Voorgaande winnaars:quote:Het zevende seizoen van het grote en populaire RTL 4-programma 'The Voice of Holland' belooft anders dan alle andere seizoenen te worden. Niet alleen vanwege de enorme diversiteit aan muzikaal talent, maar ook vanwege de coachwissels. Niet één, maar twee stoelen hebben vanaf vrijdag 21 oktober een nieuw naambordje. Waylon werd met The Common Linnets tweede op het Eurovisiesongfestival en hij is de eerste Nederlander die een contract heeft gekregen bij het legendarische Motown. Met zijn liefde voor countrymuziek brengt hij iets nieuws naar 'The Voice of Holland'. Guus Meeuwis heeft maar liefst 21 Top 40 hits op zijn naam staan en hij beheerst het Nederlandse lied als geen ander. Maar weten Guus en Waylon met hun charmes de talenten voor zich te winnen? Of laat de gevestigde orde zich dat niet zomaar gebeuren? Want ook dit seizoen zijn Sanne Hans en Ali B weer van de partij. Zij gaan uiteraard ook nu weer vol voor de muzikale overwinning.
De presentatie ligt in handen van Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. Zij steunen de bloednerveuze vocalisten en proberen hun hartslag onder controle te houden. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij verrast nietsvermoedende talenten met een ticket voor de 'Blind Auditions' en zal tijdens de liveshows de RedRoom onder zijn hoede nemen.
De talenten krijgen tijdens zes zinderende 'Blind Auditions' de kans om te laten horen wat ze in huis hebben. In slechts anderhalve minuut moeten zij de coaches weten te imponeren met hun stem en hopen dat minimaal één van de stoelen omdraait. Na de 'Blind Auditions' volgen drie 'The Battle'-uitzendingen, waar de talenten tijdens een muzikaal duel vanuit SugarCity hun slag moeten slaan. Iedere coach neemt zeven talenten mee naar 'The Knockouts'. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows.
Maar hij mag wel Lion King-dingen zingenquote:
The plot thickens.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:42 schreef Cee het volgende:
Hoe wist Wendy nou door op het kaartje te lezen hoeveel punten ze nog nodig had, als de punten van de jury net bekend zijn geworden?
Ingebouwde rekenmachine, denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:42 schreef Cee het volgende:
Hoe wist Wendy nou door op het kaartje te lezen hoeveel punten ze nog nodig had, als de punten van de jury net bekend zijn geworden?
Ze kan heel goed rekenenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:42 schreef Cee het volgende:
Dat heeft die wiskundelerares in de seefsoon voor haar berekendquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:43 schreef Greys het volgende:
Yerry z'n vriendin is inmiddels vaker genoemd dan de poliepen van Nikki.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:43 schreef Greys het volgende:
Yerry z'n vriendin is inmiddels vaker genoemd dan de poliepen van Nikki.
Ik kan me die niet eens herinneren. (uitvoering niet en Eric ook niet)quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:43 schreef Cee het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd denken aan de geniale uitvoering van Eric van Idols 2.
Was jij toen al geboren?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me die niet eens herinneren. (uitvoering niet en Eric ook niet)
En als ik het quote, zie ik die dames dan nog een keer?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word er bijna bang van
Als ik nu schrijf dat ze die mooie broekjes dragen, komen er dan weer banners met slips?
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me die niet eens herinneren. (uitvoering niet en Eric ook niet)
Nog even en ik ga het turvenquote:
Ze wil een Wayleon?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog even en ik ga het turven
Greys, wie kies je van Leon en Waylon, toch Waylon?
Nou ja ik snap het op zich wel als je als coach iemand dagen goed ziet zingen of een week niet door ziekte, en dat het optreden dan live niet uit de verf komt.... als het niveau tussen fit en niet-fit enorm is..quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:45 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Ja. Toch een 7,5 gegeven vanwege de gunfactor
Hoe lang is Leon?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog even en ik ga het turven
Greys, wie kies je van Leon en Waylon, toch Waylon?
Dank je, maar zó jong ben ik helaas niet meer.quote:
Oeh, ff kieken zo als ie naast iemand staatquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang is Leon?
Want Waylon komt tot m'n navel.
Maar toch Waylon denk ik.
Ik denk Zalando, zijn vriendin gaat gillen als ze dit zietquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd wat de sponsor van Martijn vanavond is.
Huh, had het over Jerryquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja ik snap het op zich wel als je als coach iemand dagen goed ziet zingen of een week niet door ziekte, en dat het optreden dan live niet uit de verf komt.... als het niveau tussen fit en niet-fit enorm is..
Sorry, ik dacht dat je 19 was ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je, maar zó jong ben ik helaas niet meer.
Ja, nu ik die kop zie is het meteen weer terug.quote:
al die broekkies lijken zo jongquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je 19 was ofzo
Oh ik dacht Isabelquote:
McDonaldsquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd wat de sponsor van Martijn vanavond is.
Echt, vriendin en ik hebben hier nog jarenlang dubbel om gelegen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, nu ik die kop zie is het meteen weer terug.
Nee dat is ie niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit nu in mijn thermobroekquote:
Dan nog, idols 2 was 2003. Dan had ik 13 moeten zijn oid.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, stiekem is dit al de finale, maar dat weet alleen Ben Saundersquote:
ik gewoon heerlijk onder een dekbedje op de bankquote:
Niet overdrijven. Slechts 1.98 als ik geen schoenen aan heb.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is ie niet.
Wel 1.99,dat wel.
?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Die huizen die Martijn altijd opleukte met idiote dingen, dat is nooit meer teruggekomen hè?
Ja ik zie Martijn reclame maken voor 1 van zijn programma's en ineens denk ik aan iets dat hij ooit deedquote:
ik vroeg me af welk programma je bedoelt..... vandaar t vraagteken...quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik zie Martijn reclame maken voor 1 van zijn programma's en ineens denk ik aan iets dat hij ooit deed
Radio?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik zie Martijn reclame maken voor 1 van zijn programma's en ineens denk ik aan iets dat hij ooit deed
Ik heb geen idee hoe het heet, even zoeken.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vroeg me af welk programma je bedoelt..... vandaar t vraagteken...
Mark stuitert, noemden we die, als ie weer eens onderuit ging.quote:
In Holland Staat Een Huis.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vroeg me af welk programma je bedoelt..... vandaar t vraagteken...
Anders vegen ze die drie lagen make up weg die nodig zijn om die huid er zo uit te laten zien.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:53 schreef Cee het volgende:
Ik snap niet dat die reclames over zalfjes altijd overduidelijk laten zien dat er geen milligram zalf op de huid gewreven wordt.
In Holland staat een huis?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het heet, even zoeken.
Yes!quote:
owww die buren! ja dat was leuk!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In Holland Staat Een Huis.
Nooit geweteniets met klussende buren.
Jij kijkt naar een andere zender. Hier staat ie in pakquote:
Maar geen kabouter ala Waylon.quote:
Nee dat leek iddquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:00 schreef Cee het volgende:
Maar het orkestje zit toch ook helemaal niet op zijn bereik, of zie/hoor ik dat verkeerd?
Lijkt zo, die gast die tegenover hem stond is bijna mijn lengte.quote:
nou.....quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
Whut! Dit was echt het meest vals van de avond.
Maar tussen die 2 zat wel 30 cm.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt zo, die gast die tegenover hem stond is bijna mijn lengte.
Nee johquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
Whut! Dit was echt het meest vals van de avond.
Wel vaag. Elk jaar is er 1 liveshow waarin bijna iedereen mis gaat.quote:
Guus was groter. Die is niet zo heel groot volgens mij toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt zo, die gast die tegenover hem stond is bijna mijn lengte.
Nee joh, veel minder toch?quote:
Dat zeker. Ik gun hem nog vele rondes.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook. Omdat stukken beter en gewaagder dan de rest
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik gun hem nog vele rondes.
Was dit van Adele?
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik gun hem nog vele rondes.
Was dit van Adele?
Ik ben 1.86m. Ik kan een lijf heel goed op lengte inschatten en deze jongen is rond de 1.72 zoiets, Wendy is ook 1.74 ofzo.quote:
Is het? Ik lette niet op Guus.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Guus was groter. Die is niet zo heel groot volgens mij toch?
Jezus ik had je altijd 1.60 of zo ingeschat.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben 1.86m. Ik kan een lijf heel goed op lengte inschatten en deze jongen is rond de 1.72 zoiets, Wendy is ook 1.74 ofzo.
Viel wel mee joh, paar stukjes maar. Wat ik hoorde iigquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:04 schreef Cee het volgende:
Tsja, als een trapeze-act zonder veiligheidsriem gaat zwieren dan waardeer ik ook z'n lef maar als die vervolgens te pletter valt in de piste dan krijgt ie van mij geen 10 omdat ik het zo stoer van 'm vond.
Nou dat is anders heel Hollands hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:04 schreef Cee het volgende:
Tsja, als een trapeze-act zonder veiligheidsriem gaat zwieren dan waardeer ik ook z'n lef maar als die vervolgens te pletter valt in de piste dan krijgt ie van mij geen 10 omdat ik het zo stoer van 'm vond.
Whehehe.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Jezus ik had je altijd 1.60 of zo ingeschat.
Ik noemde je geen jezus.
Je moet kiezen, er gaat er maar eentjequote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:05 schreef Koen66 het volgende:
Yerry en Thijs er uit op dit moment vind ik
Guus is niet heel groot, ongeveer 1.68-1.70. Net zo groot als ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het? Ik lette niet op Guus.![]()
Ik weet ook niet hoe groot Guus is.
owwwwww dat had ik nog niet meegekregenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet kiezen, er gaat er maar eentje
Je had mij kleiner dan jezelf ingeschat?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Guus is niet heel groot, ongeveer 1.68-1.70. Net zo groot als ik.
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Wtf is er mis met de liedjeskeuzes vanavond?
Ja, maar dat komt wellicht doordat je een kuiken bent.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je had mij kleiner dan jezelf ingeschat?![]()
Ja, niet dat het niet had gekund.
jij bent grootquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je had mij kleiner dan jezelf ingeschat?![]()
Ja, niet dat het niet had gekund.
Op basis waarvan schatte je dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Jezus ik had je altijd 1.60 of zo ingeschat.
Ik noemde je geen jezus.
Hm, no ok, ik zal je geloven.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben 1.86m. Ik kan een lijf heel goed op lengte inschatten en deze jongen is rond de 1.72 zoiets, Wendy is ook 1.74 ofzo.
En leon was kleiner.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Guus is niet heel groot, ongeveer 1.68-1.70. Net zo groot als ik.
Greys kan jij ook niet mensen op tv goed inschatten? Ik zie aan de benen vaak al hoe lang of kort iemand is, ik vergelijk met mijn stelten en dan is het snel gezienquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Op basis waarvan schatte je dat?
Ik wil met Pi op stap. Twee lange troela's
Gewoon, gevoelskwestie, ik vind Piscje zo'n kuikentje.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Op basis waarvan schatte je dat?
Ik wil met Pi op stap. Twee lange troela's
Dat moet 'ie niet meer doen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:07 schreef Max23 het volgende:
Die hoge stem van hem klinkt zo slecht. Ook in dat begin optreden al
Wat een eikels ook hè, altijd wat met zequote:
Normaal wel maar bij Leon vond ik het slecht inschatten!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys kan jij ook niet mensen op tv goed inschatten? Ik zie aan de benen vaak al hoe lang of kort iemand is, ik vergelijk met mijn stelten en dan is het snel gezien
Ik dacht even dat je Roberto of Dino bedoelde en was even jaloers.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zag Baggio in het wild! Trouwens. Dus.
Toch maakte mijn hard een sprongetje, en daarna besefte ik me weer wie het is...quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zag Baggio in het wild! Trouwens. Dus.
Trollknop is kapotquote:
Ik ben 1.82quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:10 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Ik lees ergens dat guus 1.75 is maar weet niet wat daarvan klopt. Nog niet groot..
Guus zijn vriendin is toch ook lang? Althans in dat modeprogramma leek ze lang, iig 180+.quote:
Welke is dat Babushka? Dat leon niet zo groot is?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik geniet van de totale paniek van Greys en Pisces.
quote:
Ja gewoon, dat jullie een lengte-analyse aan het doen zijn tussen de bedrijven door.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke is dat Babushka? Dat leon niet zo groot is?
Echt?quote:
Bofkontquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:13 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Ja dus leon is sowieso 10 cm kleiner. Ik ben 1.67 dus dat kan nog
Greys draagt wel mooie hakken toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt?
Ik dacht dat je langer was. Ok, vergeet al mijn schattingen maar, blijkbaar zie ik iedereen als langer dan ze zijn.
Voel je nog iets bij Martijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt?
Ik dacht dat je langer was. Ok, vergeet al mijn schattingen maar, blijkbaar zie ik iedereen als langer dan ze zijn.
Afschuwelijk...quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:14 schreef Greys het volgende:
Wtf, kom op mensen, dat refrein van Jolene was toch superkut.
Dat elke enigszins aantrekkelijke man kleiner is. Dat lóeder geniet ervan. Hmpf.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke is dat Babushka? Dat leon niet zo groot is?
Dat zou ook kunnen, ik kijk nooit naar mensen hun schoeisel.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys draagt wel mooie hakken toch?
Gheheheheh.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat elke enigszins aantrekkelijke man kleiner is. Dat lóeder geniet ervan. Hmpf.
Kusje Cee. Lafjoeforrevvurjeweetzelf.
Jullie weten heul niet hoe lang ik ben.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat elke enigszins aantrekkelijke man kleiner is. Dat lóeder geniet ervan. Hmpf.
Kusje Cee. Lafjoeforrevvurjeweetzelf.
Er gaat er maar eentje weg deze week, pop.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:17 schreef ato het volgende:
Let maar op Yerri en Thijs gaan.
Volgende week Kirsten en Isabel.
Eentje vanavond.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:17 schreef ato het volgende:
Die heb ik altijd klein gevonden. Kun je nagaan wat een dwerg het werkelijk moet zijn.quote:
Eentje maarquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:17 schreef ato het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:12 schreef ato het volgende:
Pleun was echt de beste vanavond, geen een onzuivere noot.
Wat een k.. lied trouwens dat wel. Maar dit zong zij goed. Eens!
Leon heeft een mooie stem en hem zet ik vanavond op nr 2)
Op een paar onzuivere noten na. Eens!
Vinchenzo nr 3) ik vond hem iets minder vanavond. Hij moet echt een ander nummer zingen.
Ik hoop zo op een mooie ballad of jaren 50 lied.
Frank Sinatra? Zou leuk zijn maar hij speelt op safe lijkt het, vind hem niet eruit springen behalve zijn stem geluid...... beleving mis ik....
Dwight gaat steeds iets meer zakken bij mij, goede zanger.
Maar niets nieuws meer, hij moet het wel bij soul houden. Ik verwacht hier nog wel wat meer van....
Verder vond ik Isabel zeker niet slecht hoor.
Alleen zij moet niet zo schreeuwen. Dat hoge vond ik niet mooi. Heb zeker mooiere versies gehoord van dit nummer dus helaas...
Ik denk echt dat dit de finale wordt Pleun, Vichenzio, Leon en Dwight.. Eens maar wellicht dat Kirsten nog kan verassen als ze niet naar huis gaat.
Kirsten, Thijs en Yerri vond ik vreselijk..
En dank je wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:16 schreef Greys het volgende:
Dat elke enigszins aantrekkelijke man kleiner is.
Ja maar de Boertjes zijn er wel uit inmiddels.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Twinlife bestaat ook nog echt. Joh.
quote:
quote:
Nee, dit is een gestrande zeehond van Dierenlot. We zitten nu in de commercial break.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:22 schreef ato het volgende:
Ik vond Martijn altijd best aantrekkelijk, maar het is nu een opgemaakt, oud en dik propje..
Nooit héél hoog eigenlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys draagt wel mooie hakken toch?
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dit is een gestrande zeehond van Dierenlot. We zitten nu in de commercial break.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dit is een gestrande zeehond van Dierenlot. We zitten nu in de commercial break.
Dan ben je gaan minderen in de loop der jarenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit héél hoog eigenlijk
[ afbeelding ]
Bedankt voor je aanvullende commentaar..quote:
Ghegheghequote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
ZEG DAN ZEG DANNNNquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jullie weten heul niet hoe lang ik ben.
Jepquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:24 schreef Nizno het volgende:
zag ik Sita nu in die kinderreclameiets van die musical ofzo?
Hahahaha..quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
oke dan zag ik t idd goed... lekker afgegleden dusquote:
Ja ik heb ze ook wel maar draag ze minder. Geen idee waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ben je gaan minderen in de loop der jarenStaat me echt iets van bij dat je flinke hakken droeg, net iets meer dan die foto.
Of ik heb het verkeerd onthouden!
Het is net pas begonnen, dus echt heel veel valt er niet te zeggen over het succes. Iedere vorm van promotie is mooi meegenomen, vooral omdat de vorige producties in het theater in Scheveningen niet echt succesvol waren.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Maar als die Lion King zo succesvol is, waarom dan die reclame in The Voice.Voice?
Ah, dat klinkt wel logisch dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is net pas begonnen, dus echt heel veel valt er niet te zeggen over het succes. Iedere vorm van promotie is mooi meegenomen, vooral omdat de vorige producties in het theater in Scheveningen niet echt succesvol waren.
alle understudies zijn ingezetquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:27 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af waar het publiek in Scheveningen nu naar zit te kijken.
Maar de Lion King stond een jaar of wat geleden toch ook al daar? Met Antje Monteiro nog?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is net pas begonnen, dus echt heel veel valt er niet te zeggen over het succes. Iedere vorm van promotie is mooi meegenomen, vooral omdat de vorige producties in het theater in Scheveningen niet echt succesvol waren.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent de knappe versie van Lange Frans!
Godverdullekes Ceequote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:27 schreef Cee het volgende:
is toch al zeker een jaar of 15?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de Lion King stond een jaar of wat geleden toch ook al daar? Met Antje Monteiro nog?
Dat was Aida (met Antje - ik kan me niet herinneren dat ze ook The Lion King deed), maar Lion King heeft inderdaad ook al eerder in Scheveningen gestaan. Volgens mij eind jaren '90/begin '00s?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de Lion King stond een jaar of wat geleden toch ook al daar? Met Antje Monteiro nog?
Gewoon een groot scherm in de zaal en zorgen dat de show nu ongeveer dit nummer nodig heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:27 schreef Cee het volgende:
Oh waren ze al begonnenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:28 schreef Pheno het volgende:
Staan die microfonen van die vier wel aan?
De show begint met het nummer dus dan heeft het publiek nog een lange avond.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon een groot scherm in de zaal en zorgen dat de show nu ongeveer dit nummer nodig heeft.
Ook de deensjerzsoons, want je hoorde ze totaal nietquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:28 schreef Greys het volgende:
Dus de zeefzooners hebben dit voor Jan Lul ingestudeerd?
De musical ging in 1997 op Broadway in première en kwam in 2004 naar Nederland. Op 4 april was de officiële première in het Fortis Circustheater in Scheveningen. (wiki)quote:
Krijgen ze wel waar voor hun geld.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
De show begint met het nummer dus dan heeft het publiek nog een lange avond.
En de lijnen sloten alquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook de deensjerzsoons, want je hoorde ze totaal niet
Ze luisteren niet naar je, zusquote:
Elk jaar wint een meid, haal maar ademquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:32 schreef Koen66 het volgende:
het wordt echt een hengstenbal dit jaar
op het eind is het beltegoed van de 15 jarige meiden opquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elk jaar wint een meid, haal maar adem
Stemmen mag pas vanaf 16.....quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op het eind is het beltegoed van de 15 jarige meiden op
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:33 schreef Cee het volgende:
Is het album van Maan eigenlijk al af of is papa nog bezig met het regelen van de fotografie voor het cd-hoesje?
Moet jij je leeftijd opgeven als je belt?quote:
Ik zat ook te kijken. Nieuw kapsel? Dunner gezicht?quote:
ze is fors afgevallenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat ook te kijken. Nieuw kapsel? Dunner gezicht?
Een man?quote:
Gekke wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat ook te kijken. Nieuw kapsel? Dunner gezicht?
Lijkt ook jonger. Mooi hoor.quote:
Ja precies dat. Dat agressieve gebler in het refrein was echt ronduit afschrikwekkend.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:54 schreef Gia het volgende:
Vond 'Jolene' een heel foute keuze voor Kirsten.
Ze heeft een dijk van een stem, maar mist een beetje inlevingsvermogen. En dan komt het gewoon raar over. Leek eerder dat ze ruzie had met Jolene i.p.v. dat ze smeekte niet haar man af te pakken.
Zo van: "Jolene! Jolene! K*twijf, laat mijn man met rust, of anders!"
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:10 schreef Greys het volgende:
En waar ik eerst nog even dacht 'wel gek dat ze daar na een keer minder direct op afgerekend wordt", later dacht ik aan haar katwegjagende "SSSSSSSSSSHT" in dat bjork lied en dat was exact hetzelfde probleem.
Ze heeft de verkeerde nummers gekregen, want qua stem hoort ze zeker wel tot de beste kandidaten dit seizoenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies dat. Dat agressieve gebler in het refrein was echt ronduit afschrikwekkend.
En waar ik eerst nog even dacht 'wel gek dat ze daar na een keer minder direct op afgerekend wordt", later dacht ik aan haar katwegjagende "SSSSSSSSSSHT" in dat bjork lied en dat was exact hetzelfde probleem.
Van iets apartere types kan de gemiddelde kijker helaas minder hebben dan van het doorsnee buurmeisje. Ze worden getolereerd zolang ze goed genoeg presteren. Valt het een keer tegen, dan is het snel afgelopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:10 schreef Greys het volgende:
En waar ik eerst nog even dacht 'wel gek dat ze daar na een keer minder direct op afgerekend wordt"
Ik vind hem steeds minder worden, lijkt wel of zijn batterij leeg is.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 10:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb alleen het laatste stukje gezien, ik ben blij dat Yerry er nog in zit, ik vind hem echt heel goed![]()
dat kanquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:28 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind hem steeds minder worden, lijkt wel of zijn batterij leeg is.
Ook al is het mijn adoptiekind..
Eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft de verkeerde nummers gekregen, want qua stem hoort ze zeker wel tot de beste kandidaten dit seizoen
Misschien heeft de leiding achter het programma nog een vinger in de pap. Met een totaal niet passende keuze kunnen ze bepaalde kandidaten misschien wel het programma uit manipuleren, als ze graag willen dat specifieke kandidaten blijven.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens.
Gister leek iedereen wel een totaal niet passend nummer te hebben, elke week vraag ik me af ho de keuze gemaakt wordt. In overleg? De coach? Kandidaat?
Ik denk dat Kirsten en Sanne dit samen hebben gekozen dit nummer. Het is echt absoluut niet zo dat de kandidaat helemaal niks over het nummer te zeggen heeft. Kirsten wilde zelf 'lekker gek zijn' qua styling (waarvan er al bekend was dat zij dat ook zelf mocht bepalen) en songs.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft de verkeerde nummers gekregen, want qua stem hoort ze zeker wel tot de beste kandidaten dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |