ewa bro, lauw dat je naar die clipshoot kwam man #Goudadecity #0182quote:
precies dat. Armoede om hun heen. Enkel olie hebben die staatjes gered. Als dat op is vervallen die in de middeleeuwen.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:37 schreef Taaladvies het volgende:
Dat zie ik helemaal niet zo. Zeventig jaar later zijn de zionisten hard aan het werken om hun eigen staat op te bouwen met een sterke economie, defensie, innovatieve bedrijven, culturele instellingen en universiteiten. Dit inplaats van die lieden die 300 jaar na het slavernijverleden steen en been klagen over iets triviaals als Zwarte Piet.
quote:Op zondag 29 januari 2017 18:08 schreef haan33 het volgende:
Eeuwenlang doen ze al zielig, een minderwaardigheidscomplex is t bijna. Kut van die 6 miljoen doden, dit betreur ik, maar niet blijven hangen in t verleden.
Zelf bezetten ze palestina, is dit een soort van wraak?
klacht: joden met een minderwaardigheidscomplex
quote:Op zondag 29 januari 2017 20:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Onterechte en misplaatste klacht. In heel Europa worden joden structureel geterroriseerd door islamitisch tuig. Steeds meer joden vertrekken noodgedwongen omdat ze hun leven hier niet meer zeker zijn. In Nederland worden alle joodse scholen en synagogen bewaakt door zwaarbewapende agenten vanwege de islamitische dreiging. De islamisering maakt het leven voor joden steeds onaangenamer.
K jouw kont tussen mijn billenquote:Op zondag 29 januari 2017 21:05 schreef DavyE het volgende:
Ja excuus negers hebben ook altijd een slachtoffer rol![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Waarom heb jij er dan last van dat het strafbaar is ?quote:Op zondag 29 januari 2017 21:31 schreef Fushia2 het volgende:
Het feit dat zelfs de holocaust ontkennen strafbaar is zegt genoeg
Ik krijg jeuk over mijn hele lichaam van dit soort mensen, brrrrquote:Op zondag 29 januari 2017 21:04 schreef DavyE het volgende:
Ik zag je vrienden op Schiphol staan. Stelletje proleten.
Gelijk naar guantanamo bay sturen en dat afval woont hier in Nederland.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Omdat ik er wat anders over denk. Niet de holocaust op zich, maar wel aantallen enzo.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarom heb jij er dan last van dat het strafbaar is ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |