SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had ik vast niet meer verder gefietst.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:29 schreef muzas het volgende:
Je had best ff aan kunnen schuiven voor een biertje kaasmans
wat gebeurt?quote:Op zondag 29 januari 2017 13:58 schreef ratatat het volgende:
Ik dacht vanochtend wel even met de A's mee te rijden. Dat duurde niet al te lang
Al eens bij de Mol geweest?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:58 schreef ratatat het volgende:
[..]
Het ging mij een paar tikjes te hard.
Groene banden gaan nooit lekquote:
Nee, dat is toch op zaterdag? Mij werd vandaag verteld dat het daar wat relaxter is met 150+ man aan de start. Nu was het met zo'n 20 man aan de start, wind schuin op de kant en in het begin een lekkere bui eroverheen. Ahoy zag er ook wel lekker druk uit gisteren.quote:
ja wel over 2 categorieën. Dus gemiddeld 75 A en 75 B klasse. Je rijdt er goed mee. Dat is in het voorjaar wel belangrijk voor de snelheid.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:24 schreef ratatat het volgende:
[..]
Nee, dat is toch op zaterdag? Mij werd vandaag verteld dat het daar wat relaxter is met 150+ man aan de start. Nu was het met zo'n 20 man aan de start, wind schuin op de kant en in het begin een lekkere bui eroverheen. Ahoy zag er ook wel lekker druk uit gisteren.
quote:Op zondag 29 januari 2017 17:44 schreef dop het volgende:
100km gemaakt door de polder.
Temperatuur was goed wegen nat en modderig
[ afbeelding ]
Nieuwe liefde
Is de foto gemaakt met een postzegel?quote:Op zondag 29 januari 2017 17:44 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe liefde
chineese telefoon je weet tochquote:Op zondag 29 januari 2017 17:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
[..]
Is de foto gemaakt met een postzegel?
Nee, nog steeds niks te zienquote:Op zondag 29 januari 2017 18:00 schreef dop het volgende:
[..]
chineese telefoon je weet toch
zo beter?
Hij is nog steeds zo kleinquote:Op zondag 29 januari 2017 18:04 schreef dop het volgende:
http://dumpt.com/img/links.php?file=/aikqivdgjf6fy2cp7kz4.jpeg
Volgens mij moet je je onderste ribben chirurgisch laten verwijderen voor je daar op kan fietsen.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:44 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe liefde
Of hij is een tandartsquote:Op zondag 29 januari 2017 18:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je onderste ribben chirurgisch laten verwijderen voor je daar op kan fietsen.
Bijkomend voordeel: kan je jezelf wel mooi pijpen.
nee maar was wel om me heen aan het kijken deze kwam goedkoop voorbij.quote:
Om scherp te zijn bij de primavera uiteraard.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:04 schreef Tommeke het volgende:
Waarom in januari al koersen?
Professor P. A. Troon, grijp in!
Heel goed! Ik rij volgend weekend ook alweer een koersje, dus ik moet ook niet huilenquote:Op zondag 29 januari 2017 18:20 schreef ratatat het volgende:
[..]
Om scherp te zijn bij de primavera uiteraard.
Mooi dop is dat op je werk genomen zeker?quote:Op zondag 29 januari 2017 17:44 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe liefde
jep had nachtdienst afgelopen week geen tijd om thuis fatsoenlijke foto te makenquote:Op zondag 29 januari 2017 18:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooi dop is dat op je werk genomen zeker?
Mooie fiets hoor!quote:Op zondag 29 januari 2017 18:50 schreef dop het volgende:
[..]
jep had nachtdienst afgelopen week geen tijd om thuis fatsoenlijke foto te maken
Hmja.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had ik al gemerkt, toen we gingen biken was je na 1.5 leeg.
quote:Op zondag 29 januari 2017 17:44 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe liefde
Jullie waren iig direct aan de horizon verdwenen, ik kon stof happenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:05 schreef kaasplankje het volgende:
Lekker met ddx en een 5tal Belgen de 200 van Bunnik gereje. Ik was de laatste 30km wel een beetje op maar das niet zo erg. Ik had ook niet heel veel gegeten. Niet teveel kopwerk gedaan, erg weinig zelfs maar wilde mijn HF laag houden wat grotendeels goed gelukt is met 32.2 avg over 200km.
Goede training en leuke dag. Ik had wel benen van Bankirai hardhout van de krachttraining van eergisteren.
enne ddx ging nog ff op de fiets naar huis.
Ah mooi, vond jij de route leuk?quote:Op zondag 29 januari 2017 20:41 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Jullie waren iig direct aan de horizon verdwenen, ik kon stof happen.
Met m'n 4 teamgenoten voor de fleche het brevet uitgereden. Niet het hele stuk samen overigens. Carsten miste de start en moest in de achtervolging. Lars heeft berenkrachten, op vrijdagavond draaide hij de zadelpenbout helemaal over. Dat heb ik nog provisorisch kunnen herstellen met een M4 boutje. Zij zijn eerst in Utrecht bij een fietsenwinkel langs geweest maar die was nog dicht. Ff voor de controle sloten ze aan waarna we in Pijnacker een goede fietsenmaker vonden die een passend boutje (voor een Follis tandem) op voorraad hadden.
Ik ken die regio amper dus dan blijft het zeker leuk. Voor jou is het natuurlijk deels je achtertuin.quote:Op maandag 30 januari 2017 07:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ah mooi, vond jij de route leuk?
Mooie fiets!quote:Op zondag 29 januari 2017 17:44 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe liefde
Idd bijna walgelijk. Net als Ivo die zoveel fietsen als dat hij schaamhaar heeft.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:50 schreef Oksel het volgende:
Die Dop. Je ziet wel weer waar 't geld zit. Babyboom generatie. 't Kan niet op.
Zeker net bij de waxbar geweest.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:02 schreef Oksel het volgende:
Is maar goed dat ik niet zoveel fietsen als schaamhaar heb.
Traine jonge! Heb je al een klimcassette?quote:Op maandag 30 januari 2017 12:16 schreef Leonos het volgende:
Ingeschreven voor Veenendaal - Veenendaal
Ja ik zou dan defy sora disc Di2 triple adviseren.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Traine jonge! Heb je al een klimcassette?
Maar dan ook echt helemaal nep ja. Prima bak.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:16 schreef kaasplankje het volgende:
Die colnago is wel aardig, maar die is nep.
Zit er ook imitatie Campa op dan?quote:Op maandag 30 januari 2017 12:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Maar dan ook echt helemaal nep ja. Prima bak.
Ja, noemen ze Shimano.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zit er ook imitatie Campa op dan?
Thnx. Deze keer maar eens een Sportful-broek proberen.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Precies hetzelfde.
Komt ook uit dezelfde fabriek volgens mij.
De 105 zeker? Of durf je de 135 al aan dan?quote:Op maandag 30 januari 2017 12:16 schreef Leonos het volgende:
Ingeschreven voor Veenendaal - Veenendaal
105 natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2017 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De 105 zeker? Of durf je de 135 al aan dan?
Inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2017 13:11 schreef Oksel het volgende:
Jammer dat ze geen 60 hebben, had ik ook ingeschreven.
Reisje Gran Canaria ofzo !quote:Op maandag 30 januari 2017 13:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oei. Misschien even een paar dagen hoogtestage inlasten voor die tijd.
kan je op Grand Canario opp 2600m slapen dan??quote:Op maandag 30 januari 2017 14:26 schreef ratatat het volgende:
[..]
Koopje dus. Een weekje Gran Canaria is een stuk duurder.
Wel als je zo'n tent meeneemtquote:Op maandag 30 januari 2017 14:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kan je op Grand Canario opp 2600m slapen dan??
Wrom niet?quote:Op maandag 30 januari 2017 16:55 schreef Najieto het volgende:
http://www.cbsnews.com/ne(...)ors-and-pro-cycling/
Zou het dan toch waar zijn dat er gefietst werd met motortjes verstopt in de fiets..?
Tuurlijk, lekker bergop herstellen terwijl de rest in het rood zit.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:55 schreef Najieto het volgende:
http://www.cbsnews.com/ne(...)ors-and-pro-cycling/
Zou het dan toch waar zijn dat er gefietst werd met motortjes verstopt in de fiets..?
Ik had zondag precies hetzelfde. Had veel zin om weer eens te fietsen, maar had me iets vergist in de temperatuur en regen/wind... Vooral het gebrek aan goede winterhandschoenen nekte me.quote:Op zondag 29 januari 2017 17:04 schreef Oksel het volgende:
Ik ging ook vol goede moed op de racefiets. Direct helemaal natgeregend.. 1 graad buiten. Was snel weer thuis.
Rule #5.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:25 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik had zondag precies hetzelfde. Had veel zin om weer eens te fietsen, maar had me iets vergist in de temperatuur en regen/wind... Vooral het gebrek aan goede winterhandschoenen nekte me.
Na 20 minuten dacht ik "Voor wie doe ik dit eigenlijk" en toen ben ik omgedraaid. Heb het ook niet op Strava gezet, te gênant![]()
(En toen kwam ik thuis en bleek dat mijn vriend een brownie voor me had meegenomen, vandaag compensatoir 2x gesport)
Ik verwachtte een Look.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:04 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Even een fapje gepleegd hoor
Regels zijn voor watjes. Echte bazen bepalen zelf wat te doen.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:57 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Haha even gegoogledMaar je mag me best een watje vinden hoor
Daarom heb ik mijn banden voor volgend jaar al in de kelder liggen.quote:Het voordeel is dat de band volledig uitgehard is, omdat ze in de jaren 90 geproduceerd zijn. De renners die vaak lek reden, crosten op materiaal van nog geen half jaar oud."
"Hoe beter de band is uitgehard, hoe sterker hij is. Hoe meer tijd tussen productie van de band en het effectieve gebruik, hoe minder gevoelig hij is voor lekkage."
Dat lijkt me niet haalbaar voor Muzas, die gooit die vol met bier toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:51 schreef kaasplankje het volgende:
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2879197
[..]
Daarom heb ik mijn banden voor volgend jaar al in de kelder liggen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Belgisch filmpje over de 200 met enkele bekende gezichten
Behalve als het gaat om spacers. Toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 06:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Regels zijn voor watjes. Echte bazen bepalen zelf wat te doen.
Gast. Het was 3 graden man... Mietjequote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Fiets daar 1 met kniestukken en overschoenen?
Leuk filmpje en geeft mooi sfeer aan van ons groepjequote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Belgisch filmpje over de 200 met enkele bekende gezichten
Ik reed ook met kniestukken en overschoenen (maar dan wel gecombineerd met skikousen).quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Fiets daar 1 met kniestukken en overschoenen?
En witte sokken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Behalve als het gaat om spacers. Toch?
Hoeveel KM heb je dit jaar dan al gereden naast de 200?quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:52 schreef Tommeke het volgende:
Gisteren een lekkere duurrit van 100km gemaakt. Ging me echt makkelijk af, vantevoren 4 boterhammen met pindakaas gegeten en halverwege appelgebak met slagroom en een colaatje.
Ik was niet moe na de tijd en had geen moment een hongergevoel. M'n conditie is echt wel goed. Ik denk dat die Drenthe 200 wel goed geweest is voor me.
Maar ik merk wel dat ik weinig snelheid heb. Heb ik ook weinig tot niet op getraind. Zou dat ook door de kou kunnen komen?
Zei het al eerder: "goede relaties zijn slecht voor een wielrenner" DDX is nog zo'n voorbeeld. Een slechte relatie wil ook wel helpen trouwensquote:Op woensdag 1 februari 2017 11:52 schreef Tommeke het volgende:
Gisteren een lekkere duurrit van 100km gemaakt. Ging me echt makkelijk af, vantevoren 4 boterhammen met pindakaas gegeten en halverwege appelgebak met slagroom en een colaatje.
Ik was niet moe na de tijd en had geen moment een hongergevoel. M'n conditie is echt wel goed. Ik denk dat die Drenthe 200 wel goed geweest is voor me.
Maar ik merk wel dat ik weinig snelheid heb. Heb ik ook weinig tot niet op getraind. Zou dat ook door de kou kunnen komen?
Ik heb geen relatie en fiets helemaal niet zo veel de laatste tijd.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zei het al eerder: "goede relaties zijn slecht voor een wielrenner" DDX is nog zo'n voorbeeld. Een slechte relatie wil ook wel helpen trouwens
Lekker man. Die snelheid heb je zo weer terug. Een paar keer wat intervallen / trainingskoersjes en je vliegt weer. En in de winter heb je meer luchtweerstand (kleding, hogere dichtheid van de lucht) waardoor je wat trager bent dan in de zomer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:52 schreef Tommeke het volgende:
In januari 850. Maar heb de eerste week wat rust genomen omdat ik moe was van een week Drenthe200 en drie keer maximaal op stap gaanquote:Op woensdag 1 februari 2017 11:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoeveel KM heb je dit jaar dan al gereden naast de 200?
Hoe merk je dan dat je weinig snelheid hebt?quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In januari 850. Maar heb de eerste week wat rust genomen omdat ik moe was van een week Drenthe200 en drie keer maximaal op stap gaan
Ik fiets qua uren niet meer dan toen ik nog een relatie had. Daarnaast drink ik meer alchohol en ga ik vaker de stad in... Dusjaquote:Op woensdag 1 februari 2017 12:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zei het al eerder: "goede relaties zijn slecht voor een wielrenner" DDX is nog zo'n voorbeeld. Een slechte relatie wil ook wel helpen trouwens
Dat 't me moeite kost om 40 te rije. Voelt alsof ik geen power heb ofzo. Njah, zondag een trainingskoersje, dan zullen we zien wat 't waard is.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe merk je dan dat je weinig snelheid hebt?
Zegt niet zoveel, als ik in mn eentje rij kom ik voor mijn gevoel soms ook amper vooruit. Dan heb je tegenwindje op een viaduct sta je echt geparkeerd. Zit je dan een week later in het peloton trap je met gemak weer die 50 per uur mee.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat 't me moeite kost om 40 te rije. Voelt alsof ik geen power heb ofzo. Njah, zondag een trainingskoersje, dan zullen we zien wat 't waard is.
Zal wel lekker lang meegaan? Carbon remschijven?quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:09 schreef Z het volgende:
Zo kan het ook:
[ link | afbeelding ]photo hosting sites
[ link | afbeelding ]photo hosting sites
Stalen frame, carbon discs.
Moeten eerst opwarmen voordat ze hun werk doen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zal wel lekker lang meegaan? Carbon remschijven?
Volgens Valentino Rossi wel. In de motor/autosport schijnen ze al jaren gebruikt te worden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zal wel lekker lang meegaan? Carbon remschijven?
Dat wordt toch veel te heet? Je zal in de war zijn met ceramisch?quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgens Valentino Rossi wel. In de motor/autosport schijnen ze al jaren gebruikt te worden.
Blijkbaar dus niet.quote:
Andere hars ofzo? Geen idee. Het carbon zal niet zo snel branden, dat zal eerder die hars zijn denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, carbon brand met hoge temperatuur.
Ik merk t vooral aan het feit dat nu in de winter bij het minste of geringste inspanninkje je hartslag omhoog schiet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe merk je dan dat je weinig snelheid hebt?
Afgelopen zaterdag hebben we een lekkere duurrit gehad toch?quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik merk t vooral aan het feit dat nu in de winter bij het minste of geringste inspanninkje je hartslag omhoog schiet.
kan ook komen omdat ik vooral veel korte intensieve ritten op de crosser heb gemaakt en mn duurtrainingen sinds november al verwaarloosd heb.
De crux E5 was in 2015 1299.- Mss zijn die ffwd's china? Anders is het met die wielset wel een mooie prijs, alleen zijn die wel tube.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Andere hars ofzo? Geen idee. Het carbon zal niet zo snel branden, dat zal eerder die hars zijn denk ik.
http://www.marktplaats.nl(...)reviousPage=lr&pos=9
Wat klopt er niet? 980 euro voor zo'n fiets. Die lijkt me een stuk duurder...
Ja dat was heerlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag hebben we een lekkere duurrit gehad toch?
carbon is Koolstof, dat heeft een hoger smeltpunt dan ijzer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, carbon brand met hoge temperatuur.
Waar ik werkte deden we dat met zuurstof in de oxystaalfabriek.. de C in het ijzer (verschil ijzer en staal is lager koolstofgehalte) wordt aan de zuurstof gebonden, dat geeft een lager koolstofgehalte en dan krijg je uiteindelijk hetgeen wat we staal noemen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:48 schreef dop het volgende:
[..]
carbon is Koolstof, dat heeft een hoger smeltpunt dan ijzer.
Om van ijzer staal (Fe3C) te maken gebruikt men ook koolstof.
mooi iddquote:Op woensdag 1 februari 2017 15:54 schreef ddx het volgende:
Aangezien de voorspelde regen niet echt komt en de wegen lekker schoon zijn net maar even de Trek gepakt voor z'n eerste ritje buiten.
Even goed uurtje vrijgemaakt.
Links/rechts powerverhouding zat ook wel goed met 48/52.
[ afbeelding ]
Neem je'm mee met de primavera?quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:54 schreef ddx het volgende:
Aangezien de voorspelde regen niet echt komt en de wegen lekker schoon zijn net maar even de Trek gepakt voor z'n eerste ritje buiten.
[ afbeelding ]
Bleef de glimmende kant van de fiets boven? Dan is het toch een verstandige keuze geweest! En die hunt wielen zijn toch onverwoestbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2017 16:07 schreef ratatat het volgende:
Ik waande mij gister eventjes MvdP en ben over een dikke tak gesprongen. Het ging allemaal redelijk goed maar ik weet niet of het nu de meest verstandige keuze was.
Mooi!quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:54 schreef ddx het volgende:
[ afbeelding ]
Er zat een stel pubers op een bankje vlakbij de tak die over het fietspad lag. Ik wilde mij niet laten kennen dus waagde ik het er maar op. Het voorwiel schampte nog wel de takquote:Op woensdag 1 februari 2017 17:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bleef de glimmende kant van de fiets boven? Dan is het toch een verstandige keuze geweest! En die hunt wielen zijn toch onverwoestbaar.
Heb er ook moeite mee, kan nu wel 100 km fietsen op 2 reepjesquote:Op woensdag 1 februari 2017 12:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat 't me moeite kost om 40 te rije. Voelt alsof ik geen power heb ofzo. Njah, zondag een trainingskoersje, dan zullen we zien wat 't waard is.
dan heb je het over ruwijzer, als in de basis grondstof voor staal.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:26 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Waar ik werkte deden we dat met zuurstof in de oxystaalfabriek.. de C in het ijzer (verschil ijzer en staal is lager koolstofgehalte) wordt aan de zuurstof gebonden, dat geeft een lager koolstofgehalte en dan krijg je uiteindelijk hetgeen wat we staal noemen.
Tata bedoel je.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zal de kennis van Dop even gaan toetsen bij Kano senior. Die is goed met hoogovens.
Nee hoor. De dingen die hij ontwerpt noem je hoogovens. Geen tata.quote:
Ben er redelijk bekend nog nooit van de naam of toko gehoord. Komt op mij over als scam. Weet wel dat er Nijverdal/ hellendoorn oplichter actief is welke voornamelijk via internet verkoopt en niks levert. Google maar eens op hengstman op mtb forum lopen er ook diverse draadjes.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:08 schreef eentwee het volgende:
Kent iemand de winkel bikesuperior.nl? Oksel misschien? Toko zit in Nijverdal.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:08 schreef eentwee het volgende:
Prima zo. Tenminste niet van die kouwe klauwe als je de bagger van je fiets moet spoelen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 08:31 schreef ratatat het volgende:
Wat is met deze global warming temperaturen van vandaag? Denk dat ik maar kort/kort ga.
Dank je! Ik heb ook mijn twijfels bij de webshop. SRAM groepen zijn voordelig en dan ook nog a-la-carte. Ze hebben het heus niet op voorraad. Wel kun je er ook fietskoffers huren e.d., dat klinkt dan weer niet als een typische praktijk voor een malafide internetbedrijf.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:37 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ben er redelijk bekend nog nooit van de naam of toko gehoord. Komt op mij over als scam. Weet wel dat er Nijverdal/ hellendoorn oplichter actief is welke voornamelijk via internet verkoopt en niks levert. Google maar eens op hengstman op mtb forum lopen er ook diverse draadjes.
Ja wel ok hoorquote:
He Kaasquote:
Onder hetzelfde kvk nummer:quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:08 schreef eentwee het volgende:
Is dit nou een verkapte Godwin?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zal de kennis van Dop even gaan toetsen bij Kano senior. Die is goed met hoogovens.
Zo kan je je beter inleven in de review.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:49 schreef muzas het volgende:
Zoek je een review, krijg je dit voor je kiezen
https://cycletechreview.c(...)-puro-jersey-review/
Enorme boretti-vibe.
wat vind jij van die nieuwe scandium reflex kleur?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:49 schreef muzas het volgende:
Zoek je een review, krijg je dit voor je kiezen
https://cycletechreview.c(...)-puro-jersey-review/
Enorme boretti-vibe.
Die wil ik wel eens in het echt zien.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wat vind jij van die nieuwe scandium reflex kleur?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Die wil ik wel eens in het echt zien.
Dit soort parelmoer-esque kleuren komen nooit goed over op plaatjes.
Als je een De Rosa wilt kan je eens in Merano kijken iemand zegt dat ze daar flink goedkoper zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:11 schreef muzas het volgende:
Ja wel vet. Maar zou me dus niets verbazen als het in het echt nog veul toffer is.
Specialized heeft ook een s-works in zoiets,
Watskebeurt met je Canyon plan?quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je een De Rosa wilt kan je eens in Merano kijken iemand zegt dat ze daar flink goedkoper zijn.
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?t=12835
Ik vind die kleur ook vet, zou hier een goede opvolger voor de Gios in zien. Of een King XS maar kvin ze ook net wat te duur.
Nee, ik was met de 200 met jongens die Canyons hadden, en ook een ultimate cf en een aeroad. Het is een goed frameset maar de kleurstelling is echt boring eigenlijk.quote:
Jouw Gios sprong er ook enorm bovenuit in dat filmpje. Tenminste wat anders. Al die saaie Canyons.quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, ik was met de 200 met jongens die Canyons hadden, en ook een ultimate cf en een aeroad. Het is een goed frameset maar de kleurstelling is echt boring eigenlijk.
Ja man, liever een gifgroene of kameleonpaarse De Rosa toch? Voorlopig heb ik nog een Gios maar als mn Gazelle het begeeft of de Gios gaat stuk dan ga ik eens op zoek of je ergens zo een ding voor wat minder scoren kan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:32 schreef Z het volgende:
[..]
Jouw Gios sprong er ook enorm bovenuit in dat filmpje. Tenminste wat anders. Al die saaie Canyons.
Nu hoef ik geen pegoretti maar kvin dat toch ook wat steep voor een frameset. Misschien dat je die in Italië voor minder kan halen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:24 schreef ratatat het volgende:
Dik 2000 euro voor een alu frame. Pffff. Daar kan je bijna een pegoretti voor halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:52 schreef Sloggi het volgende:
Zoek niet verder Kaas.En een grotere maat dan een kinderfiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
zal wel zo'n boonen-frame wezen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 09:02 schreef Z het volgende:
Ik zag een mooie blauwe Specialized (of sworks?) bij Kaptein. Mooi kleurtje was dat. Beetje als hierboven, iets donkerder.
Ja die.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 09:04 schreef muzas het volgende:
[..]
zal wel zo'n boonen-frame wezen?
Die chameleon is ook supervet.
[ afbeelding ]
Die is ook mooi, al kan mij die roze colnago ook wel bekoren.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 09:04 schreef muzas het volgende:
[..]
zal wel zo'n boonen-frame wezen?
Die chameleon is ook supervet.
[ afbeelding ]
Mooi he, fietsen met zulks een kleurstelling. Koninklijk Blauw is tquote:Op vrijdag 3 februari 2017 09:02 schreef Z het volgende:
Ik zag een mooie blauwe Specialized (of sworks?) bij Kaptein. Mooi kleurtje was dat. Beetje als hierboven, iets donkerder.
Ja, lekker aero en goede motivatie om vet kwijt te raken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 15:43 schreef kaasplankje het volgende:
Best wel een gaye site rattetet. Ga je snelpak kopen? Ik herb er al 2 vd club.
Kan alleen tedoeme mijn telefoon niet in kwijt dus moet eik ff zakje laten maken ofzo.
whaha ja dank hiervoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 15:35 schreef ratatat het volgende:
http://www.spandex4men.com/SportsNL/SuitsCyclingNL.html
Ik had van m'n oude club wel zakjes achterop. Van m'n huidige club niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 15:43 schreef kaasplankje het volgende:
Best wel een gaye site rattetet. Ga je snelpak kopen? Ik herb er al 2 vd club.
Kan alleen tedoeme mijn telefoon niet in kwijt dus moet eik ff zakje laten maken ofzo.
bandenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moet je in mijn gezicht komen zeggen
ik steek je banden lek
Kom op man, gewoon zakelijk kopenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:07 schreef Oksel het volgende:
Ik had vandaag setje Envy met King naven in mn handen. Interne breedte 27mm. 3200 EUR. Snel weer teruggelegd.
voor mtb ofzo? 27mm intern is wel debiel breed voor een racer? Voor mijn 19mm hunts wordt geadviseerd niet smaller dan 25mm banden te monteren...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 00:07 schreef Oksel het volgende:
Ik had vandaag setje Envy met King naven in mn handen. Interne breedte 27mm. 3200 EUR. Snel weer teruggelegd.
Ja of voor de cross misschien? Op de racer zou ik die breedte niet believen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:39 schreef muzas het volgende:
[..]
voor mtb ofzo? 27mm intern is wel debiel breed voor een racer? Voor mijn 19mm hunts wordt geadviseerd niet smaller dan 25mm banden te monteren...
27 extern is het.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 08:39 schreef muzas het volgende:
[..]
voor mtb ofzo? 27mm intern is wel debiel breed voor een racer? Voor mijn 19mm hunts wordt geadviseerd niet smaller dan 25mm banden te monteren...
Ik ben ook een keer gelopen naar een fietsenmakert met een gebroken ketting. Wilde een nieuwe kopen maar hadden ze niet. Hadden ze ook voor nop m'n ketting er op gelegd en gezegd dat ik maar rustig aan naar huis moest fietsenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:19 schreef muzas het volgende:
Waarom zouden ze dat in godsnaam gratis doen? Ik bedoel, heel lief enzo, maar de lampen moeten daar toch ook branden....
Of het moest echt superssimpel wezen en jij hebt voor jan doedel lopen steppen![]()
Kleine 5 minuten werk. Derailleur met een tang wat verder naar buiten gebogen waardoor de ketting weer vrij kwam en vervolgens weer teruggebogen. En nog een beetje gepield zodat de derailleur enigszins recht uitkwam.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:19 schreef muzas het volgende:
Waarom zouden ze dat in godsnaam gratis doen? Ik bedoel, heel lief enzo, maar de lampen moeten daar toch ook branden....
Of het moest echt superssimpel wezen en jij hebt voor jan doedel lopen steppen![]()
Ja maar disc he..quote:Op zaterdag 4 februari 2017 18:00 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ze hebben ze ook met 25mm intern voor 30mm bandjes:
http://enve.com/products/ses-4-5-ar/
Kon je onderweg niet ff je crank loshalen, de ketting bevrijden en dan je crank weer vastzetten?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kleine 5 minuten werk. Derailleur met een tang wat verder naar buiten gebogen waardoor de ketting weer vrij kwam en vervolgens weer teruggebogen. En nog een beetje gepield zodat de derailleur enigszins recht uitkwam.
Ik had er graag voor betaald, maar hij zei het is goed zo, fijn weekend.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kon je onderweg niet ff je crank loshalen, de ketting bevrijden en dan je crank weer vastzetten?
Heb ik maar een klein stukje gereedschap voor nodig, met speciale crankbouten trek je ze ook zonder crankentrekker eruit.
Heb altijd m'n pinpas bij me. Werkt overal ter wereld mits geld op de rekeningquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kon je onderweg niet ff je crank loshalen, de ketting bevrijden en dan je crank weer vastzetten?
Heb ik maar een klein stukje gereedschap voor nodig, met speciale crankbouten trek je ze ook zonder crankentrekker eruit.
Ik neem twee inbussleuteltjes mee en verder vind ik het wel goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
zou de derailleur loshalen niet simpeler zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
stukje klantenbindingquote:Op zaterdag 4 februari 2017 19:19 schreef muzas het volgende:
Echt niet. Binnenmaat opgemeten met een schuifmaat. 27mm binnenin, voor in de racer. Gingen in een nieuwe Trek Maradone.quote:
ik heb nog een mooie route voor je van Maastricht naar Munchen.....quote:Op zondag 5 februari 2017 22:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Over een oude Romeinse route van München naar Ferrara.
650km, http://witoor.com/rando-imperator/quote:Op zondag 5 februari 2017 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik heb nog een mooie route voor je van Maastricht naar Munchen.....
Hoeveel km is die tocht?
Nog te duurquote:Op zondag 5 februari 2017 23:33 schreef Andyy het volgende:
Iemand nog goedkoop een Gabba nodig?
96 bij Wiggle
Mooie route, lijkt me wel wat voor ddx.quote:Op maandag 6 februari 2017 06:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
650km, http://witoor.com/rando-imperator/
https://www.strava.com/activities/856390239quote:
Ja, maar was boosquote:Op maandag 6 februari 2017 12:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
https://www.strava.com/activities/856390239
Leg je fiets op z'n minst voorzichtig ondersteboven of op z'n zijn. Daarmee verkloot je alleen je derailleur
pff 020 daar kom ik nietquote:Op maandag 6 februari 2017 13:35 schreef Z het volgende:
Er is wel een nieuwe bij mij om de hoek:
http://www.dewestkrant.nl/wielerronde-in-de-orteliusstraat-917/
Gaat ook echt door geloof ik.
Je hebt wel gelijk hoorquote:Op maandag 6 februari 2017 12:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
https://www.strava.com/activities/856390239
Leg je fiets op z'n minst voorzichtig ondersteboven of op z'n zijn. Daarmee verkloot je alleen je derailleur
Hier loopt het ook terug. Ben zelf betrokken bij de organisatie van een paar koersen.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:31 schreef kaasplankje het volgende:
Steeds minder criteriums op de nationale kalender. Geen ronde van W'veen ook dit jaar?
Daarom gaat de Ronde van IJburg ook niet meer door (werd door Gaul georganiseerd). Hartstikke leuk maar financieel niet rond te krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hier loopt het ook terug. Ben zelf betrokken bij de organisatie van een paar koersen.
Voor een KNWU-koers hebben we een paar duizend euro sponsoring nodig om een beetje quitte te draaien. Daarnaast moeten volgers in de auto formeel een volgerslicentie hebben.
En voor een interclub wedstrijdje niet en houden we vaak een paar tientjes over.
Dat is echt klote. Qua kosten komt er zoveel bij kijken. Wij hebben de mazzel dat we veel lokale ondernemers kennen en dat veel lokale ondernemers flink wielerminded zijn.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:20 schreef Z het volgende:
[..]
Daarom gaat de Ronde van IJburg ook niet meer door (werd door Gaul georganiseerd). Hartstikke leuk maar financieel niet rond te krijgen.
Die heb ik tijdens mijn 2de fietsvakantie voor een deel gefietst, mooie route! Heb je nog tips om de alpen te doorkruisen over een oude spoorlijn oid? bepakt en met kind van 1.5 dus een beetje begaanbaar is wel fijn.quote:Op maandag 6 februari 2017 06:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
650km, http://witoor.com/rando-imperator/
Je beschrijft hier elke sponsoring met elke sportclub.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:46 schreef Leonos het volgende:
Sowieso niet echt interessant voor sponsoren om die lokale rondes te sponsoren.
Komt niemand kijken, alleen de mensen die iets met de wielersport doen worden er blij van.
Hey! Hoe gaat het met jou dan?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:47 schreef janatwork het volgende:
[..]
Die heb ik tijdens mijn 2de fietsvakantie voor een deel gefietst, mooie route! Heb je nog tips om de alpen te doorkruisen over een oude spoorlijn oid? bepakt en met kind van 1.5 dus een beetje begaanbaar is wel fijn.
Boah tis vaak het midden en kleinbedrijf dat lokaal bedient, een autodealer een taxibedrijf zoiets. Voor die lui best interessant om te doen. Sommige criteriums zijn ook best drukbezocht. W'veen was ook altijd best druk, dat gaat niet door vanwege tekort aan organisatietalent.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:46 schreef Leonos het volgende:
Sowieso niet echt interessant voor sponsoren om die lokale rondes te sponsoren.
Komt niemand kijken, alleen de mensen die iets met de wielersport doen worden er blij van.
Mag ik dan kopman zijn?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:05 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen we geen fietsteam maken met sponsoring van een dakdekker en pakketbezorger?
quote:Op maandag 6 februari 2017 15:05 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen we geen fietsteam maken met sponsoring van een dakdekker en pakketbezorger?
Ga eerst maar es trainen met je luie donderquote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 15:16 schreef kaasplankje het volgende:
Misschien wil Farm frites jullie wel sponsoren of Aviko.
Stelletje piepersnijers
Of Koopmans.
Goed! Net een prima cross seizoen achter de rug, nu weer wat de weg op. Door tijdgebrek vrouw/werk/kind kom ik niet aan fatsoenlijk trainen toe. Maar heb wel weer goesting en lol in het fietsen, dat was de laatste 2 jaar wel eens andersquote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
Zolang het maar geen snackbar met eng poppetje is
Kind in een aanhang karretje? Er zijn praktisch geen ongebruikte spoorlijnen in de Alpen, dus er viel ook weinig om te bouwen. Maar check de pelgrim routes naar Rome eens, die lopen over de makkelijkste passen. Reitsma of Benjaminse.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:47 schreef janatwork het volgende:
Heb je nog tips om de alpen te doorkruisen over een oude spoorlijn oid? bepakt en met kind van 1.5 dus een beetje begaanbaar is wel fijn.
Prof gelijk toch?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nice! Wat voor licentie ga je aanvragen?
Sla die gewoon lekker over joh, jij bent rap zat om meteen bij de Amateurs te gaan rijdenquote:
Een spoorlijn ken ik alleen in de zuidelijke Alpen, van Oostenrijk naar Slovenië. Qua passen is de Brenner behoorlijk laag en makkelijk, met als nadeel dat er veel verkeer is.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Kind in een aanhang karretje? Er zijn praktisch geen ongebruikte spoorlijnen in de Alpen, dus er viel ook weinig om te bouwen. Maar check de pelgrim routes naar Rome eens, die lopen over de makkelijkste passen. Reitsma of Benjaminse.
Sportklasse rijdt toch 9 op 10x gecombineerd met de amateurs. En juniores er ook nog bij.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Sla die gewoon lekker over joh, jij bent rap zat om meteen bij de Amateurs te gaan rijden
Jep, afgelopen zomer ook gedaan. Naar Luxemburg en dan het stuk door de Ardennen over de Vennbahn. Dat beviel erg goed dus ben ik aan het kijken wat er nog meer aan omgebouwde spoorlijn is . Reitsma heb ik gefietst zal eens naar Benjaminse kijken.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Kind in een aanhang karretje? Er zijn praktisch geen ongebruikte spoorlijnen in de Alpen, dus er viel ook weinig om te bouwen. Maar check de pelgrim routes naar Rome eens, die lopen over de makkelijkste passen. Reitsma of Benjaminse.
Welke spoorlijn is dat? Veel verkeer is meer een probleem dan een wat langere pas.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een spoorlijn ken ik alleen in de zuidelijke Alpen, van Oostenrijk naar Slovenië. Qua passen is de Brenner behoorlijk laag en makkelijk, met als nadeel dat er veel verkeer is.
Van Landeck naar Prato over de Reschenpas is wel goed te doen? vanaf Prato naar Bolzano gaat daarna ook een goed fietspad.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:04 schreef janatwork het volgende:
[..]
Jep, afgelopen zomer ook gedaan. Naar Luxemburg en dan het stuk door de Ardennen over de Vennbahn. Dat beviel erg goed dus ben ik aan het kijken wat er nog meer aan omgebouwde spoorlijn is . Reitsma heb ik gefietst zal eens naar Benjaminse kijken.
[..]
Welke spoorlijn is dat? Veel verkeer is meer een probleem dan een wat langere pas.
In mijn herinnering was dat inderdaad prima, t is alleen wel 10 jaar geleden en ik wil een andere route fietsen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:37 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Van Landeck naar Prato over de Reschenpas is wel goed te doen? vanaf Prato naar Bolzano gaat daarna ook een goed fietspad.
Van Feldkirch naar Landeck is denk ook wel te doen?
http://www.bahntrassenradwege.de/quote:Op maandag 6 februari 2017 20:17 schreef janatwork het volgende:
[..]
In mijn herinnering was dat inderdaad prima, t is alleen wel 10 jaar geleden en ik wil een andere route fietsen.
Die in Rhenen dus niet?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
Zolang het maar geen snackbar met eng poppetje is
Bedankt, slaap ik vannacht weer slechtquote:
Dank, met de kortingscode eraf nog maar 85, mooie deal.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:33 schreef Andyy het volgende:
Iemand nog goedkoop een Gabba nodig?
96 bij Wiggle
Die tussen Villach en Jessenice: https://www.strava.com/activities/306587781quote:Op maandag 6 februari 2017 19:04 schreef janatwork het volgende:
Welke spoorlijn is dat? Veel verkeer is meer een probleem dan een wat langere pas.
Deelstukken wel maar niet alles. Je moet een stukje door Zwitserland en dan heb je een vieze klim naar de Reschenpass. Dat hele stuk kun je zien in de route van de Rando Imperator: https://www.strava.com/activities/298205999. Het noordelijke stuk van die route zit wel vol met gravelpaden.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:37 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Van Landeck naar Prato over de Reschenpas is wel goed te doen? vanaf Prato naar Bolzano gaat daarna ook een goed fietspad.
Van Feldkirch naar Landeck is denk ook wel te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |