abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168590643
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:17 schreef Re het volgende:

[..]

tuurlijk ...

maar dat was mijn argument niet, de verontwaardiging is aan erosie onderhevig als er tijd overheen gaat, dat verschijnsel heeft niets met geloof te maken
En mijn weerwoord is dat dat laatste kwalijk is.

En religie is wel degelijk een grote component in het hele verhaal, omdat we een nogal misplaatst ontzag voor religie en religieuze vrijheden hebben. Wat dat betreft is besnijdenis een perfect voorbeeld. Onder het mom van "geloofsvrijheid" wordt het acceptabel / begrijpelijk gemaakt dat het lichaam van weerloze baby wordt verminkt. We schromen om dit soort misstanden aan te pakken - het wordt zelfs in Nederland gewoon uitgevoerd en soms zelfs door de zorgverzekeraar vergoed! - omdat we anders tornen aan de religieuze vrijheid.

En zo zijn er nog veel meer zaken die we "normaal" vinden of waar we het maar liever niet over hebben met onze goede "bondgenoten" en "vrienden" in het Midden-Oosten en Noord-Afrika. Hypocrisie ten top, echt.
pi_168590714
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Tot eergisteren wist ik niet eens dat een dergelijk inreisverbod voor Israëliërs in zo veel landen van kracht was. Als je daar dan kennis van neemt (ook al is het al decennia zo), dan kun je daar schouderophalend of verontwaardigd op reageren. En ik zie nét iets te veel mensen de schouders ophalen.
Jouw onkunde over een bepaalt onderwerp is natuurlijk geen argument.

Maar waarom verwacht jij (en de alt-righters zoals die hersendode) dat er nu ook opeens ophef over het inreisverbod dat al sinds 1948! van kracht is omdat de VS nu! een inreisverbod heeft ingesteld?

Is het niet gewoon logisch dat er voor de actuele gebeurtenis meer aandacht en ophef is?

quote:
Die "achterlijke, door reli-gekkies bestuurde landen" zijn landen waar wij grote bedragen aan ontwikkelingshulp aan spenderen, landen waarmee we handelsbetrekkingen onderhouden, landen die we ondanks hun radicale geloof en barbaarse straffen zien als bondgenoten, landen waarvandaan vluchtelingen naar Europa komen; lang niet altijd met de beste bedoelingen.
Dat zal allemaal wel maar dat heeft met de ophef over inreisverboden (die al door eerder genoemde argumenten, die je als goede bange conservatief betaamd ook niet wil weten, niet te vergelijken zijn) natuurlijk helemaal niks van doen.

quote:
En precies daarom vind ik de verontwaardiging richting de VS nu ook zo hypocriet. Soortgelijke situaties nemen we al decennialang voor lief. De onwetende burger kun je in dezen niet alles verwijten, maar ook regeringen schreeuwen moord en brand over de VS. En dan kun je ze dan wél verwijten, want het is hypocriet.
Nee dat is niet per definitie hypocriet aangezien het inreisverbod niet te vergelijken is met die van de VS.

quote:
Ik zie die dubbele maatstaf richting de islam trouwens veel te vaak. Discriminatie van moslims? Grote ophef en verontwaardiging. Discriminatie door moslims? Doen alsof er niks aan de hand is, snel onder het tapijt schuiven. Consequent en voortdurend zie ik die houding.
Ah is het toch een inreisverbod voor moslims opeens? Die houding die jij consequent en voortdurend ziet is wat jij als bange conservatief wil zien, ik zie het niet lees bijvoorbeeld het topic over die voetballer die de hersendode poste daar lees je toch echt genoeg kritiek op de houding van de V.A.E (al gaat dat voor een hersendode waarschijnlijk niet ver genoeg) . Dat jij ook weer niet wil zien, als bange conservatief. dat er genoeg kritiek is op discriminatie door moslims zegt meer over jouw hypocrisie dan over de vermeende hypocrisie die jij de tegenstanders van die inreisverbod verwijt.

[..]

quote:
De discussie gaat niet over het erkennen van landen, maar over inreisverboden. Als blijkt dat mensen uit Taiwan een land als Nederland niet in komen, vind ik dat een kwalijke zaak en zal ik mijn ongenoegen laten blijken.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:38 schreef Elfletterig het volgende:
Dat diverse landen Israël niet erkennen en dat wij dat op onze beurt voor lief nemen, vind ik eveneens bizar.

Dit gaat toch zeer duidelijk over het erkennen van landen en waarom neem je het wel voor lief dat wij de R.O.C. niet erkennen? Het is zelfs zo absurd dat als we hier wat opsturen naar mijn schoonfamilie daar met op het adressticker ingevuld als land R.O.C. PostNL er van maakt "Province of China" .

Ik verwacht morgen een malieveld vol boze blanke conservatieven om hier fel tegen te protesteren.

quote:
Als je niet tegen die maatregel wilt protesteren (of je ongenoegen erover kenbaar wilt maken), dan moet je ook niet gaan mekkeren over de VS nu. Volgens jouw manier van redeneren moet de VS vooral zelf weten welke landen ze wel en niet "erkennen" en welke burgers ze wel en niet binnenlaten. Zo is het nu eenmaal.
Kom ik had je intelligenter ingeschat, dit is natuurlijk een bespottelijk argument. Je kunt niet van mensen verwachten dat ze nu ook gaan protesteren over een inreisverbod, die zoals al vaker aangetoond is totaal niet te vergelijken is met het inreisverbod van de VS, die al actief is sinds 1948.

quote:
(NB: Laat duidelijk zijn dat ik de maatregel van de VS absurd en zwaar overtrokken vind)
Prima hoor nu nog even inzien dat het totaal absurd is om te verlangen dat mensen nu op dezelfde manier gaan protesteren tegen een 70 jaar oud inreisverbod.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2017 14:30:32 ]
pi_168591143
Wat is de roc? :D
pi_168592044
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:20 schreef gelly het volgende:

[..]

De Islam staat niet bol van de Jodenhaat, er is in bepaalde islamitische landen haat tegen de staat Israel.
Ook touristen die in Israel op vakantie zijn geweest, komen een aantal moslim shitholes niet in. Zijn dus geen Israeliers.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_168592146
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:48 schreef Yreal het volgende:
Republic of China (Taiwan)
pi_168592148
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:48 schreef Yreal het volgende:
De democratische republiek China ofwel Taiwan. Tijdens de Olympische spelen ook wel bekend met de schandalige naam "Chinese Taipei"
pi_168592211
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:25 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Ook touristen die in Israel op vakantie zijn geweest, komen een aantal moslim shitholes niet in. Zijn dus geen Israeliers.
Toeristen geven geld uit in de joodse shithole en financieren de vijand, begrijpelijk dat ze ongewenst zijn.
pi_168592295
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:33 schreef justarandomdude het volgende:

[..]

Toeristen geven geld uit in de joodse shithole en financieren de vijand, begrijpelijk dat ze ongewenst zijn.
nee lekker belangrijk. Die paar hotelovernachtigen, maaltijden en museabezoeken gaan Iran de oorlog kosten...
pi_168592322
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

nee lekker belangrijk. Die paar hotelovernachtigen, maaltijden en museabezoeken gaan Iran de oorlog kosten...
Als je als Nederlander Jemen bezoekt kom je Trump's VS ook niet meer binnen.
pi_168592366
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:38 schreef justarandomdude het volgende:

[..]

ik wil heel hard nou en bleren, maar er zijn een paar hele mooie (unieke ook) eilanden die bij jemen horen. Dus dat zou jammer zijn.
pi_168592836
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:33 schreef justarandomdude het volgende:

[..]

Dan begrijp je nu dus ook waarom Trump zo,n goede keuze heeft gemaakt. En als het een beetje meezit nederland ook gaat maken na maart met Wilders. *O* *O* *O*
pi_168592847
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:38 schreef justarandomdude het volgende:

[..]

Bron?
pi_168592886
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:58 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Dan begrijp je nu dus ook waarom Trump zo,n goede keuze heeft gemaakt. En als het een beetje meezit nederland ook gaat maken na maart met Wilders. *O* *O* *O*
Nee ik begrijp Trump's keuze niet, hij heeft niet alle moslims wereldwijd geband. Zijn keuze is alleen begrijpelijk als hij denkt dat alle Jemenieten zijn vijand zijn, maar de Saoedi's niet.
  woensdag 1 februari 2017 @ 16:12:40 #194
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_168593224
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 11:26 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

https://likud.nl/2017/01/(...)sraelis-wereld-stil/

Je zou kunnen zeggen: dat is misschien maar goed ook, om daar als Israëliër niet gelyncht te worden door de lokale bevolking. Maar goed, wat zeggen we hiervan verder?
Belangrijkste vraag: hoeveel van die landen zijn democratisch?
Dat is namelijk het grootste probleem dat mensen hebben met het besluit van Trump,

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 11:30 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Trump blijkt zelfs exact dezelfde tekst gebruikt te hebben als Obama en nog schreeuwt en huilt dat policor volk. :')

Het gaat allang niet meer om de inhoud voor dat volk maar om wie het zegt.

En wat is mis met het tijdelijk schorsen van de instroom van mensen uit radicale landen totdat alle systemen op orde zijn. Dit gaat toch alleen maar om veiligheid.
-Nee-

Obama heeft voor 4 landen =beperkingen= opgelegd. Mensen uit die landen moeten zich online aanmelden en door een extra controle heen.

Dat is wat anders dan botweg weigeren van personen. Trump wil(de) iedereen blokkeren (dus ook bijvoorbeeld greencard en visum houders; maar ook vakantiegangers die op bezoek zijn in hun geboorteland). En daar is hij op terug gefloten (en krabbelde terug want het was ineens niet zo bedoeld en verkeerd geinterpreteerd).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_168594121
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:30 schreef Chewie het volgende:
Jouw onkunde over een bepaalt onderwerp is natuurlijk geen argument.
Iemand anders van onkunde betichten dan zelf "bepaalt onderwerp" schrijven is anders ook niet bijster sterk.

Overigens pretendeer ik niet de wijsheid in pacht te hebben. Ik gaf zelfs openlijk toe dat ik niet eens wist dat er voor Israëliërs in zo veel landen een inreisverbod gold, totdat ik het maandag hoorde.

En in tegenstelling tot jou kan ik net zo goed verontwaardigd zijn over iets wat al jaren zo blijkt te zijn dan over iets dat nét is gebeurd.

quote:
Is het niet gewoon logisch dat er voor de actuele gebeurtenis meer aandacht en ophef is?
Aandacht: ja. Ophef: nee. De ophef over de situatie voor Israëliërs zou minstens zo groot, zo niet veel groter moeten zijn. Joden mogen immers veel méér landen niet in...

quote:
Dat zal allemaal wel maar dat heeft met de ophef over inreisverboden (die al door eerder genoemde argumenten, die je als goede bange conservatief betaamd ook niet wil weten, niet te vergelijken zijn) natuurlijk helemaal niks van doen.
Ik ben eerder een boze progressieveling dan een bange conservatief. Ik zie niet in wat er mis mee is om nu alsnog verontwaardigd te zijn over de inreisverboden voor Israëliërs.

quote:
Ah is het toch een inreisverbod voor moslims opeens? Die houding die jij consequent en voortdurend ziet is wat jij als bange conservatief wil zien, ik zie het niet lees bijvoorbeeld het topic over die voetballer die de hersendode poste daar lees je toch echt genoeg kritiek op de houding van de V.A.E (al gaat dat voor een hersendode waarschijnlijk niet ver genoeg) . Dat jij ook weer niet wil zien, als bange conservatief. dat er genoeg kritiek is op discriminatie door moslims zegt meer over jouw hypocrisie dan over de vermeende hypocrisie die jij de tegenstanders van die inreisverbod verwijt.
Het is een inreisverbod voor inwoners van louter moslimlanden, ja. Dus in die zin discriminerend in de richting van een grote groep moslims. Ik sprak trouwens in brede zin over discriminatie van en door moslims. In dat laatste geval wordt het veel te vaak afgedaan als iets dat begrijpelijk is, waarover we ons niet druk moeten maken, dat vanzelf wel een keer bijtrekt, etc.

quote:
Dit gaat toch zeer duidelijk over het erkennen van landen en waarom neem je het wel voor lief dat wij de R.O.C. niet erkennen? Het is zelfs zo absurd dat als we hier wat opsturen naar mijn schoonfamilie daar met op het adressticker ingevuld als land R.O.C. PostNL er van maakt "Province of China" . Ik verwacht morgen een malieveld vol boze blanke conservatieven om hier fel tegen te protesteren.
Ik zeg nergens dat ik het voor lief neem dat Nederland Taiwan niet erkent. Ik stel slechts vast dat de situatie rondom Taiwan (of Republic of China) ten opzichte van China nogal anders is dan die van Israël. Taiwan geldt vanuit Chinees perspectief als "opstandige provincie", terwijl Israël een breed erkende, specifieke Joodse staat is, gesticht op een plek waar Joden van oudsher altijd hebben gewoond. Totaal niet te vergelijken dus.
pi_168594178
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Iemand anders van onkunde betichten dan zelf "bepaalt onderwerp" schrijven is anders ook niet bijster sterk.

Overigens pretendeer ik niet de wijsheid in pacht te hebben. Ik gaf zelfs openlijk toe dat ik niet eens wist dat er voor Israëliërs in zo veel landen een inreisverbod gold, totdat ik het maandag hoorde.

En in tegenstelling tot jou kan ik net zo goed verontwaardigd zijn over iets wat al jaren zo blijkt te zijn dan over iets dat nét is gebeurd.

[..]

Aandacht: ja. Ophef: nee. De ophef over de situatie voor Israëliërs zou minstens zo groot, zo niet veel groter moeten zijn. Joden mogen immers veel méér landen niet in...

[..]

Ik ben eerder een boze progressieveling dan een bange conservatief. Ik zie niet in wat er mis mee is om nu alsnog verontwaardigd te zijn over de inreisverboden voor Israëliërs.

[..]

Het is een inreisverbod voor inwoners van louter moslimlanden, ja. Dus in die zin discriminerend in de richting van een grote groep moslims. Ik sprak trouwens in brede zin over discriminatie van en door moslims. In dat laatste geval wordt het veel te vaak afgedaan als iets dat begrijpelijk is, waarover we ons niet druk moeten maken, dat vanzelf wel een keer bijtrekt, etc.

[..]

Ik zeg nergens dat ik het voor lief neem dat Nederland Taiwan niet erkent. Ik stel slechts vast dat de situatie rondom Taiwan (of Republic of China) ten opzichte van China nogal anders is dan die van Israël. Taiwan geldt vanuit Chinees perspectief als "opstandige provincie", terwijl Israël een breed erkende, specifieke Joodse staat is, gesticht op een plek waar Joden van oudsher altijd hebben gewoond. Totaal niet te vergelijken dus.
ah, we gaan toch geen verschillende situaties hetzelfde beoordelen?
pi_168596538
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:25 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Daarom geeft de Israelische douane tegenwoordig losse kaartjes ipv stempels uit voor hun visa.
pi_168599745
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Maar nog steeds niet willen begrijpen dat de 1 een actuele zaak betreft en de ander al 70 jaar speelt en dat het volstrekt logisch is dat er nu veel meer protest is tegen het actuele besluit en dan ook nog eens voor een groot deel uit dat land wat onlangs het inreisverbod heeft ingesteld.

[..]

quote:
Ik stel ook nergens dat je niet verontwaardigd mag zijn over het inreisverbod voor Israeliers in landen die de Isrealische staat niet eens erkennen. Ik stel dat het ronduit hypocriet is om nu te eisen dat er nu ook geprotesteerd moet worden tegen die landen.

[..]

quote:
Ik zie je er ook niet tegen protesteren.

De R.O.C. werd tot in de jaren 70 gezien als China (ook door de VN, VS, Europa). De landen die inwoners van Israel niet binnenlaten erkennen Israel ook niet dus wat dat betreft geen verschil. Chinezen wonen ook al eeuwenlang op het eiland Formosa/Taiwan, de Chinezen woonden daar al vanaf de 15 eeuw en hebben de Nederlanders er namelijk uitgeschopt in 1661. De rechtmatige regering van China vluchte in 1949 naar Taiwan na verslagen te zijn op het vaste land door de communisten.

Prima te vergelijken dus, sterker nog wat wij (het westen) Taiwan geflikt hebben is een stuk onbeschofter te noemen dan hoe de landen met een inreisverbod voor Israeliers met Israel omgaan (wat betreft erkennen uiteraard).
pi_168600023
Zoals die linkse journalist bij DWDD zei, Nederland verleent op papier inwoners van allerlei landen toegang, maar in de praktijk komen ze Nederland nauwelijks op een legale manier binnen. Of dacht je nou echt dat een inwoner van Zimbabwe zo makkelijk een visum voor Nederland krijgt.
  donderdag 2 februari 2017 @ 10:29:51 #200
3542 Gia
User under construction
pi_168610328
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:38 schreef justarandomdude het volgende:
Zoals die linkse journalist bij DWDD zei, Nederland verleent op papier inwoners van allerlei landen toegang, maar in de praktijk komen ze Nederland nauwelijks op een legale manier binnen. Of dacht je nou echt dat een inwoner van Zimbabwe zo makkelijk een visum voor Nederland krijgt.
En dan zijn het illegalen en springt links meteen op met kreten "mensen zijn niet illegaal"
Neehee, mensen niet, maar hun verblijf hier wel.

Het is volgens mij voor een land als USA wel makkelijker om ongewenste individuen buiten de deur te houden, dan voor een landje als Nederland. In Europa reis je, zonder controles, makkelijk van zuid naar noord. En niemand weet dat je binnen bent. Dan begin je een eigen zaak (gümüz?), doet je kinderen op school en bemoeit je nergens mee. Totdat men er achter komt dat die Turk hier eigenlijk illegaal is en het land uit moet. En dan is links weer boos, want die kinderen zijn hier geworteld.

Nederland is gewoon slap. Wat Trump doet is niet goed te praten, maar het mag hier wel een beetje strenger, hoor.

Overigens dat die moslimlanden Israëliërs weigeren is voor hun bescherming, want volgens de koran moeten ze die anders doden. Dus beter worden ze niet toegelaten. En kan iedereen weer opgelucht ademhalen.
pi_168614713
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 10:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Overigens dat die moslimlanden Israëliërs weigeren is voor hun bescherming, want volgens de koran moeten ze die anders doden. Dus beter worden ze niet toegelaten. En kan iedereen weer opgelucht ademhalen.
Ze kunnen zich beter in Duitsland vestigen, waar ze in een paar jaar tijd meer joden hebben vermoord dan 7.700 keer 14 eeuwen islam.
pi_168622529
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 14:02 schreef justarandomdude het volgende:

[..]

Ze kunnen zich beter in Duitsland vestigen, waar ze in een paar jaar tijd meer joden hebben vermoord dan 7.700 keer 14 eeuwen islam.
In aantal misschien, maar in de verhalen van Mohammed, uitbundig gedocumenteerd, staan verhalen dat alle mannen van een hele joodse stam onthoofd werden en hun vrouwen als trofeeën werden meegenomen. De profeet nam uiteraard de mooiste, (de vrouw van de stamleider die zojuist door hem geslacht was) en trouwde haar, hoe romantisch...
Racist
pi_168640347
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:58 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Bron?
Het heeft even geduurd...

Noorse oud-premier: ik ben geen terrorist

Voormalig minister-president van Noorwegen Kjell Magne Bondevik heeft op de luchthaven van Washington tekst en uitleg moeten geven over een Iraans stempel in zijn paspoort. Hij werd tussen reizigers uit het Midden-Oosten en Afrika gezet die extra onderzoek moesten ondergaan en uitleggen wat hij in 2014 in Iran deed. Bondevik vertelde vrijdag aan de lokale vestiging van ABC News dat hij erg verbaasd was.

"Ik begrijp de angst dat terroristen het land binnenkomen, maar toen ze zagen dat ik een diplomatiek paspoort heb en een voormalig premier ben, had dat toch genoeg moeten zijn om te begrijpen dat ik geen bedreiging vorm voor dit land."

Christendemocraat Bondevik was premier tussen 1997 en 2000 en opnieuw van 2001 tot 2005. Hij liep een uur vertraging op door het akkefietje met de grensbewaking, dat dinsdag gebeurde maar pas later bekend werd.

De Noorse politicus legde uit dat hij Iran destijds bezocht om te spreken op een conferentie over mensenrechten. Hij vroeg zich hardop af "wat voor reputatie de VS zullen hebben als dit ook met andere internationale leiders gebeurt".
Noorse oud-premier: ik ben geen terrorist
pi_168647916
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Tot eergisteren wist ik niet eens dat een dergelijk inreisverbod voor Israëliërs in zo veel landen van kracht was. Als je daar dan kennis van neemt (ook al is het al decennia zo), dan kun je daar schouderophalend of verontwaardigd op reageren. En ik zie nét iets te veel mensen de schouders ophalen.

Die "achterlijke, door reli-gekkies bestuurde landen" zijn landen waar wij grote bedragen aan ontwikkelingshulp aan spenderen, landen waarmee we handelsbetrekkingen onderhouden, landen die we ondanks hun radicale geloof en barbaarse straffen zien als bondgenoten, landen waarvandaan vluchtelingen naar Europa komen; lang niet altijd met de beste bedoelingen.

Ik heb van alles op de VS aan te merken; het is soms net een derdewereldland. Maar als je de VS langs allerlei morele en ethische maatlatten legt, doe dat dan ook met die "achterlijke, door reli-gekkies bestuurde landen" en neem hun gedrag en de situatie daar niet voor lief. Kom niet met dooddoeners als "zo is het nu eenmaal", maar bestrijd het onrecht en verbind ook consequenties aan de betrekkingen met die landen. Maar dat vertikken we.

En precies daarom vind ik de verontwaardiging richting de VS nu ook zo hypocriet. Soortgelijke situaties nemen we al decennialang voor lief. De onwetende burger kun je in dezen niet alles verwijten, maar ook regeringen schreeuwen moord en brand over de VS. En dan kun je ze dan wél verwijten, want het is hypocriet.

Ik zie die dubbele maatstaf richting de islam trouwens veel te vaak. Discriminatie van moslims? Grote ophef en verontwaardiging. Discriminatie door moslims? Doen alsof er niks aan de hand is, snel onder het tapijt schuiven. Consequent en voortdurend zie ik die houding.

[..]

De discussie gaat niet over het erkennen van landen, maar over inreisverboden. Als blijkt dat mensen uit Taiwan een land als Nederland niet in komen, vind ik dat een kwalijke zaak en zal ik mijn ongenoegen laten blijken.

[..]

Als je niet tegen die maatregel wilt protesteren (of je ongenoegen erover kenbaar wilt maken), dan moet je ook niet gaan mekkeren over de VS nu. Volgens jouw manier van redeneren moet de VS vooral zelf weten welke landen ze wel en niet "erkennen" en welke burgers ze wel en niet binnenlaten. Zo is het nu eenmaal.

(NB: Laat duidelijk zijn dat ik de maatregel van de VS absurd en zwaar overtrokken vind)
Hallo tweaker. Ben je intellectuel outclassed op tweakers. Zoek je nu mensen van jezelfde denkniveau.
pi_168653736
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 20:58 schreef p078 het volgende:

[..]

Hallo tweaker. Ben je intellectuel outclassed op tweakers. Zoek je nu mensen van jezelfde denkniveau.
Ik raad je aan om jouw user-ID even met de mijne te vergelijken....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')