Hangt wel een beetje van je interieur af of dat ook mooi is. De meeste goedkopere speakers hebben een afschuwelijk design.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt echt veel beter gewoon goede stereo speakers kopen. 2 goeie vloerstaande speakers is echt superieur aan bijna alles
Wat vind je voor babyboomers makker?quote:Op maandag 30 januari 2017 11:31 schreef Typisch het volgende:
geen idee waarom onlo maar vind dat echt wat voor babyboomers eigenlijk
natuurlijk is dat dan nog wel belangrijkquote:Op maandag 30 januari 2017 11:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Met een sample size van een paar honderd kinderen is het ook niet meer belangrijk wat het specifieke dieet is. Gemiddeld is er gewoon een significant effect
Er zijn diverse aanvliegpunten. Wil je het vanuit CO2 oogpunt doen, dan kies je misschien een ander middel dan wanneer je het volledig vanuit ecologisch perspectief voor de regenwouden wil doen. Zoveel facetten die meespelen, best wel boeiend.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar ben ik allemaal van op de hoogte ja. Daarom moet je het minder industrieel maken, maar niet duurder door een tax. Het minder industrieel verwerken zal ook al voor een prijsverhoging zorgen.
Hij heeft een budget van 500 ofzo. Krijg je echt prima speakers voor, ipv een (altijd kutte) soundbarquote:Op maandag 30 januari 2017 11:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hangt wel een beetje van je interieur af of dat ook mooi is. De meeste goedkopere speakers hebben een afschuwelijk design.
constant youtuben voor muziekquote:Op maandag 30 januari 2017 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind je voor babyboomers makker?
Ik snap niet welke stelling je hier precies mee bevecht?quote:Op maandag 30 januari 2017 11:13 schreef Saind het volgende:
Had het er laatst over met een maatje met een boerderij
die hebben wat weilanden met Maïs staan omdat dat verplicht is. Dus die beesten krijgen gras en maïs dat ze gewoon zelf verbouwen. Kopen zo goed als nooit voer in.
Kei onverantwoord inderdaad
Soundbar is ook goed hoorquote:Op maandag 30 januari 2017 11:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij heeft een budget van 500 ofzo. Krijg je echt prima speakers voor, ipv een (altijd kutte) soundbar
Ik ben echt wel tevreden met mijn soundbar. Maar goed misschien zijn mijn eisen wat dat betreft niet zo hoog.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij heeft een budget van 500 ofzo. Krijg je echt prima speakers voor, ipv een (altijd kutte) soundbar
Het bewijst dat kinderen die vegetarisch worden opgevoed gemiddeld gezien korter zijn. Dat lijkt me wel belangrijk. Zou kunnen dat je dat kunt oplossen met goede voorlichting maar de situatie nu is wel duidelijkquote:Op maandag 30 januari 2017 11:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
natuurlijk is dat dan nog wel belangrijk
Je zegt toch net dat koeien slecht zijn voor het regenwoud ofzoquote:Op maandag 30 januari 2017 11:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet welke stelling je hier precies mee bevecht?
Welke muziek luister jij die daar niet op staat?quote:Op maandag 30 januari 2017 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Ik niet. Ik geef mij zelf liever een ruimere keuze dan de beperkingen van Spotify.
Wat voor muziek luister jij dan wat je niet kunt vinden op Spotify?quote:Op maandag 30 januari 2017 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Ik niet. Ik geef mij zelf liever een ruimere keuze dan de beperkingen van Spotify.
Spotify is ook gratis, Kermit de Kikker.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Daarbij moet je betalen () voor Spotify. En youtube is gewoon gratis.
Hardcore/Goaquote:Op maandag 30 januari 2017 11:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke muziek luister jij die daar niet op staat?
Je hoeft niet te betalen, je kunt ook gratis luisteren met reclames. Reclames die je sowieso op youtube hebt.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Daarbij moet je betalen () voor Spotify. En youtube is gewoon gratis.
Online luisteren met adblocker, wollaaaa premiumquote:Op maandag 30 januari 2017 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spotify is ook gratis, Kermit de Kikker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |