Oke, pure aids is ook overdreven ja. Maar het is allemaal niet om over naar huis te schrijven. De PvdA en de VVD op dit moment zijn ook pure cringe.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit wat ik ga stemmen, maar pure aids vind ik niet alle partijen. Wel PVV en SP en alle kleine meuk als Denk, VNL, FvD en GeenPeil.
Mohammed heeft de Koran gebaseerd op de Bijbel, CDA = ISquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Christenhonden, tolereer je christenen dan tolereer je IS las ik laatst in de elsevier
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Christenhonden, tolereer je christenen dan tolereer je IS las ik laatst in de elsevier
Midden toch?quote:
Die zie ik liever dan die beroepspolitici als Jesse Klaver die nooit een maatschappelijke carrière gehad hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:21 schreef Szura het volgende:
Jan Roos en Thierry Baudet, dat soort walgelijke clowns moeten we niet willen.
Precies!!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mohammed heeft de Koran gebaseerd op de Bijbel, CDA = IS
Zo'n leuke hype, het besturen van een land in de handen van lekker volkse clowns gooien. Zo'n Roos en Baudet snappen dus geen reet van wat een land werkelijk nodig heeft. Lekker schoppen om het schoppen. Al mag 1 van de 2 wel een zetel hebben, puur om de vragen te stellen want kritisch zijn kunnen ze dus welquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die zie ik liever dan die beroepspolitici als Jesse Klaver die nooit een maatschappelijke carrière gehad hebben
En klimaatquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:25 schreef borisz het volgende:
Het jammere van het CDA is hun privacy- en drugsbeleid.
Ze hebben inderdaad een aantal veel te conservatieve dingen. Dat vind ik het probleemquote:
Klopt, dus gaat Europa naar de tering.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:27 schreef DrDentz het volgende:
EU is een verloren zaak.. give it up Pechtold
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |