Nee hoor. Addblockerquote:Op maandag 30 januari 2017 11:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hoeft niet te betalen, je kunt ook gratis luisteren met reclames. Reclames die je sowieso op youtube hebt.
Ik heb nooit reclames op youtubequote:Op maandag 30 januari 2017 11:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hoeft niet te betalen, je kunt ook gratis luisteren met reclames. Reclames die je sowieso op youtube hebt.
Ik had een teufel. Is wel goed.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:34 schreef Saind het volgende:
Onlogisch, gewoon dit kopen
https://www.teufelaudio.nl/stereo/ultima-40-mk2-p12805.html
Dat zeg ik toch net manquote:Op maandag 30 januari 2017 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Addblocker![]()
Nooit reclames op youtube. Hoe omzeil je die op een gratis Spotify account? Niet zeker?
Hersteld.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar ging iets gruwelijk mis in de post van Kapi.
Op fok heb je die altijd netjes uit gezet neem ik aan?quote:Op maandag 30 januari 2017 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Addblocker![]()
Nooit reclames op youtube. Hoe omzeil je die op een gratis Spotify account? Niet zeker?
Neem een zegeltje Alice en laat dit op je inwerken.quote:
Pop jij zegels ja?quote:Op maandag 30 januari 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem een zegeltje Alice en laat dit op je inwerken.
Knut is het hiermee eens.La Mila Pyrocluster
Waarom denk je dat ik een abbo heb.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op fok heb je die altijd netjes uit gezet neem ik aan?
Daarom vroeg ik ook altijd, aangezien je pas sinds kort je abbo hebt.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een abbo heb.
Vakkundig blokkeer ik hiermee je voorgenomen TR. GGMM is vast trots op mij.
quote:Op maandag 30 januari 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
Vakkundig blokkeer ik hiermee je voorgenomen TR.
Pas op! Opper is aanwezig.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:38 schreef Saind het volgende:
Ik zie niet in waarom je geen adblocker zou gebruiken op fok
Natuurlijk wel.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Met een sample size van een paar honderd kinderen is het ook niet meer belangrijk wat het specifieke dieet is. Gemiddeld is er gewoon een significant effect
Is officieel verboten door Danny op straffe van ban. Is natuurlijk niet te handhaven.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:38 schreef Saind het volgende:
Ik zie niet in waarom je geen adblocker zou gebruiken op fok
quote:Op maandag 30 januari 2017 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is officieel verboten door Danny op straffe van ban. Is natuurlijk niet te handhaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |