Je zult ook nooit een moslim een aanslag door een jihadist horen afkeuren. Salah Abdeslam kon nog maanden als volksheld in Molenbeek leven na de aanslagen, dat was daar een publiek geheim. Een crimineel blijft toch een 'broeder' en die geef je niet aan bij de autoriteiten. Die instelling stuit veel mensen tegen de borst.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:20 schreef NgInE het volgende:
[..]
Tja, ik zie de gemiddelde moslim in Nederland niet oorlogszuchtig om zich heen zwaaien als er weer zo een heiden langs komt. Natuurlijk zijn er wel veel gevallen geweest van terroristische aanslagen, uitgevoerd door mensen die vinden dat ze moslim zijn. Het sentiment daarachter heeft meer te maken met geopolitiek (al dat gedoe in het Midden Oosten) dan met religie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
Mwa, hij won de verkiezingen maar de popular vote ging naar Clinton. Tuurlijk is Trump democratisch gekozen en mag hij dit doen, maar minimaal de helft van de bevolking walgt van de beste man. Ik las in een artikel vandaag dat Trump steeds meer trekjes gaat vertonen van een autoritair regime. Daar is meestal weinig democratisch aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Amerika is een democratie en uiteindelijk is dit gewoon het beleid waar het volk voor gekozen heeft. Hij zei dat hij de immigratie van moslims wilde beperken, hij won de verkiezingen, dit is waar men voor gekozen heeft, deal with it.
Gezinsplanning? Wat mogen we daar onder verstaan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:30 schreef halfway het volgende:
Onze regering heeft vandaag 10 miljoen toegezegd voor gezinsplanning in een apenland omdat trump die opgeheven heeft.
Jij wil beweren dat daar geen apen leven?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:32 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Gezinsplanning? Wat mogen we daar onder verstaan?
En apenland? Doe even normaal zeg.
Ik weet niet waar het over gaat. Welk land? En wat is gezinsplanning? Is het juist geen anticonceptie maatregel?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:33 schreef halfway het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat daar geen apen leven?
Als je Californië eraf haalt wint Trump de popular vote met 3 miljoen stemmen. Je kunt niet 1 hippiestaat het beleid uit laten stippelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa, hij won de verkiezingen maar de popular vote ging naar Clinton. Tuurlijk is Trump democratisch gekozen en mag hij dit doen, maar minimaal de helft van de bevolking walgt van de beste man. Ik las in een artikel vandaag dat Trump steeds meer trekjes gaat vertonen van een autoritair regime. Daar is meestal weinig democratisch aan.
Overigens ook wel lafjes dat hij landen als Egypte en Saudi-Arabië niet op die lijst zet. Ben benieuwd waar het gaat eindigen met Trump. Tot nu toe is het gekker dan in een film allemaal.
In ons land leven ook apen hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:33 schreef halfway het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat daar geen apen leven?
Doet er toch allemaal niet toe man, dat geld komt toch niet waar het zijn moet!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:34 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat. Welk land? En wat is gezinsplanning? Is het juist geen anticonceptie maatregel?
Ja, fantastische job, werknemers van hi-tech bedrijven gaan op vakantie en kunnen het land niet meer in...quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
Waar ik eerst ernstige twijfels had om wilders te stemmen, heeft trump mij positief verrast. Laten wij hopen dat ome greet ook Nederland in volle glorie kan herstellen!! Grenzen dicht, alle buitenlanders eruit en geen cent naar europa!!! 111!
Jaja in Europa stonden ook allemaal raketgeleerden aan de poort, het resultaat kun je in Ter Apel zien.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ja, fantastische job, werknemers van hi-tech bedrijven gaan op vakantie en kunnen het land niet meer in...
Trump heeft het ook wat makkelijker.. Obama had geen meerderheid in het parlement als ik het goed heb, waardoor hij maar weinig echt voor elkaar kreeg. Daarom kan Trump ook zo makkelijk van Obamacare af. Overigens voor mij een van de zovele tekenen dat Amerikanen een krankzinnig volk zijn. Waarom zou je miljoenen van de armste Amerikanen een ziektekostenverzekering willen ontzeggen? Al die Republikeinen lopen op zondag schijnheilig Jezus-liedjes te zingen, maar qua gedrag is er weinig christelijks aan. Eng volkquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:32 schreef Oorlogsheld het volgende:
Helemaal fantastisch! Trump doet in een week waar Obama een jaar voor nodig zou hebben.
Ja goed tochquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ja, fantastische job, moslimterroristen gaan op vakantie en kunnen het land niet meer in...
Het gaat hier om: Trump Bans U.S. Funding For Groups That 'Promote' Abortion Overseasquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:34 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat. Welk land? En wat is gezinsplanning? Is het juist geen anticonceptie maatregel?
twitter:Independent twitterde op zaterdag 28-01-2017 om 17:21:10Theresa May refuses to condemn Donald Trump's refugee ban https://t.co/gRFYQ9ehOg https://t.co/yg7sHT49aK reageer retweet
Kwamen die met een H-1B visa binnen?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:38 schreef halfway het volgende:
[..]
Jaja in Europa stonden ook allemaal raketgeleerden aan de poort, het resultaat kun je in Ter Apel zien.
Ze zijn niet eng, hun leven is gewoon anders. Als je op het platteland woont, dan zul je eerder Trump stemmen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Trump heeft het ook wat makkelijker.. Obama had geen meerderheid in het parlement als ik het goed heb, waardoor hij maar weinig echt voor elkaar kreeg. Daarom kan Trump ook zo makkelijk van Obamacare af. Overigens voor mij een van de zovele tekenen dat Amerikanen een krankzinnig volk zijn. Waarom zou je miljoenen van de armste Amerikanen een ziektekostenverzekering willen ontzeggen? Al die Republikeinen lopen op zondag schijnheilig Jezus-liedjes te zingen, maar qua gedrag is er weinig christelijks aan. Eng volk
Wat is dit voor rare beredenering?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je Californië eraf haalt wint Trump de popular vote met 3 miljoen stemmen. Je kunt niet 1 hippiestaat het beleid uit laten stippelen.
GODWIN JIJ BENT AFquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:37 schreef NgInE het volgende:
[..]
Deze is goed gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik begin het liefst een gesprek met een Godwin. Voor de rest is het echt een mooie plaat.quote:
Rare beredenering? Daarom zijn kiesmannen uitgevonden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare beredenering?
Ik ook niet maar toch zijn cda, pvda en vvd jarenlang de grootste geweest in nederland. Gelukkig is dat over een paar weken afgelopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:42 schreef NgInE het volgende:
[..]
Maar tja, ik zal het nooit echt kunnen begrijpen; waarom mensen tegen hun beste interesse in stemmen.
Ok, maar Californie wordt gewoon meegerekend. Met die rare "what if" dingen kun je toch niks? "Trump wint de popular vote als je Californie niet mee rekent". Sorry, dat slaat echt nergens opquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Rare beredenering? Daarom zijn kiesmannen uitgevonden.
[ afbeelding ]
De rode zijn de counties waar Trump won. Je kunt niet de paar grote steden alle binnenlandse bewoners laten dicteren.
Nou; het zou mij niks verbazen als het politieke landschap in Nederland niet heel anders wordt dan de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik ook niet maar toch zijn cda, pvda en vvd jarenlang de grootste geweest in nederland. Gelukkig is dat over een paar weken afgelopen.
"Hillary wint de verkiezing als ze de kiesmannen niet meerekenen", wat heb je daar dan aan? Ook niks.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, maar Californie wordt gewoon meegerekend. Met die rare "what if" dingen kun je toch niks? "Trump wint de popular vote als je Californie niet mee rekent". Sorry, dat slaat echt nergens op
De jodenvervolging vergelijken met hoe westerlingen tegen moslims aankijken is inderdaad erg belachelijk en tenenkrommend. Altijd maar die verdomde slachtofferrol van dat volk. Joden hebben door de geschiedenis heen veel te verduren gehad, moslims zijn juist vaak de bron van de ellende.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:49 schreef SuicideErrorist het volgende:
Maar als de moslims de nieuwe joden zijn, betekent dit dan ook dat zij voor moord en verderf hebben gezorgd in de jaren en decennia voordat WO2 uitbrak? Zijn er echt joden geweest die in één nacht ver over de 100 mensen hebben doodgeschoten, een volledige concertzaal gijzelden waarvan een substantieel deel afgeslacht is en er zelfs gevallen waren waar men de ballen had afgesneden en de ogen uitgestoken? Zaten er tussen die stroom van joodse vluchtelingen echt zoveel nep-joden die na aankomst in land meteen het criminele pad bewandelden en vrouwen verkrachten en soms zelfs vermoorden? Zijn er echt joden geweest die zoveel problemen met de "Arische" Duitsers hadden?
Hmm, dat werpt toch eigenlijk wel een hele andere blik op de geschiedenis. Wellicht dat we dit voortaan ook tijdens de dodenherdending kunnen behandelen want velen zullen zich hier niet van bewust zijn.
Onder Bill Clinton hadden de armste Amerikanen ook geen ziektekostenverzekering en dat was toch echt een Democraat.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Trump heeft het ook wat makkelijker.. Obama had geen meerderheid in het parlement als ik het goed heb, waardoor hij maar weinig echt voor elkaar kreeg. Daarom kan Trump ook zo makkelijk van Obamacare af. Overigens voor mij een van de zovele tekenen dat Amerikanen een krankzinnig volk zijn. Waarom zou je miljoenen van de armste Amerikanen een ziektekostenverzekering willen ontzeggen? Al die Republikeinen lopen op zondag schijnheilig Jezus-liedjes te zingen, maar qua gedrag is er weinig christelijks aan. Eng volk
Maar dat zeg ik helemaal niet, dat is iets raars dat jij ervan maakt. Ik merk alleen op dat mensen die dit soort beleid van Trump ok vinden zo graag strooien met opmerkingen dat "het volk" dit wil en dat ik die uitspraken raar vind omdat Trump dus letterlijk gezien niet door de meerderheid van "het volk" is gekozen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
"Hillary wint de verkiezing als ze de kiesmannen niet meerekenen", wat heb je daar dan aan? Ook niks.
Kijk naar dat kaartje dat ik postte. "Het volk" woont in dat rode gebied, the midwest.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik helemaal niet, dat is iets raars dat jij ervan maakt. Ik merk alleen op dat mensen die dit soort beleid van Trump ok vinden zo graag strooien met opmerkingen dat "het volk" dit wil en dat ik die uitspraken raar vind omdat Trump dus letterlijk gezien niet door de meerderheid van "het volk" is gekozen.
Ik heb wel eens boekjes van Michael Moore gelezen, ben even de titels kwijt. Het gedoe met die ziektekostenverzekering ligt nogal ingewikkeld, daarom is het knap dat Obama het voor elkaar kreeg. Waarom het niet eerder is gebeurd weet ik niet, dan zou ik Michael Moore weer eens moeten raadplegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Onder Bill Clinton hadden de armste Amerikanen ook geen ziektekostenverzekering en dat was toch echt een Democraat.
Belachelijke cartoon gezien het feit dat moslims structureel dood en verderf zaaien.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:37 schreef NgInE het volgende:
[..]
Deze is goed gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik snap niet hoe je aan dat wereldbeeld komt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Belachelijke cartoon gezien het feit dat moslims structureel dood en verderf zaaien.
Dus eigenlijk wil je hiermee zeggen dat iedere moslim een potentiële tijdbom is? Racist.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:03 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je aan dat wereldbeeld komt.
[ afbeelding ]
Als je niet zo goed in Engels bent dan wil ik hem wel voor je vertalen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:04 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je hiermee zeggen dat iedere moslim een potentiële tijdbom is? Racist.
Dat ben ik dus niet met je eens. "Het volk", dat is iedereen - in dit geval in de VS met stemrecht - niet slechts de mensen die op Trump gestemd hebben. Daarnaast hebben mensen om verschillende redenen op Trump gestemd, gegarandeerd dat er mensen tussen zitten die het nu ook niet eens zijn met dit decreet.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kijk naar dat kaartje dat ik postte. "Het volk" woont in dat rode gebied, the midwest.
Ja, graag. Vertaal het maar met een uitgebreide uitleg per plaatje.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:06 schreef NgInE het volgende:
[..]
Als je niet zo goed in Engels bent dan wil ik hem wel voor je vertalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |