betere kwaliteit, merk je toch geen reet van johquote:Op maandag 30 januari 2017 11:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik download liever alles voor series en films. Betere kwaliteit en netflix heeft een beperkt aanbod.
KORTERquote:Op maandag 30 januari 2017 11:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit antwoord valt onder de categorie: mand.
Onlogisch op een gemiddelde zaterdag:quote:Op maandag 30 januari 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem een zegeltje Alice en laat dit op je inwerken.
Knut is het hiermee eens.La Mila Pyrocluster
Kapi, ik vind dit echt een waanzinnig saaie discussie.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alles valt of staat met kennis van je voedingsbehoeften. Zolang die er niet is bij mensen is het niet gek dat je enerzijds negatieve effecten ziet bij mensen die geen vlees eten en anderzijds bij mensen die dat wel doen. Vlees kan in die zin prima een voedingsbehoefte afdekken die de gemiddelde vegetariėr niet afdekt door een gebrek aan kennis. Dat maakt vlees op zichzelf nog geen onmisbaar ingrediėnt.
Ik 0 euroquote:Op maandag 30 januari 2017 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
betere kwaliteit, merk je toch geen reet van joh
verder vind ik de functies heerlijk die er voor zorgen dat ik het overal gewoon zo kan kijken
bij vriendin, bij mij thuis, bij mijn pa, in het ov
ik betaal 3 euro per maand aan netflix
quote:
Op de healthyblogs is anders anders behooorlijk interessant hooor!!!!quote:Op maandag 30 januari 2017 11:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Kapi, ik vind dit echt een waanzinnig saaie discussie.
Het boeit me echt geen reet. Laten we ophouden.
betaalt heeft?quote:Op maandag 30 januari 2017 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Medebeheerder van fok, neukt hoertjes in Thailand van het geld dat Danny hem betaalt heeft om uit te kopen.
Jawel joh. 60 inch tv op mn kamerquote:Op maandag 30 januari 2017 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
verder vind ik de functies heerlijk die er voor zorgen dat ik het overal gewoon zo kan kijken
Onlogisch op een gemiddelde zaterdag:quote:Op maandag 30 januari 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem een zegeltje Alice en laat dit op je inwerken.
Knut is het hiermee eens.La Mila Pyrocluster
Netflix kun je in steeds meer gevallen ook HD kijken.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
ditquote:
krijg lekker de tering johquote:Op maandag 30 januari 2017 11:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel joh. 60 inch tv op mn kamer. Met MadVR kun je via gfx hardwarematig en softwarematig de kwaliteit aanzienlijk verbeteren.
Dat kan alleen in de app tochquote:Op maandag 30 januari 2017 11:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Netflix kun je in steeds meer gevallen ook HD kijken.
Nu je Netflix ook offline kunt kijken is het nog beter geworden.
Wtfquote:Op maandag 30 januari 2017 11:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch op een gemiddelde zaterdag:
heb het nog niet gebruiktquote:
Agreed. Maar vind het wel interessante discussie. Vlees is lekker, maar om zomaar een tax op vlees als waanzin af te schilderen is echt wel te kort door de bocht.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Kapi, ik vind dit echt een waanzinnig saaie discussie.
Het boeit me echt geen reet. Laten we ophouden.
Ik heb met geen woord gerept over een taxquote:Op maandag 30 januari 2017 11:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Agreed. Maar vind het wel interessante discussie. Vlees is lekker, maar om zomaar een tax op vlees als waanzin af te schilderen is echt wel te kort door de bocht.
Ben het met je eens. Ik betaal met plezier voor Spotify en Netflix.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zonder enig onderzoek ben ik al tegen om Thieme en Klaver mad zien te worden.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Agreed. Maar vind het wel interessante discussie. Vlees is lekker, maar om zomaar een tax op vlees als waanzin af te schilderen is echt wel te kort door de bocht.
quote:Op maandag 30 januari 2017 11:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
krijg lekker de tering joh
elke discussie op tech gebied kom je met deze shit aan
Ja, downloaden naar mijn tablet zodat ik onderweg (bijv in het vliegtuig) kan kijken wat ik wil.quote:
Waarvan akte.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb met geen woord gerept over een tax
dat is wel echt genot jaquote:Op maandag 30 januari 2017 11:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, downloaden naar mijn tablet zodat ik onderweg (bijv in het vliegtuig) kan kijken wat ik wil.
Heeft niet zoveel met links of rechts te maken. Het is geen kwestie van filosofie, maar gewoon van feiten.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zonder enig onderzoek ben ik al tegen om Thieme en Klaver mad zien te worden.
Maakt het eigenlijk voor het eerst een alternatief voor illegaal downloaden.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is wel echt genot ja
erg logische functie die ze waarschijnlijk al lang in de kast hadden staan
Weet alleen nog niet wat ik nu ga bingen. Kijk nu thuis Brussel via KPN.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is wel echt genot ja
erg logische functie die ze waarschijnlijk al lang in de kast hadden staan
Zie mijn pi.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met links of rechts te maken. Het is geen kwestie van filosofie, maar gewoon van feiten.
Ik vond black sails verrassend goedquote:Op maandag 30 januari 2017 11:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet wat ik nu ga bingen. Kijk nu thuis Brussel via KPN.
Battlestar Galactica.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet wat ik nu ga bingen. Kijk nu thuis Brussel via KPN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |