Dat zijn de relaties van de ondernemer, de werknemers, zzp coaches van Collin en hun relaties.En soms ook de fok lezersquote:Op maandag 6 februari 2017 11:14 schreef dyna18 het volgende:
Waaruit bestaat trouwens de inner crowd bij Collin?
Zijn dat relaties van de ondernemer, of is er een vaste groep investeerders bij Collin die elk project van te voren toegespeeld krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:47 schreef obligataire het volgende:
Nu we het toch over zzp coaches hebben:Hij staat nog wel gewoon op de site als coach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet helemaal rustig, toch weer een project bij Collin met betalingsproblemenquote:Op maandag 6 februari 2017 17:17 schreef marathon2000 het volgende:
Op deze rustige CFmaandag toch nog een projectje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks! Ik was nog net optijd.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:17 schreef marathon2000 het volgende:
Op deze rustige CFmaandag toch nog een projectje: LAH Zambia (4% 12mnd):
https://www.lendahand.com(...)tte-chanda-chinzewe/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2017 18:54 schreef leolinedance het volgende:
Default bij GvE:Heb je een mailtje gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Uiteraard, hoe had ik het anders kunnen weten?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 18:09 schreef MG76 het volgende:
[..]
Niet helemaal rustig, toch weer een project bij Collin met betalingsproblemenOei. En deze leningneemster heeft ook nog een grote obligatielening-naast deze Collin lening-waar nog niet op afgelost wordt. Als dit maar goed gaat komen.............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door NaRegenDeZon op 06-02-2017 22:44:27 ]
quote:Op maandag 6 februari 2017 18:54 schreef leolinedance het volgende:
Default bij GvE:Volgens het faillissementsverslag is "de lening waar mevrouw ... Persoonlijk borg voor stond op 30 September via een activa transactie verkocht aan dwmworks4u b.v.".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen toch maar eens via de mail aan GvE om verduidelijking vragen.
Ik heb het ook net gelezen. Ik stuur ook een mailje want er lijkt hier meer aan de hand te zijn.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:43 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Volgens het faillissementsverslag is "de lening waar mevrouw ... Persoonlijk borg voor stond op 30 September via een activa transactie verkocht aan dwmworks4u b.v.".
Sommige weten het al eerder dan het mailtje, en ik wist niet zeker of ik die had maar geen mail dus vandaar, nu gecheckt en heb die idd niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe had ik het anders kunnen weten?
edit: Zojuist het faillisementsverslag gelezen: klik. Er lijkt een luchtje aan te zitten...
Vreemd. Voor particulieren is de drempel 4x zo hoog als voor bedrijven? Ik vermoed een foutje, heb ze even gemaild.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:15 schreef william0199 het volgende:
Een nieuwe op Bouwaandeel / ¤ 2.00.000 / 24 maanden / 6% / zekerheid: 1e hypotheek
http://bouwaandeel.nl/monumentale-watertoren/
Deze kunnen we overslaan, investeren vanaf ¤ 100.000
Volgens mij zit de lening nu in de nieuwe bv. Met dus als doel deze door te betalen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:43 schreef ETphonehome het volgende:
Volgens het faillissementsverslag is "de lening waar mevrouw ... Persoonlijk borg voor stond op 30 September via een activa transactie verkocht aan dwmworks4u b.v.".
Bijzonder. Met 5k pp heb je toch een veel grotere vijver om uit te vissen lijkt me.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:38 schreef tiara1977 het volgende:
[..]
Vreemd. Voor particulieren is de drempel 4x zo hoog als voor bedrijven? Ik vermoed een foutje, heb ze even gemaild.
Edit; Vrijwel gelijk antwoord terug, de 100k blijkt wel te kloppen. Boven de 100k valt buiten AFM toezicht, binnen AFM toezicht mogen ze maar max 5k per particulier ophalen. Ze zijn bang dat het met max 5k pp te lang duurt voor ie vol is, dus willen ze minimaal 100k per particulier.
Dat denk ik ook als ik het zo lees alleen de curator kan er nog wel een stokje voor steken daar hij een onderzoek gaat doen of 5000 euro wel de juiste prijs is geweest die de oude B.V. van de nieuwe B.V. bedongen heeft voor de overgenomen bezittingen en de CF lening. Voor de CF investeerders lijkt me deze constructie niet zo gek maar voor de overige schuldeisers is het veel slechter want die blijven in een lege huls achter die failliet is gegaan.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:59 schreef Speekselklier het volgende:
De
[..]
Volgens mij zit de lening nu in de nieuwe bv. Met dus als doel deze door te betalen.
Als hij in de oude bv zou zitten en hij wordt niet doorbetaald dan zou ze hem persoonlijk moeten terugbetalen. Nu kan ze dat doen via de nieuwe bv. Het LIJKT dus dat het haar bedoeling is om door te betalen.
HA op de persoon is nu toegevoegd als zekerheidquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:07 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuwe Kom
https://www.kapitaalopmaat.nl/Gebruikteauto-nl
Let op: HJN Invest B.V. tekent voor hoofdelijke aansprakelijkheid vanuit de rechtspersoon. De hoofdelijke aansprakelijkheid heeft op dit moment ruim voldoende materiele waarde.
Dus geen H.A. op de persoon zelf.
Aflossing RC krediet (8,5%) tegen een rente van 8,23%; met bijkomende kosten afsluiting lening is hij waarschijnlijk duurder uit dan RC. Maar het is wel een heel klein bedragje met relatief korte looptijd en leuke rente. Mmm, wat te doen...quote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:21 schreef djh77 het volgende:
project van 6K op FNC:
https://www.fundingcircle.com/nl/investor/loans/17545
Schuld loopt op, EV loopt terug. Omzet en winst loopt terug, ik laat hem toch maar gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:28 schreef BillieCF het volgende:
[..]
Aflossing RC krediet (8,5%) tegen een rente van 8,23%; met bijkomende kosten afsluiting lening is hij waarschijnlijk duurder uit dan RC. Maar het is wel een heel klein bedragje met relatief korte looptijd en leuke rente. Mmm, wat te doen...
Ik ben overtuigd, laat 'm lopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 11:30 schreef ITrade het volgende:
[..]
Schuld loopt op, EV loopt terug. Omzet en winst loopt terug, ik laat hem toch maar gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |