2017 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zou het van tevoren niet snel gedacht hebben van een nummer als dit, maar dit is tot nu toe mijn favoriet dit jaar.![]()
Op de voet gevolgd door twee anderen, dat wel, maar toch.![]()
Als je de vertaling leest gaat het lied ook over Godquote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:58 schreef Poepz0r het volgende:
Vond dit mooi maar het is net alsof hij Allah Akhbar aan het zingen is
Tofquote:Op vrijdag 12 mei 2017 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond dit dus echt heel leuk
We hadden met vrienden score kaarten gemaakt en deze eindigde op 2
quote:
Het leek mij juist meer een jury dan een televoting nummer. Televoting uiteindelijk drie keer zo hoog ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch nog naar een 8e plaats gesprongen. Lager dan ik had gehoopt, maar hoger dan ik had verwacht.
Dit ga ik nog vaak terugluisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |