Nee hoor. Addblockerquote:Op maandag 30 januari 2017 11:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hoeft niet te betalen, je kunt ook gratis luisteren met reclames. Reclames die je sowieso op youtube hebt.
Ik heb nooit reclames op youtubequote:Op maandag 30 januari 2017 11:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hoeft niet te betalen, je kunt ook gratis luisteren met reclames. Reclames die je sowieso op youtube hebt.
Ik had een teufel. Is wel goed.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:34 schreef Saind het volgende:
Onlogisch, gewoon dit kopen
https://www.teufelaudio.nl/stereo/ultima-40-mk2-p12805.html
Dat zeg ik toch net manquote:Op maandag 30 januari 2017 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Addblocker![]()
Nooit reclames op youtube. Hoe omzeil je die op een gratis Spotify account? Niet zeker?
Hersteld.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar ging iets gruwelijk mis in de post van Kapi.
Op fok heb je die altijd netjes uit gezet neem ik aan?quote:Op maandag 30 januari 2017 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Addblocker![]()
Nooit reclames op youtube. Hoe omzeil je die op een gratis Spotify account? Niet zeker?
Neem een zegeltje Alice en laat dit op je inwerken.quote:
Pop jij zegels ja?quote:Op maandag 30 januari 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem een zegeltje Alice en laat dit op je inwerken.
Knut is het hiermee eens.La Mila Pyrocluster
Waarom denk je dat ik een abbo heb.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op fok heb je die altijd netjes uit gezet neem ik aan?
Daarom vroeg ik ook altijd, aangezien je pas sinds kort je abbo hebt.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een abbo heb.
Vakkundig blokkeer ik hiermee je voorgenomen TR. GGMM is vast trots op mij.
quote:Op maandag 30 januari 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
Vakkundig blokkeer ik hiermee je voorgenomen TR.
Pas op! Opper is aanwezig.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:38 schreef Saind het volgende:
Ik zie niet in waarom je geen adblocker zou gebruiken op fok
Natuurlijk wel.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Met een sample size van een paar honderd kinderen is het ook niet meer belangrijk wat het specifieke dieet is. Gemiddeld is er gewoon een significant effect
Is officieel verboten door Danny op straffe van ban. Is natuurlijk niet te handhaven.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:38 schreef Saind het volgende:
Ik zie niet in waarom je geen adblocker zou gebruiken op fok
quote:Op maandag 30 januari 2017 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is officieel verboten door Danny op straffe van ban. Is natuurlijk niet te handhaven.
Maar met een groot leger aan nsb'ers houdt ie FOK wel stevig in de arm, nietwaar?quote:Op maandag 30 januari 2017 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is officieel verboten door Danny op straffe van ban. Is natuurlijk niet te handhaven.
Diss van de dagquote:Op maandag 30 januari 2017 11:39 schreef Typisch het volgende:
haten op betalen voor je muziek maar dan vervolgens wel een abo nemen bij fok
onlogod
Nee hoor, ik begrijp heel goed dat mensen addblockers gebruiken.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:39 schreef Saind het volgende:
[..]![]()
Nou goed zolang jij geen TR maakt ben ik veilig
Nee. Geld geven aan Dannyquote:Op maandag 30 januari 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een abbo heb.
Vakkundig blokkeer ik hiermee je voorgenomen TR. GGMM is vast trots op mij.
Dat abo was noodzakelijk kwaad voor het behalen van mijn recordquote:Op maandag 30 januari 2017 11:39 schreef Typisch het volgende:
haten op betalen voor je muziek maar dan vervolgens wel een abo nemen bij fok
onlogod
Heb 'm wel eens uitgezet, kreeg ik een ad die ongevraagd kankerhard geluid begon te pompenquote:Op maandag 30 januari 2017 11:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, ik begrijp heel goed dat mensen addblockers gebruiken.
Haha paar x afgezet , de tokkie.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt bizar dat die gast nog niet financieel onafhankelijk is
pittig gefaald ergens
Eensquote:Op maandag 30 januari 2017 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb 'm wel eens uitgezet, kreeg ik een ad die ongevraagd kankerhard geluid begon te pompen
Dat ging me te ver
quote:Op maandag 30 januari 2017 11:41 schreef Typisch het volgende:
ik ben wel fan van diensten als spotify en netflix
vind de bedragen die je moet neertellen ook best prima
mooie service en werkt als een tiet
Eens, en ik heb er meer dan genoeg aan om alles legaal te doen.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:41 schreef Typisch het volgende:
Tedgodquote:Op maandag 30 januari 2017 11:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt bizar dat die gast nog niet financieel onafhankelijk is
pittig gefaald ergens
Ik download liever alles voor series en films. Betere kwaliteit en netflix heeft een beperkt aanbod.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:41 schreef Typisch het volgende:
Schoonouders hebben nu HBO dus daar kaap ik het Go accountje ook van.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eens, en ik heb er meer dan genoeg aan om alles legaal te doen.
Je hebt ook soundcloudgodquote:Op maandag 30 januari 2017 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Daarbij moet je betalen () voor Spotify. En youtube is gewoon gratis.
Medebeheerder van fok, neukt hoertjes in Thailand van het geld dat Danny hem betaalt heeft om uit te kopen.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:43 schreef onlogisch het volgende:
In het kort, wat was het verhaal van Ted ook alweer?
uitgekochtquote:Op maandag 30 januari 2017 11:43 schreef onlogisch het volgende:
In het kort, wat was het verhaal van Ted ook alweer?
Alles valt of staat met kennis van je voedingsbehoeften. Zolang die er niet is bij mensen is het niet gek dat je enerzijds negatieve effecten ziet bij mensen die geen vlees eten en anderzijds bij mensen die dat wel doen. Vlees kan in die zin prima een voedingsbehoefte afdekken die de gemiddelde vegetariër niet afdekt door een gebrek aan kennis. Dat maakt vlees op zichzelf nog geen onmisbaar ingrediënt.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Het bewijst dat kinderen die vegetarisch worden opgevoed gemiddeld gezien korter zijn. Dat lijkt me wel belangrijk. Zou kunnen dat je dat kunt oplossen met goede voorlichting maar de situatie nu is wel duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |