Je zult ook nooit een moslim een aanslag door een jihadist horen afkeuren. Salah Abdeslam kon nog maanden als volksheld in Molenbeek leven na de aanslagen, dat was daar een publiek geheim. Een crimineel blijft toch een 'broeder' en die geef je niet aan bij de autoriteiten. Die instelling stuit veel mensen tegen de borst.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:20 schreef NgInE het volgende:
[..]
Tja, ik zie de gemiddelde moslim in Nederland niet oorlogszuchtig om zich heen zwaaien als er weer zo een heiden langs komt. Natuurlijk zijn er wel veel gevallen geweest van terroristische aanslagen, uitgevoerd door mensen die vinden dat ze moslim zijn. Het sentiment daarachter heeft meer te maken met geopolitiek (al dat gedoe in het Midden Oosten) dan met religie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
Mwa, hij won de verkiezingen maar de popular vote ging naar Clinton. Tuurlijk is Trump democratisch gekozen en mag hij dit doen, maar minimaal de helft van de bevolking walgt van de beste man. Ik las in een artikel vandaag dat Trump steeds meer trekjes gaat vertonen van een autoritair regime. Daar is meestal weinig democratisch aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Amerika is een democratie en uiteindelijk is dit gewoon het beleid waar het volk voor gekozen heeft. Hij zei dat hij de immigratie van moslims wilde beperken, hij won de verkiezingen, dit is waar men voor gekozen heeft, deal with it.
Gezinsplanning? Wat mogen we daar onder verstaan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:30 schreef halfway het volgende:
Onze regering heeft vandaag 10 miljoen toegezegd voor gezinsplanning in een apenland omdat trump die opgeheven heeft.
Jij wil beweren dat daar geen apen leven?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:32 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Gezinsplanning? Wat mogen we daar onder verstaan?
En apenland? Doe even normaal zeg.
Ik weet niet waar het over gaat. Welk land? En wat is gezinsplanning? Is het juist geen anticonceptie maatregel?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:33 schreef halfway het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat daar geen apen leven?
Als je Californië eraf haalt wint Trump de popular vote met 3 miljoen stemmen. Je kunt niet 1 hippiestaat het beleid uit laten stippelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa, hij won de verkiezingen maar de popular vote ging naar Clinton. Tuurlijk is Trump democratisch gekozen en mag hij dit doen, maar minimaal de helft van de bevolking walgt van de beste man. Ik las in een artikel vandaag dat Trump steeds meer trekjes gaat vertonen van een autoritair regime. Daar is meestal weinig democratisch aan.
Overigens ook wel lafjes dat hij landen als Egypte en Saudi-Arabië niet op die lijst zet. Ben benieuwd waar het gaat eindigen met Trump. Tot nu toe is het gekker dan in een film allemaal.
In ons land leven ook apen hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:33 schreef halfway het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat daar geen apen leven?
Doet er toch allemaal niet toe man, dat geld komt toch niet waar het zijn moet!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:34 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat. Welk land? En wat is gezinsplanning? Is het juist geen anticonceptie maatregel?
Ja, fantastische job, werknemers van hi-tech bedrijven gaan op vakantie en kunnen het land niet meer in...quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
Waar ik eerst ernstige twijfels had om wilders te stemmen, heeft trump mij positief verrast. Laten wij hopen dat ome greet ook Nederland in volle glorie kan herstellen!! Grenzen dicht, alle buitenlanders eruit en geen cent naar europa!!! 111!
Jaja in Europa stonden ook allemaal raketgeleerden aan de poort, het resultaat kun je in Ter Apel zien.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ja, fantastische job, werknemers van hi-tech bedrijven gaan op vakantie en kunnen het land niet meer in...
Trump heeft het ook wat makkelijker.. Obama had geen meerderheid in het parlement als ik het goed heb, waardoor hij maar weinig echt voor elkaar kreeg. Daarom kan Trump ook zo makkelijk van Obamacare af. Overigens voor mij een van de zovele tekenen dat Amerikanen een krankzinnig volk zijn. Waarom zou je miljoenen van de armste Amerikanen een ziektekostenverzekering willen ontzeggen? Al die Republikeinen lopen op zondag schijnheilig Jezus-liedjes te zingen, maar qua gedrag is er weinig christelijks aan. Eng volkquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:32 schreef Oorlogsheld het volgende:
Helemaal fantastisch! Trump doet in een week waar Obama een jaar voor nodig zou hebben.
Ja goed tochquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ja, fantastische job, moslimterroristen gaan op vakantie en kunnen het land niet meer in...
Het gaat hier om: Trump Bans U.S. Funding For Groups That 'Promote' Abortion Overseasquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:34 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat. Welk land? En wat is gezinsplanning? Is het juist geen anticonceptie maatregel?
twitter:Independent twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 17:21:10Theresa May refuses to condemn Donald Trump's refugee ban https://t.co/gRFYQ9ehOg https://t.co/yg7sHT49aK reageer retweet
Kwamen die met een H-1B visa binnen?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:38 schreef halfway het volgende:
[..]
Jaja in Europa stonden ook allemaal raketgeleerden aan de poort, het resultaat kun je in Ter Apel zien.
Ze zijn niet eng, hun leven is gewoon anders. Als je op het platteland woont, dan zul je eerder Trump stemmen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Trump heeft het ook wat makkelijker.. Obama had geen meerderheid in het parlement als ik het goed heb, waardoor hij maar weinig echt voor elkaar kreeg. Daarom kan Trump ook zo makkelijk van Obamacare af. Overigens voor mij een van de zovele tekenen dat Amerikanen een krankzinnig volk zijn. Waarom zou je miljoenen van de armste Amerikanen een ziektekostenverzekering willen ontzeggen? Al die Republikeinen lopen op zondag schijnheilig Jezus-liedjes te zingen, maar qua gedrag is er weinig christelijks aan. Eng volk
Wat is dit voor rare beredenering?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je Californië eraf haalt wint Trump de popular vote met 3 miljoen stemmen. Je kunt niet 1 hippiestaat het beleid uit laten stippelen.
GODWIN JIJ BENT AFquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:37 schreef NgInE het volgende:
[..]
Deze is goed gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik begin het liefst een gesprek met een Godwin. Voor de rest is het echt een mooie plaat.quote:
Rare beredenering? Daarom zijn kiesmannen uitgevonden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare beredenering?
Ik ook niet maar toch zijn cda, pvda en vvd jarenlang de grootste geweest in nederland. Gelukkig is dat over een paar weken afgelopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:42 schreef NgInE het volgende:
[..]
Maar tja, ik zal het nooit echt kunnen begrijpen; waarom mensen tegen hun beste interesse in stemmen.
Ok, maar Californie wordt gewoon meegerekend. Met die rare "what if" dingen kun je toch niks? "Trump wint de popular vote als je Californie niet mee rekent". Sorry, dat slaat echt nergens opquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Rare beredenering? Daarom zijn kiesmannen uitgevonden.
[ afbeelding ]
De rode zijn de counties waar Trump won. Je kunt niet de paar grote steden alle binnenlandse bewoners laten dicteren.
Nou; het zou mij niks verbazen als het politieke landschap in Nederland niet heel anders wordt dan de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik ook niet maar toch zijn cda, pvda en vvd jarenlang de grootste geweest in nederland. Gelukkig is dat over een paar weken afgelopen.
"Hillary wint de verkiezing als ze de kiesmannen niet meerekenen", wat heb je daar dan aan? Ook niks.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, maar Californie wordt gewoon meegerekend. Met die rare "what if" dingen kun je toch niks? "Trump wint de popular vote als je Californie niet mee rekent". Sorry, dat slaat echt nergens op
De jodenvervolging vergelijken met hoe westerlingen tegen moslims aankijken is inderdaad erg belachelijk en tenenkrommend. Altijd maar die verdomde slachtofferrol van dat volk. Joden hebben door de geschiedenis heen veel te verduren gehad, moslims zijn juist vaak de bron van de ellende.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:49 schreef SuicideErrorist het volgende:
Maar als de moslims de nieuwe joden zijn, betekent dit dan ook dat zij voor moord en verderf hebben gezorgd in de jaren en decennia voordat WO2 uitbrak? Zijn er echt joden geweest die in één nacht ver over de 100 mensen hebben doodgeschoten, een volledige concertzaal gijzelden waarvan een substantieel deel afgeslacht is en er zelfs gevallen waren waar men de ballen had afgesneden en de ogen uitgestoken? Zaten er tussen die stroom van joodse vluchtelingen echt zoveel nep-joden die na aankomst in land meteen het criminele pad bewandelden en vrouwen verkrachten en soms zelfs vermoorden? Zijn er echt joden geweest die zoveel problemen met de "Arische" Duitsers hadden?
Hmm, dat werpt toch eigenlijk wel een hele andere blik op de geschiedenis. Wellicht dat we dit voortaan ook tijdens de dodenherdending kunnen behandelen want velen zullen zich hier niet van bewust zijn.
Onder Bill Clinton hadden de armste Amerikanen ook geen ziektekostenverzekering en dat was toch echt een Democraat.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Trump heeft het ook wat makkelijker.. Obama had geen meerderheid in het parlement als ik het goed heb, waardoor hij maar weinig echt voor elkaar kreeg. Daarom kan Trump ook zo makkelijk van Obamacare af. Overigens voor mij een van de zovele tekenen dat Amerikanen een krankzinnig volk zijn. Waarom zou je miljoenen van de armste Amerikanen een ziektekostenverzekering willen ontzeggen? Al die Republikeinen lopen op zondag schijnheilig Jezus-liedjes te zingen, maar qua gedrag is er weinig christelijks aan. Eng volk
Maar dat zeg ik helemaal niet, dat is iets raars dat jij ervan maakt. Ik merk alleen op dat mensen die dit soort beleid van Trump ok vinden zo graag strooien met opmerkingen dat "het volk" dit wil en dat ik die uitspraken raar vind omdat Trump dus letterlijk gezien niet door de meerderheid van "het volk" is gekozen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
"Hillary wint de verkiezing als ze de kiesmannen niet meerekenen", wat heb je daar dan aan? Ook niks.
Kijk naar dat kaartje dat ik postte. "Het volk" woont in dat rode gebied, the midwest.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik helemaal niet, dat is iets raars dat jij ervan maakt. Ik merk alleen op dat mensen die dit soort beleid van Trump ok vinden zo graag strooien met opmerkingen dat "het volk" dit wil en dat ik die uitspraken raar vind omdat Trump dus letterlijk gezien niet door de meerderheid van "het volk" is gekozen.
Ik heb wel eens boekjes van Michael Moore gelezen, ben even de titels kwijt. Het gedoe met die ziektekostenverzekering ligt nogal ingewikkeld, daarom is het knap dat Obama het voor elkaar kreeg. Waarom het niet eerder is gebeurd weet ik niet, dan zou ik Michael Moore weer eens moeten raadplegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Onder Bill Clinton hadden de armste Amerikanen ook geen ziektekostenverzekering en dat was toch echt een Democraat.
Belachelijke cartoon gezien het feit dat moslims structureel dood en verderf zaaien.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:37 schreef NgInE het volgende:
[..]
Deze is goed gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik snap niet hoe je aan dat wereldbeeld komt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Belachelijke cartoon gezien het feit dat moslims structureel dood en verderf zaaien.
Dus eigenlijk wil je hiermee zeggen dat iedere moslim een potentiële tijdbom is? Racist.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:03 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je aan dat wereldbeeld komt.
[ afbeelding ]
Als je niet zo goed in Engels bent dan wil ik hem wel voor je vertalen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:04 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je hiermee zeggen dat iedere moslim een potentiële tijdbom is? Racist.
Dat ben ik dus niet met je eens. "Het volk", dat is iedereen - in dit geval in de VS met stemrecht - niet slechts de mensen die op Trump gestemd hebben. Daarnaast hebben mensen om verschillende redenen op Trump gestemd, gegarandeerd dat er mensen tussen zitten die het nu ook niet eens zijn met dit decreet.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kijk naar dat kaartje dat ik postte. "Het volk" woont in dat rode gebied, the midwest.
Ja, graag. Vertaal het maar met een uitgebreide uitleg per plaatje.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:06 schreef NgInE het volgende:
[..]
Als je niet zo goed in Engels bent dan wil ik hem wel voor je vertalen.
Structureel nog wel. Zo zo.. Alle 1.6 miljard dus, allemaal even verantwoordelijk?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Belachelijke cartoon gezien het feit dat moslims structureel dood en verderf zaaien.
Ik heb spijt van mijn belofte om dat te doen en ik neem het terug. Laatste voor vandaag:quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:09 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ja, graag. Vertaal het maar met een uitgebreide uitleg per plaatje.
Niet allemaal; 10% tot 20% is bereid om geweld te gebruiken uit naam van de islam.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Structureel nog wel. Zo zo.. Alle 1.6 miljard dus, allemaal even verantwoordelijk?
Hoe durven ze! Met hun slachtofferrol altijd...quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De jodenvervolging vergelijken met hoe westerlingen tegen moslims aankijken is inderdaad erg belachelijk en tenenkrommend. Altijd maar die verdomde slachtofferrol van dat volk. Joden hebben door de geschiedenis heen veel te verduren gehad, moslims zijn juist vaak de bron van de ellende.
http://www.haaretz.com/opinion/1.767914quote:With more than 65 million people forcibly displaced from their homes, today the world faces the worst refugee crisis since World War II. Sadly, as we in the Jewish community know all too well, shutting the doors to people desperately fleeing for their lives harkens back to the World War II era.
In one of the most infamous cases of American callousness to the plight of Jewish refugees, in 1939 President Franklin Roosevelt turned away the transatlantic liner St. Louis. The ship, which was sailing so close to Florida that the passengers aboard could see the Miami lights, was carrying 937 German refugees — most of them Jews fleeing the Third Reich.
With public opinion against taking in refugees — fueled by claims that there were Nazi spies hiding among them or that they were a “menace to America,” — the president shut the doors. With the United States unwilling to let the ship dock and refusing to take in those aboard, the St. Louis turned back to Europe. Almost a quarter of the passengers aboard were slaughtered in the Holocaust.
Al die moslims willen Amerika maar wat graag bestormen maar Trump geeft geen fuck.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie wel een opbouw op twitter, mensen gaan al demonstreren op Schiphol, Arzu Aslan en companions.
Op JFK gebeurt dat ook al..
Stoer man! Echt fijn zo'n sterke man en fantastisch voor de economie. Althans de eerste paar maanden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Al die moslims willen Amerika maar wat graag bestormen maar Trump geeft geen fuck.
America first.
Is wel apart.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Al die moslims willen Amerika maar wat graag bestormen maar Trump geeft geen fuck.
America first.
Europa heeft een Trump nodig want wij zitten in de shit, onze kerstmarkten worden platgereden door jihadisten en niemand doet iets.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:20 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Stoer man! Echt fijn zo'n sterke man en fantastisch voor de economie. Althans de eerste paar maanden.
Wat bozige Occupy figuren zullen demonstreren net zoals tegen Bush maar POTUS geeft geen fuck.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is wel apart.
Wat zal er gebeuren als Trump doodleuk volgende week aankondigt dat de ambassade van de VS wordt verhuist naar Jeruzalem...?
Ja zonder al die kaakchirurgen uit Aleppo is de Amerikaanse economie verloren.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:20 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Stoer man! Echt fijn zo'n sterke man en fantastisch voor de economie. Althans de eerste paar maanden.
'Vluchteling' is nogal een ruim begrip bij het UNHCR. Daar noemen ze iemand uit donker Afrika die zijn lemen hutje wil verruilen voor een allinclusive woning in het rijke westen al een vluchteling.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:18 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hoe durven ze! Met hun slachtofferrol altijd...
[..]
http://www.haaretz.com/opinion/1.767914
Ik zie echt wel een opbouw hoor, niet alleen bij particulieren, ook bij regeringen van Canada tot NL. Zal wat reuring geven hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat bozige Occupy figuren zullen demonstreren net zoals tegen Bush maar POTUS geeft geen fuck.
'From this day on, it's America first'.
UNHCR? Tekst is van voorzitter van de ADL.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
'Vluchteling' is nogal een ruim begrip bij het UNHCR. Daar noemen ze iemand uit donker Afrika die zijn lemen hutje wil verruilen voor een allinclusive woning in het rijke westen al een vluchteling.
Natuurlijk. Dat staat gewoon in Mein Kampf beschreven.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:49 schreef SuicideErrorist het volgende:
Maar als de moslims de nieuwe joden zijn, betekent dit dan ook dat zij voor dood en verderf hebben gezorgd in de jaren en decennia voordat WO2 uitbrak
Dat zijn er teveel, maar nog steeds een minderheid. En mochten die 10 tot 20% daadwerkelijk geweld gaan gebruiken zou het totale oorlog zijn. Ergens heb ik het idee dat een groot gedeelte ervan het Islamitische equivalent is van de internetheldjes die wel even alle buitenlanders uit zullen gaan zetten.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Niet allemaal; 10% tot 20% is bereid om geweld te gebruiken uit naam van de islam.
En uiteindelijk maakt het weinig uit, Canada of Nederland hebben de VS harder nodig dan andersom.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie echt wel een opbouw hoor, niet alleen bij particulieren, ook bij regeringen van Canada tot NL. Zal wat reuring geven hoor.
Niets vergeleken met de bagger, haat en paranoia die Obama over zich heen kreeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
Dat gedreig van links over de duistere toekomst met trump is echt vermoeiend, wat een trillende laffe figuren zijn het
Wat een ontzettend zwak antwoord.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:27 schreef justarandomdude het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat staat gewoon in Mein Kampf beschreven.
Deze rabbijn vertelt het
Veel snowflake reacties die de stemming op pompen ook hoor... toch wel grappig om te zien allemaal. Veel verwijzingen naar nazisme uiteraard ook, maar die vind ik persoonlijk onjuist, maar goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En uiteindelijk maakt het weinig uit, Canada of Nederland hebben de VS harder nodig dan andersom.
Wat is jouw meerwaarde eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Maarja. Wat heeft Amerika aan moslims, welke meerwaarde gaan zij aan dat land toevoegen? Ik zie het niet. "Free your mind" van dat geloof, ga mee in de Verlichting, alleen dan kun je bijdragen aan de U.S. of A.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Maarja. Wat heeft Amerika aan moslims, welke meerwaarde gaan zij aan dat land toevoegen? Ik zie het niet. "Free your mind" van dat geloof, ga mee in de Verlichting, alleen dan kun je bijdragen aan de U.S. of A.
Die 65 miljoen is afkomstig van het UNHCR.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
UNHCR? Tekst is van voorzitter van de ADL.
Waarom zwak? Een voorbeeld dat wordt gegeven: 30 miljoen dode Russen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:32 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Wat een ontzettend zwak antwoord.
Ik heb onlangs een mooie reis door de VS gemaakt, from sea to shining sea. Gepraat met een Vietnam veteraan die ook inspiratie kreeg omdat wij zijn land bezochten en daarvan genoten en daar genoot hij weer van. Allemaal hele aardige mensen die Amerikanen, die haten echt geen buitenlanders. Iedereen vraagt 'where are you from?' en wil met je praten. Ik verspreid toch een beetje positiviteit daar.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:34 schreef justarandomdude het volgende:
[..]
Wat is jouw meerwaarde eigenlijk?
Wellicht werken zij wel mee met het vetting.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:35 schreef Frezer het volgende:
Al enige uitleg over waarom Saoedi-Arabië niet? Voorals nog lopen die voorop, als het gaat om plof-Jihadisten afleveren
Nee, het is juist wel een anticonceptiemaatregel (o.a.).quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:34 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je hebt de toerist uitgehangen in de VS? Wow, wat een meerwaarde.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb onlangs een mooie reis door de VS gemaakt, from sea to shining sea. Gepraat met een Vietnam veteraan die ook inspiratie kreeg omdat wij zijn land bezochten en daarvan genoten en daar genoot hij weer van. Allemaal hele aardige mensen die Amerikanen, die haten echt geen buitenlanders. Iedereen vraagt 'where are you from?' en wil met je praten. Ik verspreid toch een beetje positiviteit daar.
Oh, zij weer. Dan zal het binnenkort wel weer janken zijn omdat ze weer totaal onverwacht is opgepakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie wel een opbouw op twitter, mensen gaan al demonstreren op Schiphol, Arzu Aslan en companions.
Op JFK gebeurt dat ook al..
Het is al meerdere malen gezegd, moslims in de VS zijn prima geintergreerd. Maar het is natuurlijk nooit goed, want moslims. Fire & brimstone. Of zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Dat is Trump zijn belofte om de radicale islam uit te roeienquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:53 schreef radeloosje1987 het volgende:
Brekend nieuws, oorlog aanstaande? BREAKING: Trump asks military for mechanisms to "cut off or seize" ISIS' financial support, including from oil revenue - White House
Och ja, de wereld gaat toch baar de kloten. Trump helpt alleen een handje. Nieuwe wereldoorlog? Zou niet eens gek zijn met zo een gek aan het roer.quote:
Het zou wat zijn als Trump hiermee mensen probeert te bewegen om iets aan de extremisten te doen en men zich sowieso wat bewuster wordt van de uitwassen van de islam. Maar nee, men raakt helemaal in paniek en laat zich bevangen door massa-hysterie.twitter:HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 13:59:46Ook les voor NL: Als je (bewust) niet optreedt tegen die paar honderd extremisten worden uiteindelijk hele bevolkingsgroepen 't slachtoffer. reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 22:27:12@WillemZ_ 6jaar syrieoorlog &sommige IS'ers in syrie hebben nogsteeds uitkering. dit soort impotentie drijft mensen in armen sterke mannen. reageer retweet
Wereldoorlog wereldoorlog.. als Trump wil kan hij ISIS in 1 dag uitvagen. Ik zie niet 2 grote blokken tegen elkaar staan in deze.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:01 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Och ja, de wereld gaat toch baar de kloten. Trump helpt alleen een handje. Nieuwe wereldoorlog? Zou niet eens gek zijn met zo een gek aan het roer.
Nee is haram, zelfs A boy named Sue zegt ze niks..quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Luisteren moslims naar Hank Williams Jr, drinken ze bier en kijken ze Wrestlemania?
Dan integreren ze niet, een Amerikaan luistert Sjonnie Cash.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee is haram, zelfs A boy named Sue zegt ze niks..
Check de quotes van Stabiel eens. Syriërs in Amerika bijvoorbeeld voegen meer toe dan de gemiddelde Amerikaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Mensen die worden uitgesloten en gecriminaliseerd kunnen weinig doen.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:02 schreef SuicideErrorist het volgende:
Het zou wat zijn als Trump hiermee mensen probeert te bewegen om iets aan de extremisten te doen en men zich sowieso wat bewuster wordt van de uitwassen van de islam. Maar nee, men raakt helemaal in paniek en laat zich bevangen door massa-hysterie.twitter:HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 13:59:46Ook les voor NL: Als je (bewust) niet optreedt tegen die paar honderd extremisten worden uiteindelijk hele bevolkingsgroepen 't slachtoffer. reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 22:27:12@WillemZ_ 6jaar syrieoorlog &sommige IS'ers in syrie hebben nogsteeds uitkering. dit soort impotentie drijft mensen in armen sterke mannen. reageer retweet
Lol, hier geef je toch iets grappigs aan mbt "onze cultuur", ik denk dat dat echt ook een stukje Joodse invloed is zelfs, je richten op details en daar een punt van maken, Ik hou er erg van, de omdraaiing: het grote klein maken en het kleine groot maken.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Net als moslims in Nederland die Loeki Knol en Jaap Stobbe niet kennen. Geen interesse in onze cultuur.
Als dat zo is moeten ze in hun vuistje lachen en Amerika kapot laten gaan, dan bouwen ze gewoon Syrië op tot een welvarend en veilig land.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Check de quotes van Stabiel eens. Syriërs in Amerika bijvoorbeeld voegen meer toe dan de gemiddelde Amerikaan.
Is helemaal hip tegenwoordig om steeds te refereren naar het Nazisme. Lang geleden vond ik het wel kracht bijzetten, nu is het een teken van geen weerwoord hebben. Moet er alleen maar van grinniken.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:52 schreef Ryan3 het volgende:
Blijf het toch wel kut vinden ergens dat ze het in de VS vergelijken met teruggestuurde Joden van de St. Louis in mei 1939, en die mensen kwamen dan later om in de Holocaust. Dat vind ik toch niet okee.
Obvious troll...quote:Op zondag 29 januari 2017 00:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als dat zo is moeten ze in hun vuistje lachen en Amerika kapot laten gaan, dan bouwen ze gewoon Syrië op tot een welvarend en veilig land.
Och jongen toch, wat een vreselijk probleem. Een gek met een vrachtwagen. Wat erg.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Europa heeft een Trump nodig want wij zitten in de shit, onze kerstmarkten worden platgereden door jihadisten en niemand doet iets.
Niks aan de hand, gaat u rustig slapen.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:19 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Och jongen toch, wat een vreselijk probleem. Een gek met een vrachtwagen. Wat erg.
Niet de parallellen met de jaren dertig zien is vooral nogal dom. Niet omdat Trump een Hitler is, niet omdat moslims de nieuwe joden zijn, maar eenvoudigweg omdat wat er nu gebeurd alleen maar kan leiden tot handelsoorlogen en erger. Een situatie waarin we allemaal verliezers gaan zijn.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Is helemaal hip tegenwoordig om steeds te refereren naar het Nazisme. Lang geleden vond ik het wel kracht bijzetten, nu is het een teken van geen weerwoord hebben. Moet er alleen maar van grinniken.
Poetin hoeft dat niet te doen, niemand vlucht naar Rusland, daar word je niet opgewacht door meisjes met fleurige bordjes waarop refugees welcome staat.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:18 schreef maniack28 het volgende:
Mensen uit landen weren in de naam van gevecht tegen terrorisme. En dan alleen landen kiezen waar geen terroristen vandaan komen...
Verder sowieso mensen weigeren omdat ze een bepaalde kleur/nationaliteit/religie hebben. Als Poetin dit zou doorvoeren stond heel Europa op zijn kop. Nu houdt iedereen zich in want ze zijn bang voor usa
Inderdaad. Bijzonder weinig aan de hand eigenlijk. Jij en nog een zootje figuren laten zich bang maken en kiezen dan automatisch een sterke man. Dat is van alle tijden.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niks aan de hand, gaat u rustig slapen.
Is het punt niet. Afgelopen jaren zouden we ieder land dat dit soort shit flikt direct maatregelen opleggen. Maar de hele westerse wereld gedraagt zich nog steeds als een stelletje schoothondjes van de USA. Fucking treurig...quote:Op zondag 29 januari 2017 00:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Poetin hoeft dat niet te doen, niemand vlucht naar Rusland, daar word je niet opgewacht door meisjes met fleurige bordjes waarop refugees welcome staat.
Joden worden in heel Europa structureel geterroriseerd door moslims en steeds meer joden vluchten weg. Je slachtofferrol is dus nogal misplaatst en verwerpelijk.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:21 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Niet de parallellen met de jaren dertig zien is vooral nogal dom. Niet omdat Trump een Hitler is, niet omdat moslims de nieuwe joden zijn, maar eenvoudigweg omdat wat er nu gebeurd alleen maar kan leiden tot handelsoorlogen en erger. Een situatie waarin we allemaal verliezers gaan zijn.
Dat is niet helemaal waar, Jesse Klaver heeft zich uitgesproken tegen deze maatregelen, dikke kans dat The_Donald vannacht dus geen oog dicht doet.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Is het punt niet. Afgelopen jaren zouden we ieder land dat dit soort shit flikt direct maatregelen opleggen. Maar de hele westerse wereld gedraagt zich nog steeds als een stelletje schoothondjes van de USA. Fucking treurig...
Heeft er niets mee van doen. Je rechtvaardigt alleen maar het verwerpelijke. Althans, dat wil je rechtvaardigen.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Joden worden in heel Europa structureel geterroriseerd door moslims en steeds meer joden vluchten weg. Je slachtofferrol is dus nogal misplaatst en verwerpelijk.
Oei. Ja dat is wel spannend dan.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, Jesse Klaver heeft zich uitgesproken tegen deze maatregelen, dikke kans dat The_Donald vannacht dus geen oog dicht doet.
Dat zou maar zo kunnen en is in dat geval inderdaad verwerpelijk. Maar net zoals het in de jaren dertig nogal dom was om alle (of überhaupt) joden verantwoordelijk te houden voor de eerste wereldoorlog en de depressie (het excuus voor de Jodenvervolging), zo is het nu nogal dom om alle moslims verantwoordelijk te houden voor terrorisme of andere misdragingen.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Joden worden in heel Europa structureel geterroriseerd door moslims en steeds meer joden vluchten weg. Je slachtofferrol is dus nogal misplaatst en verwerpelijk.
Ah, vandaar dat Trump het niet als een Muslim ban ziet, hij ziet de mensen uit die 7 landen die in de VS willen wonen als apostaten, net als IS.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Als ik moslim was zou ik ook helemaal niet naar de VS willen, wat moet je in zo'n heidens land waar je niet gewenst bent? Ik zou in het kalifaat gaan wonen, een mooi leven opbouwen in Raqqa waar alles gaat zoals in mijn heilige boek beschreven staat. Een echte moslim woont niet in de VS is mijn stelling.
Die 65 miljoen is ook schromelijk overdreven, het UNHCR houdt er ruime definitie`s op na wat dat betreft.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die 65 miljoen is afkomstig van het UNHCR.
Al meer als 130 jaar laat de VS echt niet iedereen binnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:57 schreef Yogaflame het volgende:
"Give me your tired, your poor, your huddled masses yearning to breathe free."
...fuck that, MAGA! MAGA!
Mijn mening staat even los van Trump hè. Ik zit even te fantaseren wat ik zou doen als ik moslim zou zijn. Ik zou in Raqqa gaan wonen en een mooi leven gaan opbouwen en Islamitische Staat steunen en Amerika voor de Amerikanen laten.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:36 schreef justarandomdude het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Trump het niet als een Muslim ban ziet, hij ziet de mensen uit die 7 landen die in de VS willen wonen als apostaten, net als IS.
Terwijl Amerika jou bombardeert in Raqqa?quote:Op zondag 29 januari 2017 00:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mijn mening staat even los van Trump hè. Ik zit even te fantaseren wat ik zou doen als ik moslim zou zijn. Ik zou in Raqqa gaan wonen en een mooi leven gaan opbouwen en Islamistische Staat steunen en Amerika voor de Amerikanen laten.
Het is een feit dat 10% tot 20% van alle moslims bereid is om geweld te gebruiken uit naam van de islam. Het is dus gewoon een bewust risico om ongecontroleerd moslims binnen te laten. In Europa zien we daarvan de gevolgen. De frequentie van moslimterreur neemt alleen maar toe naarmate de islamitische influx groter is geworden. Trump's besluit om dat risico te vermijden is dus prima te verantwoorden.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen en is in dat geval inderdaad verwerpelijk. Maar net zoals het in de jaren dertig nogal dom was om alle (of überhaupt) joden verantwoordelijk te houden voor de eerste wereldoorlog en de depressie (het excuus voor de Jodenvervolging), zo is het nu nogal dom om alle moslims verantwoordelijk te houden voor terrorisme of andere misdragingen.
Individuen als individuen beschouwen is best handig.
twitter:NewsHour twitterde op zondag 29-01-2017 om 00:30:00Trudeau says Canada will take refugees banned by U.S.https://t.co/6eUZmXs6y4 reageer retweet
Ik zie globalisme wat dat betreft als de hoofdschuldige. Ontzettend veel mensen voelen zich erdoor buiten spel gezet en/of ergeren zich aan andere implicaties ervan.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:21 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Niet de parallellen met de jaren dertig zien is vooral nogal dom. Niet omdat Trump een Hitler is, niet omdat moslims de nieuwe joden zijn, maar eenvoudigweg omdat wat er nu gebeurd alleen maar kan leiden tot handelsoorlogen en erger. Een situatie waarin we allemaal verliezers gaan zijn.
Ja dat vind ik ook slecht. Amerika moet daar snel wegwezen. Islamitische Staat voor de moslims laten. Als ze hun eigen land hebben zullen er ook minder geneigd zijn terroristen te worden die aanslagen plegen in de VS.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:40 schreef justarandomdude het volgende:
[..]
Terwijl Amerika jou bombardeert in Raqqa?
Maar geen van de door jou gesuggereerde dreigingen wordt weggenomen door dit besluit. Wellicht zelfs vergroot. Dat boeit verder niet, als het maar lijkt of Trump wat doet?quote:Op zondag 29 januari 2017 00:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is een feit dat 10% tot 20% van alle moslims bereid is om geweld te gebruiken uit naam van de islam. Het is dus gewoon een bewust risico om ongecontroleerd moslims binnen te laten. In Europa zien we daarvan de gevolgen. De frequentie van moslimterreur neemt alleen maar toe naarmate de islamitische influx groter is geworden. Trump's besluit om dat risico te vermijden is dus prima te verantwoorden.
Ja dat zei ik ook al. Iedere Afrikaan met een brainfart om richting het welvarende westen te lopen is een 'vluchteling'.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Die 65 miljoen is ook schromelijk overdreven, het UNHCR houdt er ruime definitie`s op na wat dat betreft.
Als je het bestaan van een land niet erkent is een paspoort van dat land ook wat onacceptabel lijkt me.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:42 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Beetje zoals bepaalde landen Israëlische paspoorthouders weren eigenlijk?
En daar heb je ook een betrouwbare bron bij? Bij dat getal?quote:Op zondag 29 januari 2017 00:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is een feit dat 10% tot 20% van alle moslims bereid is om geweld te gebruiken uit naam van de islam. Het is dus gewoon een bewust risico om ongecontroleerd moslims binnen te laten. In Europa zien we daarvan de gevolgen. De frequentie van moslimterreur neemt alleen maar toe naarmate de islamitische influx groter is geworden. Trump's besluit om dat risico te vermijden is dus prima te verantwoorden.
Menig aanslag in Europa was voorkomen geweest met Trump's beleid.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar geen van de door jou gesuggereerde dreigingen wordt weggenomen door dit besluit. Wellicht zelfs vergroot. Dat boeit verder niet, als het maar lijkt of Trump wat doet?
Ja, net zoals je met het niet preventief opsluiten van mensen bewust een risico neemt. Maar als dat moslims betreft vind je dat prima. Dat is vrij eng, temeer daar het niet eens rationeel gegrond is, hoe graag je dat ook wel zo wil doen voorkomen.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is een feit dat 10% tot 20% van alle moslims bereid is om geweld te gebruiken uit naam van de islam. Het is dus gewoon een bewust risico om ongecontroleerd moslims binnen te laten.
Trump wil de oorlog tegen IS opvoeren, en IS wil na Istanbul, Rome veroveren. Clash of the Imperialists. VS zal van the land of the free naar totale tirannie gaan, dat is de prijs die ze betalen voor hun oorlog tegen de globale jihad, vrijheden ingeperkt, geen privacy, zwarte en bruine mensen de toegang tot je land ontzeggen, zwarten in de VS doodschieten, TSA die de vagina's van vrouwen controleert voordat ze in een vliegtuig stappen, 6 trillion dollar oorlog zoals Trump zei, en nog meer gekkigheid.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook slecht. Amerika moet daar snel wegwezen. Islamitische Staat voor de moslims laten. Als ze hun eigen land hebben zullen er ook minder geneigd zijn terroristen te worden die aanslagen plegen in de VS.
Komt uit een onderzoek van Ruud Koopmans. Autoriteit op het gebied onderzoek naar fundamentalisme.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:43 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
En daar heb je ook een betrouwbare bron bij? Bij dat getal?
Het preventief opsluiten van terugkerende Syriëstrijders vind ik inderdaad prima.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, net zoals je met het niet preventief opsluiten van mensen bewust een risico neemt. Maar als dat moslims betreft vind je dat prima. Dat is vrij eng, temeer daar het niet eens rationeel gegrond is, hoe graag je dat ook wel zo wil doen voorkomen.
Nu zit je een beetje in de DrDentz rol, met zwartgallige toekomstvisies enzo, jij gaat mij eigenlijk voorbij in cynisme.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:47 schreef justarandomdude het volgende:
[..]
Trump wil de oorlog tegen IS opvoeren, en IS wil na Istanbul, Rome veroveren. Clash of the Imperialists. VS zal van the land of the free naar totale tirannie gaan, dat is de prijs die ze betalen voor hun oorlog tegen de globale jihad, vrijheden ingeperkt, geen privacy, zwarte en bruine mensen de toegang tot je land ontzeggen, zwarten in de VS doodschieten, TSA die de vagina's van vrouwen controleert voordat ze in een vliegtuig stappen, 6 trillion dollar oorlog zoals Trump zei, en nog meer gekkigheid.
Heb je het onderzoek zelf gelezen? Want het AD kopt het weer eens wat ongenuanceerd.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Komt uit een onderzoek van Ruud Koopmans. Autoriteit op het gebied onderzoek naar fundamentalisme.
http://www.ad.nl/nieuws/h(...)-opstellen~a6ac99b0/
Het criminaliseren van moslims ook, blijkbaar.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het preventief opsluiten van terugkerende Syriëstrijders vind ik inderdaad prima.
Ik heb daar eens eerder een heel stuk over neergepend hier op Fok, even copy-pasten:quote:Op zondag 29 januari 2017 00:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ja dat zei ik ook al. Iedere Afrikaan met een brainfart om richting het welvarende westen te lopen is een 'vluchteling'.
40,8 van die 65 miljoen ontheemd in eigen land, het is dus niet zo dat er 65 miljoen over de aardbol zwerven op zoek naar een plek om te leven.quote:De UNHCR spreekt van een treurig record. Van de 65,3 miljoen vluchtelingen en asielzoekers, waren er 40,8 miljoen tegen het einde van 2015 ontheemd in eigen land en 21,3 miljoen zochten hun heil elders. Nog eens een 3,2 miljoen mensen wachtten in het buitenland een asielaanvraag af
Naast de vele inwoners van bijvoorbeeld Irak, Afghanistan en Syrie die dus naar een andere plek in hun eigen land gevlucht zijn vanwege een Conflict (zo noemen ze dat op die site "conflict", niet mij daarop aanvallen), horen onder de Internally Displaced Persons ook veel slachtoffers bij van Distress > (natuur)rampen.quote:For the millions of people displaced within their own country, IDMC plays a unique role as a global monitor and analyst to inform and influence policy and action by governments, UN agencies, donors and INGOs.
Ja, er is inderdaad veel ellende in Colombia, FARC enzo, en veel boeren werden door FARC verdreven van hun land in de binnenlanden.quote:One particular thing about Colombia - once you are registered as displaced, you don't come off the list. Some of the [5.7 million people] might have been displaced just for a week," Brodzinsky told Al Jazeera.
"The refugee camps you find in other parts of the world never really existed here."
Many displaced people simply moved in with relatives, or constructed shanties in informal settlements like Altos de la Florida on the periphery of major cities.
True that.quote:Op zondag 29 januari 2017 00:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Poetin hoeft dat niet te doen, niemand vlucht naar Rusland, daar word je niet opgewacht door meisjes met fleurige bordjes waarop refugees welcome staat.
twitter:
twitter:JustinTrudeau twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 21:20:39To those fleeing persecution, terror & war, Canadians will welcome you, regardless of your faith. Diversity is our strength #WelcomeToCanada reageer retweet
twitter:borzou twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 23:10:25Beautiful, and a not-so-subtle fuck you to his American counterpart. Will Trump cut trade ties? https://t.co/TqfOhC1ERz reageer retweet
twitter:borzou twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 23:39:46Iraq parliament Foreign Affairs committee calls reciprocal suspension of US visas for contractors & others a probab… https://t.co/HKYECZUjAP reageer retweet
Dat laatste is irrelevant, het gaat er om dat veel Palestijnen ontheemd zijn of raken en daarom worden aangemerkt als vluchteling. Bovendien is dat hoge geboortecijfer ook weer goed te verklaren.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:00 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat alle Palestijnse vluchtelingen, die van hun oorspronkelijke woonplaats verdreven zijn voor het gemak maar als "vluchteling" worden aangeduid is ook voer voor discussie natuurlijk......![]()
Eigenlijk zou dit alleen moeten gelden voor het aantal Palestijnen van na de oorlogen van 1947-49 en 1967, maar het geldt ook voor hun nageslacht.
Dat ze fokken als konijnen en dat er daardoor steeds meer komen in de statistieken tja......
twitter:borzou twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 22:45:19From a former US Navy Seal https://t.co/VJfmfodFkU reageer retweet
"or Saudis"twitter:SOFFru1 twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 22:42:25If I were AQ or ISIS today, I would accelerate my plans to recruit and seed white Euro or North American jihadis into America. Or Saudis. reageer retweet
Hij doet een Merkeltje.. Canada schafft das.. dit liep voor Merkel niet goed af..quote:Op zondag 29 januari 2017 01:05 schreef justarandomdude het volgende:
#WelcomeToCanada #BienvenueAuCanada[ afbeelding ]twitter:twitter:JustinTrudeau twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 21:20:39To those fleeing persecution, terror & war, Canadians will welcome you, regardless of your faith. Diversity is our strength #WelcomeToCanada reageer retweet
twitter:borzou twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 23:10:25Beautiful, and a not-so-subtle fuck you to his American counterpart. Will Trump cut trade ties? https://t.co/TqfOhC1ERz reageer retweet
Wat is er met Merkel gebeurd dan?quote:Op zondag 29 januari 2017 01:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij doet een Merkeltje.. Canada schafft das.. dit liep voor Merkel niet goed af..
twitter:theosint twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 10:41:55ISIS doesn't even share its own propaganda anymore. It just shares CNN and NYTimes articles about the @POTUS muslim ban on Telegram. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |