Ik lees uit het artikel niet dat het al 'industrieel erfgoed' is, alleen dat men in de politiek in 2009 met die gedachte speelde. Onduidelijk is wat er van dit voornemen terecht is gekomen; ik lees er in de pitch niets over. Misschien goed om die vraag te stellen aan Collin.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:03 schreef marathon2000 het volgende:
Over de fam. vd Tuijn/OG Roosendaal:
In een stuk uit BN de Stem uit 2009 wordt gesproken dat het OG 'industrieel erfgoed' is, en daar zijn de v/d Tuijntjes niet blij mee.
Als dit nog steeds de status van het pand is, is het inderdaad slecht verkoopbaar.
Mijn portemonnee blijft dicht.
http://www.bndestem.nl/re(...)de-toekomst-1.330062
In ieder geval lijkt het complex momenteel geen status van gemeentelijk- of rijksmonument te hebben:quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:56 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik lees uit het artikel niet dat het al 'industrieel erfgoed' is, alleen dat men in de politiek in 2009 met die gedachte speelde. Onduidelijk is wat er van dit voornemen terecht is gekomen; ik lees er in de pitch niets over. Misschien goed om die vraag te stellen aan Collin.
Heb je al eens uitgerekend wat je bij bijv. Collin cumulatief betaalt als percentage van je inleg, met name bij langere looptijden? Dan valt GvE eigenlijk nog best meequote:
En bovendien goedkoper dan 2 projecten van GVE van 60mndquote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:59 schreef OpDieFiets het volgende:
[..]
Heb je al eens uitgerekend wat je bij bijv. Collin cumulatief betaalt als percentage van je inleg, met name bij langere looptijden? Dan valt GvE eigenlijk nog best mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door amp25 op 31-01-2017 18:35:17 ]
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:33 schreef Ernie58 het volgende:
@amp25
Graag even bovenste stukje (de quote) ook in spoiler zetten.
Vraag me af wanneer ze online komen. Heb bij crowdestate vaker project binnenkort beschikbaar gezien om vervolgens nooit online te komenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik wordt ook niet enthousiast van dat project in zonne-energiesystemen. Voor 4,5 jaar investeren tegen slechts 5% rente met eenmalige kosten van 2% in een product waar ik geen kennis van heb.
Waar ik wel enthousiast van wordt is het nieuwste project van Crowdestate dat in de steigers staat: https://www.crowdestate.nl/projecten
Voor 36 maanden investeren tegen 7% rente met slechts eenmalige kosten van 0.9%
Bovendien zijn er meer zekerheden met het eerste hypotheekrecht en een LTV van slechts 56%
Voor een appartementsgebouw durf ik met deze zekerheden wel in te stappen, ondanks dat ik niet op de hoogte ben van de Duitse huursector.
Voorlopig beperk ik mijn CF investeringen zodat ik een mooi bedrag klaar heb staan wanneer dit project vrijgegeven wordt.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:26 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Vraag me af wanneer ze online komen. Heb bij crowdestate vaker project binnenkort beschikbaar gezien om vervolgens nooit online te komen
ik zou altijd kiezen voor spreidingquote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voorlopig beperk ik mijn CF investeringen zodat ik een mooi bedrag klaar heb staan wanneer dit project vrijgegeven wordt.
3 start ups in Oeganda, verliesjaren, grote klant weg, reorganisatie welke nog doorwerkt, ik mis de focus, wellicht een gepassioneerd ondernemer die overal kansen ziet, derhalve in mijn ogen het van alles en nog wat, zorg dat je de beste wordt in je core business, nog geen go voor mijquote:Op dinsdag 31 januari 2017 10:37 schreef OpDieFiets het volgende:
[..]
Eh... ja, en in 2012-2014. Dus eigenlijk is er sinds 2012 alleen in 2015 GEEN verlies gemaakt.
Al lezend was ik best enthousiast tot ik bij het hoofdstuk "Risico" kwam, waar ik lees over verlies in 4 van de laatste 5 jaar, een wegvallende grote klant, en problemen met de afwikkeling van een deelneming in Oeganda.
Mij niet gezien, ondanks de "gun factor" van dit project...
http://www.bndestem.nl/re(...)portschool-1.6077321quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:56 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik lees uit het artikel niet dat het al 'industrieel erfgoed' is, alleen dat men in de politiek in 2009 met die gedachte speelde. Onduidelijk is wat er van dit voornemen terecht is gekomen; ik lees er in de pitch niets over. Misschien goed om die vraag te stellen aan Collin.
Eerlijk gezegd neig ik naar ja. Mochten er tekorten ontstaan dan is er altijd die distilleerderij nog en 'iets' zal dat hok zelfs bij liquidatieverkoop nog wel opbrengen lijkt me.
Vol dus. Maar goed dat wij tot de Innercrowd horen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:05 schreef marathon2000 het volgende:
Zojuist online gegaan, eens kijken hoe snel deze nu vol loopt:
https://www.collincrowdfund.nl/van-heerdt-verbeek-motoren/
Op de vraag waarom een verhoogde D&B score wordt genoteerd:
Geachte investeerder,
Hartelijk dank voor uw vraag. Naar aanleiding van uw vraag heb ik contact gezocht met Dun & Bradstreet, aangezien zij het beste de D&B-score kunnen toelichten. Er blijkt bij D&B geen financiële informatie beschikbaar te zijn van Van Heerdt & Verbeek Motoren, aangezien deze vof niet verplicht is haar cijfers te deponeren.
Het ontbreken van deze informatie kan tot een lagere D&B-score leiden. Voor verdere informatie over de totstandkoming van de D&B-score verwijzen we u naar de website van Dun & Bradstreet.
Met vriendelijke groet, Collin Crowdfund
Publiceer dan geen D&B...
Heel curieuze reactie van Collin. In de eerste plaats omdat zij blijkbaar naar aanleiding van de vraag nog bij D&B na moeten gaan vragen wat nou eigenlijk de motivatie achter de "verhoogd risico" rating was. Bovendien betekent het antwoord van D&B dat er voor dit project feitelijk dus geen externe beoordeling van de cijfers heeft plaatsgevonden.quote:
Mee eens!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |