Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Viel mij inderdaad ook op. Ze willen allemaal zo sympathiek en ontspannen mogelijk overkomen. De man van het gewone volk en zo.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:15 schreef marcodej het volgende:
Pechtold drinkte een pilsje. Daar is over nagedacht.
Een piano.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat je ook stemt, het is allemaal pure aids.
Oneensquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn andere kamerleden waar je beter mee door kan halenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Viel mij inderdaad ook op. Ze willen allemaal zo sympathiek en ontspannen mogelijk overkomen. De man van het gewone volk en zo.
Pieter Omtzigt is geen aids.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vind jij dan geen rommel?quote:
Jij zegt het...quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zijn andere kamerleden waar je beter mee door kan halen
Ik vind de CDA op het moment denk ik de beste optie. Dat gaat tegen elke natuur van mij inquote:
Ik ben er nog niet uit wat ik ga stemmen, maar pure aids vind ik niet alle partijen. Wel PVV en SP en alle kleine meuk als Denk, VNL, FvD en GeenPeil.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij dan geen rommel?
Gewoon een keertje doen joh.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de CDA op het moment denk ik de beste optie. Dat gaat tegen elke natuur van mij in
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de CDA op het moment denk ik de beste optie. Dat gaat tegen elke natuur van mij in
Oke, pure aids is ook overdreven ja. Maar het is allemaal niet om over naar huis te schrijven. De PvdA en de VVD op dit moment zijn ook pure cringe.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit wat ik ga stemmen, maar pure aids vind ik niet alle partijen. Wel PVV en SP en alle kleine meuk als Denk, VNL, FvD en GeenPeil.
Mohammed heeft de Koran gebaseerd op de Bijbel, CDA = ISquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Christenhonden, tolereer je christenen dan tolereer je IS las ik laatst in de elsevier
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Christenhonden, tolereer je christenen dan tolereer je IS las ik laatst in de elsevier
Midden toch?quote:
Die zie ik liever dan die beroepspolitici als Jesse Klaver die nooit een maatschappelijke carrière gehad hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:21 schreef Szura het volgende:
Jan Roos en Thierry Baudet, dat soort walgelijke clowns moeten we niet willen.
Precies!!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mohammed heeft de Koran gebaseerd op de Bijbel, CDA = IS
Zo'n leuke hype, het besturen van een land in de handen van lekker volkse clowns gooien. Zo'n Roos en Baudet snappen dus geen reet van wat een land werkelijk nodig heeft. Lekker schoppen om het schoppen. Al mag 1 van de 2 wel een zetel hebben, puur om de vragen te stellen want kritisch zijn kunnen ze dus welquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die zie ik liever dan die beroepspolitici als Jesse Klaver die nooit een maatschappelijke carrière gehad hebben
En klimaatquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:25 schreef borisz het volgende:
Het jammere van het CDA is hun privacy- en drugsbeleid.
Ze hebben inderdaad een aantal veel te conservatieve dingen. Dat vind ik het probleemquote:
Klopt, dus gaat Europa naar de tering.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:27 schreef DrDentz het volgende:
EU is een verloren zaak.. give it up Pechtold
Hopelijk maken meer D66'ers, GL'ers en PvdA'ers de draai. Weg met referenda. Vind de standpunten daaromtrent in de programma's het grootste minpunt bij deze drie, die altijd bovenaan m'n keuzemenu staan.quote:
Omdat ze niet hoog genoeg scoren in de statistieken.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Waarom staan deze hits nooit in de lijstjes van riazop?
Iedereen klikt toch op Vieze Jack in de carnavalsperiode lijkt mequote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ze niet hoog genoeg scoren in de statistieken.
Ik vind ze wel bij elkaar passen, allebei voorliefde voor Engelse termen en modern artquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:38 schreef Martinello het volgende:
Eva zit te soppen op deze glibberaar.
Ha die TUFKALquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:49 schreef Handleiding het volgende:
Dit programma dus
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tourn%C3%A9e_G%C3%A9n%C3%A9rale
Hij heeft al een mooiere meidquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:38 schreef Martinello het volgende:
Eva zit te soppen op deze glibberaar.
Ik las Johan Derksen.quote:Vandaag
- De strijd van Annemarie Heite en Albert Ubels tegen aardbevingsschade
- De Nederlands-Iraanse Amir komt de VS niet in
- Tineke Schouten heeft een opvallende boodschap voor de politiek
- John van Zweden en Jan Derksen over rivaliserende supporters
wel mooi dat ie zich aan z,n woord houdt, maar had toch beter kunnen doen, waarom niet iedereen na checken die het land in wil ? (die oorspronkelijk uit dat land komt ?quote:
Dat gaan ze dus doen, duurt alleen even.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:02 schreef King_Merc het volgende:
[..]
wel mooi dat ie zich aan z,n woord houdt, maar had toch beter kunnen doen, waarom niet iedereen na checken die het land in wil ? (die oorspronkelijk uit dat land komt ?
zoals ik Amir ken, is het een prima gast , die erg goed is ingeburgerd en erg sociaal ,
3.1 joh ..quote:Op maandag 30 januari 2017 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet gewoon nog Windows '95 draaien
quote:Op maandag 30 januari 2017 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet gewoon nog Windows '95 draaien
Wij hebben machines gehad die draaien op Dos tot vorig jaar.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Wij werken in de fabriek nog met Windows 3.11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |