ewa bro, lauw dat je naar die clipshoot kwam man #Goudadecity #0182quote:
precies dat. Armoede om hun heen. Enkel olie hebben die staatjes gered. Als dat op is vervallen die in de middeleeuwen.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:37 schreef Taaladvies het volgende:
Dat zie ik helemaal niet zo. Zeventig jaar later zijn de zionisten hard aan het werken om hun eigen staat op te bouwen met een sterke economie, defensie, innovatieve bedrijven, culturele instellingen en universiteiten. Dit inplaats van die lieden die 300 jaar na het slavernijverleden steen en been klagen over iets triviaals als Zwarte Piet.
quote:Op zondag 29 januari 2017 18:08 schreef haan33 het volgende:
Eeuwenlang doen ze al zielig, een minderwaardigheidscomplex is t bijna. Kut van die 6 miljoen doden, dit betreur ik, maar niet blijven hangen in t verleden.
Zelf bezetten ze palestina, is dit een soort van wraak?
klacht: joden met een minderwaardigheidscomplex
quote:Op zondag 29 januari 2017 20:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Onterechte en misplaatste klacht. In heel Europa worden joden structureel geterroriseerd door islamitisch tuig. Steeds meer joden vertrekken noodgedwongen omdat ze hun leven hier niet meer zeker zijn. In Nederland worden alle joodse scholen en synagogen bewaakt door zwaarbewapende agenten vanwege de islamitische dreiging. De islamisering maakt het leven voor joden steeds onaangenamer.
K jouw kont tussen mijn billenquote:Op zondag 29 januari 2017 21:05 schreef DavyE het volgende:
Ja excuus negers hebben ook altijd een slachtoffer rol![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Waarom heb jij er dan last van dat het strafbaar is ?quote:Op zondag 29 januari 2017 21:31 schreef Fushia2 het volgende:
Het feit dat zelfs de holocaust ontkennen strafbaar is zegt genoeg
Ik krijg jeuk over mijn hele lichaam van dit soort mensen, brrrrquote:Op zondag 29 januari 2017 21:04 schreef DavyE het volgende:
Ik zag je vrienden op Schiphol staan. Stelletje proleten.
Gelijk naar guantanamo bay sturen en dat afval woont hier in Nederland.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Omdat ik er wat anders over denk. Niet de holocaust op zich, maar wel aantallen enzo.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarom heb jij er dan last van dat het strafbaar is ?
Joden zijn net wijven. Zij vinden van zichzelf dat ze benadeeld worden "dus mogen ze harder schreeuwen en bitchen zonder konsekwentie".quote:Op zondag 29 januari 2017 18:25 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ze hebben de overtuiging dat zij het beloofde volk zijn en alle niet-joden zijn minderwaardig aan hen. Daarom vinden ze het nodig om altijd te zeiken
Ze zijn al 5000 jaar de lul om niks.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:08 schreef haan33 het volgende:
Eeuwenlang doen ze al zielig, een minderwaardigheidscomplex is t bijna. Kut van die 6 miljoen doden, dit betreur ik, maar niet blijven hangen in t verleden.
Dat weet je niet. Mischien zijn ze in hun natuur wel een erg onplessant volk.quote:
Je kent ze niet maar wel roepen dat ze erg onplessant zijn?quote:Op maandag 30 januari 2017 08:56 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Mischien zijn ze in hun natuur wel een erg onplessant volk.
Ik ken niet veel Joden. Jij wel?
Die aantallen zijn gewoon historische feiten.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik er wat anders over denk. Niet de holocaust op zich, maar wel aantallen enzo.
Mocht Wilders hetzelfde zeggen over joden als het deed met moslims was hij nu al lang vast. Of morsdood.
En dit.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Onterechte klacht.
Joden zijn al millenia lang vervolgd zonder geldige redenen. Ze hebben veel ellende meegemaakt, puur vanwege jaloezie van andere volken. Van mensen zoals TS die niet eens Joden kennen.
Dus jij gelooft?quote:Op maandag 30 januari 2017 10:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar je kunt een volk van God niet vernietigen.
Gezegend zijn zij die Israël zegenen, vervloekt zijn zij die Israël vervloeken. Cf. Numeri 24,9
Volgens mij is het aantal slachtoffers dat omkwam in concentratiekampen wel een paar keer naar beneden bijgesteld, maar zoiets lijkt me ook lastig te achterhalen. Blijft natuurlijk al met al een walgelijke daad.quote:Op maandag 30 januari 2017 10:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die aantallen zijn gewoon historische feiten.
Zou dat uitverkoren volk gelul misschien iets te maken hebben met de wens om ze te vernietigen, die door zo veel groepen mensen gedeeld wordt?quote:Op maandag 30 januari 2017 10:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dit.
Iedereen heeft gepoogd de Joden te vernietigen; de Assyriërs, de Babyloniërs, de Macedoniërs, de Grieken, de Romeinen, de Katholieken, de Protestanten, de Communisten, de Nazi's... maar je kunt een volk van God niet vernietigen.
Gezegend zijn zij die Israël zegenen, vervloekt zijn zij die Israël vervloeken. Cf. Numeri 24,9
quote:Op zondag 29 januari 2017 22:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik er wat anders over denk. Niet de holocaust op zich, maar wel aantallen enzo.
Mocht Wilders hetzelfde zeggen over joden als het deed met moslims was hij nu al lang vast. Of morsdood.
Nou nee; het was de Sovjet-Unie die in 1944 proclameerde dat er 4 miljoen Joden waren vergast in Auschwitz; dit is in het Westen direct als te hoog afgedaan.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:02 schreef Iommi het volgende:
[..]
Volgens mij is het aantal slachtoffers dat omkwam in concentratiekampen wel een paar keer naar beneden bijgesteld, maar zoiets lijkt me ook lastig te achterhalen. Blijft natuurlijk al met al een walgelijke daad.
Oh jazeker wel.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2017 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh jazeker wel.
Morrelen aan de 6 miljoen is geschiedvervalsing. Puur en simpel, de bronnen zijn helder.
Het vmbo belde, je moet je geschiedenisexamen herkansen.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
De getallen van bijvoorbeeld Auschwitz hebben me altijd flink gefascineerd... 1.4 miljoen doden zeg je? In nog geen 5 jaar tijd dat het kamp in gebruik was...quote:Op maandag 30 januari 2017 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
De holocaust ging dieper dan Auschwitz.
Je moet beginnen met de Einsatzgruppen A, B, C, en D die in de Baltische staten, Oekraïne en Wit Rusland ongeveer 2 miljoen mensen hebben geëxecuteerd waaronder 1,3 miljoen Joden. De commandant van Einzatgruppe A meldde trots dat hij Estland 'Judenfrei' had gemaakt.
Dan de Aktion Reinhard kampen Treblinka, Sobibor en Belzec, en de kampen Maidanek, Chelmno, Maly Trostinets en Sajmiste, circa 2 miljoen doden.
Dan Auschwitz, begonnen als kamp voor Poolse militairen, verworden tot dodenfabriek vanaf 1942 en vooral 1944 met de massa exterminatie van o.m. Hongaarse Joden, met een dodental oplopend tot 1,3 miljoen.
Dan nog de doden die gevallen zijn in de werkkampen, en niet te vergeten de slachtoffers van de ettelijke gruwelijke pogroms in Roemenië (Ilasi, bijvoorbeeld), Kroatië (google op Ustasa en Jasenovac dodenkamp) en Hongarije.
De Nazi's zelf schatten het aantal Joden in 1939 in Europa in op 13 miljoen; in 1945 waren die er bij lange niet meer.
De Holocaust is een feit en heeft 6 miljoen Joden het leven gekost.
Ze willen zo graag "de nieuwe joden" zijn.quote:Op maandag 30 januari 2017 20:28 schreef detaris het volgende:
Lopen moslims nu te janken over een slachtofferrol?
Ah oké, bedankt voor deze geschiedenislesquote:Op maandag 30 januari 2017 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee; het was de Sovjet-Unie die in 1944 proclameerde dat er 4 miljoen Joden waren vergast in Auschwitz; dit is in het Westen direct als te hoog afgedaan.
Het getal van 6 miljoen in totaal (Einsatzgruppen, Aktion Reinhard, Auschwitz, dodenmarsen en werkkampen) is binnen de serieuze geschiedschrijving onomstreden en via o.a. Duitse bronnen gewoon te achterhalen.
de media doet er goed aan meequote:Op maandag 30 januari 2017 23:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ze willen zo graag "de nieuwe joden" zijn.Stelletje stumperds
Lol alle ellende en ook nog het bolsjewisme. Iets wat jij niet eens correct weet te schrijven laat staan begrijpt wat het betekend. Bolsjewisme is simpel gezegd nationaal communisme en dat tiert wellig in het middenoosten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:26 schreef corehype het volgende:
[..]
Dat komt omdat joden verantwoordleijk zijn voor ALLE ellende op de wereld en gesubsidieerd worden door de Goyim (zie Rotschilds en Bolsjewiks)
QFT.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:37 schreef Taaladvies het volgende:
Dat zie ik helemaal niet zo. Zeventig jaar later zijn de zionisten hard aan het werken om hun eigen staat op te bouwen met een sterke economie, defensie, innovatieve bedrijven, culturele instellingen en universiteiten. Dit inplaats van die lieden die 300 jaar na het slavernijverleden steen en been klagen over iets triviaals als Zwarte Piet.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:32 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Lol alle ellende en ook nog het bolsjewisme. Iets wat jij niet eens correct weet te schrijven laat staan begrijpt wat het betekend. Bolsjewisme is simpel gezegd international communisme.
Wat moet witte letters op n zwarte achtergrond met n foto van een baard ernaast nou zeggen?quote:
Ja leuk allemaal maar we hebben het nu over geniepige joden die de wereld heerschen en geen moslims.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:44 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Wat moet witte letters op n zwarte achtergrond met n foto van een baard ernaast nou zeggen?
Het slaat nergens op, behalve dat Marx een jood was en het gehele communisme van hem is af te leiden. Maar hij had ook een baard dus kan je net zo goed zeggen dat baarden verantwoordelijk zijn.
Daarnaast is juist voor een moslim niks zo beledigends als de waarheid. Zie maar:
*allah bestaat niet.
*mohammed had geen visioenen maar toevallen.
*de koran is niet door allah of mohammed geschreven.
*Mekka is heilig omdat de stad Mekka dat eiste.
Etc.
Begint nu je moslim schizofrenie wat op te spelen? Want omdat juist moslims de waarheid niet aan kunnen hebben ze bovengemiddeld last van schizofrenie. En dat loopt los rond in Nederland manmanman ga toch naar school of de grote zandbak.
*geniepige moslims.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:53 schreef corehype het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal maar we hebben het nu over geniepige joden die de wereld heerschen en geen moslims.
Maar boeien, wat boeit het jou?quote:
Ben jij terug?quote:Op zondag 29 januari 2017 18:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
ewa bro, lauw dat je naar die clipshoot kwam man #Goudadecity #0182
Ik zit als Germaan natuurlijk niet te wachten op geniepige vreemde groepen. Groepen waarvan de individuen overeenkomstige belangen nastreven die mijn belevingswereld willen veranderen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:22 schreef corehype het volgende:
[..]
Maar boeien, wat boeit het jou?
Jij gelooft in Wodan
Verhuis dan lekker naar Rusland.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:28 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Ik zit als Germaan natuurlijk niet te wachten op geniepige vreemde groepen. Groepen waarvan de individuen overeenkomstige belangen nastreven die mijn belevingswereld willen veranderen.
Wanneer ze er toch zijn gekomen en aan invloed willen winnen (zoals nu de moslims) dan kan ik er als een uit de klei getrokken Germaan daar niet meer omheen en moet ik er wel aandacht aanbesteden, inzovere boeien de 'geniepige' moslims mij. Als ongewenst in Nederland.
Tot hier dacht ik dat je het over moslims of negers had.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:08 schreef haan33 het volgende:
Nee ik wil dat jij verhuist. Ik kom namelijk voort uit de Nederlandse maatschappij en cultuur en woon in Nederland. Jij bent gevormd door een vreemde cultuur en je voorouders dragen en gaven jou normen waarden die niet stroken met de Nederlandse maatschappij.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:39 schreef corehype het volgende:
[..]
Verhuis dan lekker naar Rusland.
Ja want iedereen die geen jodenknuffelaar is, is een moslim of buitenlanderquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:51 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Nee ik wil dat jij verhuist. Ik kom namelijk voort uit de Nederlandse maatschappij en cultuur en woon in Nederland. Jij bent gevormd door een vreemde cultuur en je voorouders dragen normen waarden die niet stroken met de Nederlandse maatschappij.
Vandaar dat ik vind dat jij beter kan verhuizen.
Een hele apart conclussie maak je hier. Ga wat nuttigs doen en ga toch je koffer pakken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:53 schreef corehype het volgende:
[..]
Ja want iedereen die geen jodenknuffelaar is, is een moslim of buitenlander
Nieuw op het forum zeker?
Als het al eons gebeurt moet er toch wel een reden voor zijn, hmmmquote:Op maandag 30 januari 2017 09:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Onterechte klacht.
Joden zijn al millenia lang vervolgd zonder geldige redenen. Ze hebben veel ellende meegemaakt, puur vanwege jaloezie van andere volken. Van mensen zoals TS die niet eens Joden kennen.
Dezelfde reden als bij de moslims. De joden pleegden vergelijkbaar laf tereur in het Romeinse rijk als de moslims nu in het westen doen. Ze staken met dolken Romeinse burgers neer en pleegden een groot scale aan tereur. Met het gevolg een grootschallige Romeinse vervolging en de resulteerde verdrijving van joodse grond.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:56 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Als het al eons gebeurt moet er toch wel een reden voor zijn, hmmm
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zelotenquote:Zeloten zagen zichzelf als 'ijveraars' voor de heiligheid van de naam van God. Dat hield voor hen concreet in dat zij geen heer boven zich wilden erkennen dan God alleen. De consequentie daarvan is dat zij het keizerlijk gezag (en de Romeinse overheersing in het algemeen) als godslasterlijk ervoeren. Zij weigerden dan ook belasting te betalen. De meest extreme Zelotische beweging was die van de Sicariërs, die met een dolk (Lat. sica) aanslagen pleegden op hooggeplaatste Joden die goede contacten onderhielden met de Romeinse bezetter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |